Ik zou eigenlijk mini-meeten met Kuuk en JD, maar die gaan nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:05 schreef Muck het volgende:
[..]
tof
gaan jullie ook naar de (elk jaar weer mislukkende) fok meet?
quote:
gezelligquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga al met fokkers![]()
ligt eraan wat zij gaan doen dus
Hoor ik daar meet?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk mini-meeten met Kuuk en JD, maar die gaan niet
Had ook wel met jou willen meeten, maar jij gaat ook niet
dan doen we dat wel een andere keerquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
dat was om half9quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef Muck het volgende:
[..]
euh, dat weeknie meer hoor, zo goed is mijn geheugen nou ook weer niet
Ik wel, mits ik naar LL ga.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga al met fokkers![]()
ligt eraan wat zij gaan doen dus
jaquote:
nee, zo extree is het bij mij nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:10 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Bij sommige mensen zijn ze enorm uit verhouding.
Dat wijf vd foto 1 tiet is 3x zo groot als haar kop maar eht zal bij jou vast wel meevallen.
Vrouwen moeten altijd wat te klagen hebben![]()
oooooh, ik dacht dat je het over de eerste aflevering hadquote:
Tofquote:
Absoluut niet... Maar die foto van jou krijg ik hem niet van omhoog hoorquote:
oh wacht... die van half 9 heb ik niet gezien, toen was ik nog aan het werk,....quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:15 schreef Muck het volgende:
[..]
oooooh, ik dacht dat je het over de eerste aflevering had![]()
nah, deze aflevering is bar chaotisch.... house is neergeschoten... die kerel met die allergische reactie zwelt steeds verder op
tot nu toe is zijn oog eruit geplopt en zijn bal ontploft
heheh okequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
oh wacht... die van half 9 heb ik niet gezien, toen was ik nog aan het werk,....
lama, ik ben helemaal de kluts kwijt geloof ik
Ik weet niet, denk het niet. Ze is een beetje verwendquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:14 schreef MPG het volgende:
Cross... gaat deook mee naar lowlands, als jij gaat?
Ouwe wijven hebben ook altijd enorme tetten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:13 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, zo extree is het bij mij niet
maar ik word er wel aan geopereerd
kloptquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heheh okeer waren 2 afleveringen: om 20.30 een herhaling en om 21.30 een nieuwe ofzo
geloof me, die operatie is wel nodigquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:16 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ouwe wijven hebben ook altijd enorme tetten.
Maar opereren zou ik echt niet doen.
Ik denk dat meer jonge vrouwen een vergroting dan een verkleining willen hoor.
die had ik vorig jaarquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Het wordt mijn lowlandsontmaagdingebn du8s benieuwd of ik eht leuk vind maar denk t wel
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Het wordt mijn lowlandsontmaagdingebn du8s benieuwd of ik eht leuk vind maar denk t wel
Mooi zo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut niet... Maar die foto van jou krijg ik hem niet van omhoog hoor
Whehe..quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:16 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik weet niet, denk het niet. Ze is een beetje verwend
Maar ik weet ook niet of ik zelf wel ga..
Geen verstand van maar ja ik heb een enorme lul die moet ik ook overal mee naar toe slepenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:18 schreef Muck het volgende:
[..]
geloof me, die operatie is wel nodig
ik heb al jaren permanente koppijn door het gewicht dat aan mijn nek trekt
![]()
je lijkt mijn vriend welquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:21 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Geen verstand van maar ja ik heb een enorme lul die moet ik ook overal mee naar toe slepen![]()
Whehequote:
Je bent bevriend met een politie agent?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:21 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Geen verstand van maar ja ik heb een enorme lul die moet ik ook overal mee naar toe slepen![]()
neuh, ik ben al bezetquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Maar goed dat ik hem niet groter hoef te praten![]()
![]()
van f naar dquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:23 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Wat vind die ervan dan ineens geen cup d maar cup b ofzo![]()
NEEquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent bevriend met een politie agent?
Omdat jij beweert overal heen te gaan met een grote lulquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:24 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
NEE
Hoezo vraag je dat waarom denk je dat!!!?
* ik weet niet eens wanneer hetg is >.< ik mis het omdat niemand mij iets verteldquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* ik weet niet eens wanneer hetg is >.< ik mis het omdat niemand mij iets verteld![]()
www.lowlands.nlquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* ik weet niet eens wanneer hetg is >.< ik mis het omdat niemand mij iets verteld![]()
Haha ik heb een enorme lul in mijn onderbroekquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat jij beweert overal heen te gaan met een grote lul
Jij doet het vast goed bij de vrouwenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef ScarFace- het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cup_(maat)
Cup f shit dan heb je echt enorme maar ben je heel dik ofzo dat je dat hebt?
Ja, definitelyquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Haha ik heb een enorme lul in mijn onderbroek![]()
dat zei ik toch al!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef ScarFace- het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cup_(maat)
Cup f shit dan heb je echt enorme maar ben je heel dik ofzo dat je dat hebt?
vind die agent dat niet vervelend dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Haha ik heb een enorme lul in mijn onderbroek![]()
kun je nagaan wat een engelengeduld ik hebquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij doet het vast goed bij de vrouwen
[..]
Wij zouden meeten OP LOWLANDSquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
bedoel over de fok meet lowlands heb ik geen geld voor![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij zouden meeten OP LOWLANDS
Ga ik nu doen met M_M
De andere meet is in Essen, een keerNog geen datum ofzo bepaald
Maar goed dat wij nergens voor hoeven te compenseren met een grote mondquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij doet het vast goed bij de vrouwen
[..]
Ja, definitely
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |