Fijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze zijn pas bij de L met bellen, ik ben bij de S aan de beurt.
Wordt je hoe dan ook gebeld, geslaagd of niet?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze zijn pas bij de L met bellen, ik ben bij de S aan de beurt.
you have mail...quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:47 schreef wonderer het volgende:
*duimt*
Woeiquote:
WHOOO! *dikke knuffel geef*quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Geslaagd!!
Jaaaaaaaa! Gefeliciteerd lieverd!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Geslaagd!!
nu je het zegt... "zijn hand gleed..." daar zou ik "zijn hand schoot..." van gemaakt hebben gezien de schrik...quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Woei
Verder geen opmerkingen over het verhaal zelf?
Hehe, goed punt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nu je het zegt... "zijn hand gleed..." daar zou ik "zijn hand schoot..." van gemaakt hebben gezien de schrik...
Nog eventjes, dan zit ik hier weer gewoon dagelijks, todat jullie me helemaal moe zijn...quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hehe, goed punt.
Ik ga nu even bammetjes maken en mijn vent z'n lunch brengen, misschien ben je er nog als ik terugkom en anders alvast tot de volgende keer en heel erg bedankt
Woeiii, feli! En nu is het tijd voor bier. Of in jouw geval: rosé.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Geslaagd!!
Je timet 'm mooi! Dank je!quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:02 schreef DR34M3R het volgende:
En ook aan Chowi nog de hartelijke felicitaties natuurlijk![]()
hoi kutuser, ik was even eten aan het koken met uw welnemenquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:10 schreef Sebasser het volgende:
Nou, waar blijft die kutmod om onze TT aan te passen?
Vanquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Geslaagd!!
ja dat van die plu van die moeder is vast niet uit de lucht komen vallenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:21 schreef Faithz het volgende:
Whahaha maar er zitten vast wel enkele autobiografische dingen in?
Nee. HEEEEEL weinig, eigenlijk. *hard nadenkt* Hooguit dat naieve in het begin. Verder niks.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:21 schreef Faithz het volgende:
Whahaha maar er zitten vast wel enkele autobiografische dingen in?
Nee, zo goed is mijn fantasie gewoonquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat van die plu van die moeder is vast niet uit de lucht komen vallen![]()
Ik ben heul geen kutuser.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
hoi kutuser, ik was even eten aan het koken met uw welnemen![]()
dankjewelquote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[afbeelding]
Ik was helemaal niet zenuwachtig, totdat bij mijn buren de telefoon ging en mijn buurmeisje te horen kreeg dat ze geslaagd was.
Pff, das alweer tien jaar geleden!
Goeiemorgen trouwens en iemand een kopje koffie?
Ik heb net gezet.
Gelukkig, ik ook trouwens, gisteren al van 5 tot half 8 geslapen en nog lekker de hele nacht door.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:02 schreef maedel het volgende:
He, lekker, de koffie is al klaar!![]()
Ik heb vannacht veeeeeeel beter geslapen en ook veel langer dan gisteren, dus ik ben weer helemaal het vrouwtje![]()
hoi!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:58 schreef maedel het volgende:
hallo?
Oh, ja lekker!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:59 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
hoi!
Iemand behoefte aan een knuffel?Ik ben in een knuffeluitdeelbui.
Echt wel!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:13 schreef JamesBrownie het volgende:
Brownies ook trouwens...
Ja hoor, kom maar hier!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:15 schreef Stroekie het volgende:
Zijn er nog knuffels in de aanbieding, of ben ik daar weer te laat voor hier ?
Ja zou een verplichte begin van de dag moeten zijn, om eerst een X aantal mensen te huggen en dan pas te beginnen met werkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:22 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor, kom maar hier!
*Stroekie naar zich toetrekt!*
Ja, suiker![]()
dan maar op straat, station of in de treinquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Op je werk, of zomaar op straat?
We kunnen het wel invoeren, isschien dat de diractiesecretaresses dan ook wat ontdooien.!
sorry maar ik beschik niet over zulke horeca connecties in groot Eindhovenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:54 schreef maedel het volgende:
aangezien hier nogal wat brabants volk rondhangt ...
Weet iemand een nette zaal te huur in Eindhoven/Veldhoven e.o. voor een christelijke prijs (<150 euro)?
Ik ben op zoek naar een zaal van het type "danszaalgrootte" met tafels.
Ik heb zo geen idee, maar ik ken wel iemand die het misschien weet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:54 schreef maedel het volgende:
aangezien hier nogal wat brabants volk rondhangt ...
Weet iemand een nette zaal te huur in Eindhoven/Veldhoven e.o. voor een christelijke prijs (<150 euro)?
Ik ben op zoek naar een zaal van het type "danszaalgrootte" met tafels.
Jij zegt het ik dacht het,quote:
Ja dat heb ik nu ook altijd, maar ik heb 't tegelijk ook wel nodig geloof ik...quote:
Voor vragen (ook mbt lesbo onderwerpen) is er dit topic in het leven geroepenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:19 schreef peterzx9r het volgende:
ik heb een vraag(mischien een stomme )maar toch
als lesbeau hebben jullie nooit iets van ik mis iet een man want je hoort bij homos dat ze nog wel eens een vrouw eh nemen
en als de vrouwen sexxen hoe lang kan dit duuren
dit is puur interese
Alleen met Brad vind ik het fijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu ook altijd, maar ik heb 't tegelijk ook wel nodig geloof ik...
Heeft dat ook een reden?quote:
Ik ga jou wel knuffelen in Utrecht. Ooit.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Vreemden mogen ook bij mij uit de buurt blijven.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:44 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ga jou wel knuffelen in Utrecht. Ooit.![]()
Dat is lief.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het leuk hoe mijn tante reageerde: "Fijn, nu kun je tenminste aan de rest van je leven beginnen"
!
Zeker weten doen ik het niet, maar vroeger (jonger dan tien) was ik juist heel aanhankelijk. Ik knuffelde de meesters en juffen op school enzo, omdat ik het fijn vond en ik ze aardig vond. In groep zeven/acht begonnen klasgenoten daar opmerkingen over te maken en toen ben ik gestopt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Heeft dat ook een reden?
Dat je met anderen niet graag knuffelt (en andere aanrakingen?) bedoel ik?
En toepasselijk.quote:
Ik hoop dat het langzamerhand wat minder voor je gaat worden nog. Het is niet fijn om je steeds ongemakkelijk te voelen. En als je vroeger wel aanhankelijk was zit het ook niet in je aard om afstandelijk te zijn. Denk ik, maar dat kan ik natuurlijk niet zeker weten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeker weten doen ik het niet, maar vroeger (jonger dan tien) was ik juist heel aanhankelijk. Ik knuffelde de meesters en juffen op school enzo, omdat ik het fijn vond en ik ze aardig vond. In groep zeven/acht begonnen klasgenoten daar opmerkingen over te maken en toen ben ik gestopt.
Verder ben ik op de middelbare school ook gepest en sinds die tijd heb ik een "blijf uit mijn persoonlijke ruimte" gevoel, zowel geestelijk als lichamelijk. Ik heb een tijd gehad dat ik zelfs online knuffels verschrikkelijk vond. Dat is nu wat minder, maar in het echt zou ik mensen echt niet zomaar een knuffel geven. Zelfs bij mijn beste maatje voel ik me ongemakkelijk.
En gelukkig is hij ook een knuffelbeer (en niet zo'n vent die elke knuffel ziet als een opmaat naar seks)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik hoop dat het langzamerhand wat minder voor je gaat worden nog. Het is niet fijn om je steeds ongemakkelijk te voelen. En als je vroeger wel aanhankelijk was zit het ook niet in je aard om afstandelijk te zijn. Denk ik, maar dat kan ik natuurlijk niet zeker weten.
Gelukkig heb je dat bij Brad niet.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het leuk hoe mijn tante reageerde: "Fijn, nu kun je tenminste aan de rest van je leven beginnen"
!
Klopt. Ik ben er erg gesloten door geworden (al lijkt dat niet zo af en toe).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Pesten heeft een grotere invloed meestal dan dat veel mensen denken. Misschien nog wel en grotere invloed dan dat de gepeste zelf denkt.
Dat lijkt me heel fijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
En gelukkig is hij ook een knuffelbeer (en niet zo'n vent die elke knuffel ziet als een opmaat naar seks)
En het kost veel tijd en heel veel inzet om daar overheen te komen. Maar het is wel mogelijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij mij heeft het als gevolg dat ik asburd onzeker ben voor nieuwe situaties.
Elke keer als ik dan in zo'n situatie wel plezier heb en dat het wel leuk is, geeft het me wel wat kracht. Alleen is dat allemaal meteen tenietgedaan als er ook maar één rottige opmerking is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:08 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En het kost veel tijd en heel veel inzet om daar overheen te komen. Maar het is wel mogelijk.
Het enige effect dat het nog steeds op me heeft, is dat ik elke keer weer verbaasd ben hoe vriendelijk mensen doorgaans zijn. Ik verwacht altijd afgekraakt te worden enzo, en ben daar dan ook op voorbereid.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij mij heeft het als gevolg dat ik asburd onzeker ben voor nieuwe situaties.
Dat herken ik ook wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Het enige effect dat het nog steeds op me heeft, is dat ik elke keer weer verbaasd ben hoe vriendelijk mensen doorgaans zijn. Ik verwacht altijd afgekraakt te worden enzo, en ben daar dan ook op voorbereid.
Als je er aan blijft werken dan zal die rottige opmerking het op een gegeven moment ook niet meer voor je verpesten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Elke keer als ik dan in zo'n situatie wel plezier heb en dat het wel leuk is, geeft het me wel wat kracht. Alleen is dat allemaal meteen tenietgedaan als er ook maar één rottige opmerking is.
Klinkt heel bekend, maar ik ben daar een beetje overheengegroeid.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Elke keer als ik dan in zo'n situatie wel plezier heb en dat het wel leuk is, geeft het me wel wat kracht. Alleen is dat allemaal meteen tenietgedaan als er ook maar één rottige opmerking is.
Je bedoelt gewoon gelukkigquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar misschien dat het nu allemaal ook wel betergaat omdat de examenstress weg is. Ik voel me vrijgelaten en gewoon intens niet ongelukkig.
Op zich wel. Maar wie weet hoe de komende veranderingen in zijn leven gaan zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Klinkt heel bekend, maar ik ben daar een beetje overheengegroeid.
Ik denk nog steeds dat een assertiviteitscursus jou goed zal doen.
Dat heb ik nou ook. Het voelt weer een beetje als een nieuwe start, en dat is tof.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar misschien dat het nu allemaal ook wel betergaat omdat de examenstress weg is. Ik voel me vrijgelaten en gewoon intens niet ongelukkig.
Is het niet meer het 'gat' waar je nu in terecht bent gekomen, en dan bedoel ik niet de periode tussen de middelbare school en universiteit, maar meer, de leeftijd (16, 17 en 18)?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Gedeeltelijk. Alleen haalt het natuurlijk niet alle probleempjes weg. Oud zeer enzo.
dan kan ik vanuit de trein in Boxtel naar je zwaaien als onze treinen daar elkaar tegenkomenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Je snapt dat als ik eenmaal een OVkaart heb dat een meet niet lang uit kan blijven.
Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Is het niet meer het 'gat' waar je nu in terecht bent gekomen, en dan bedoel ik niet de periode tussen de middelbare school en universiteit, maar meer, de leeftijd (16, 17 en 18)?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:18 schreef TwistedDarling het volgende:
Een vriendin van mij ging in Groningen studeren en daar gedroeg iedereen zich nog steeds net als op de middelbare school![]()
Misschien waren ze er dan wel heel erg goed inquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu heb ik ook niet echt een goede referentiekader van wat het gedrag is op een middelbare school, maar ik heb nog nooit iets gemerkt van gelul achter elkaars rug om e.d. hier in Groningen.
Naja zeg.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien waren ze er dan wel heel erg goed in![]()
![]()
.
Ja wat bedoel je met middelbare schoolquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu heb ik ook niet echt een goede referentiekader van wat het gedrag is op een middelbare school, maar ik heb nog nooit iets gemerkt van gelul achter elkaars rug om e.d. hier in Groningen.
Ik bedoelde ook niet te zeggen dat het in heel groningen het geval is. Dat zal absoluut niet het geval zijn, maar bij haar op de opleiding wel! Het ging alleen even om aan te geven dat het niet overal hetzelfde zal zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ah zo,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:30 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet te zeggen dat het in heel groningen het geval is. Dat zal absoluut niet het geval zijn, maar bij haar op de opleiding wel! Het ging alleen even om aan te geven dat het niet overal hetzelfde zal zijn.
En middelbare school gedrag is voor mij gewoon nog erg kinderachtig zijn, pesten en zeker ook achter elkaars rug om gemeen zijn.
Business and retail management.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ah zo,
Maar wat voor opleiding was 't dan?
Volgens mij wel. Maar ik moet ook vakken bij andere studies gaan doen, dus dan niet denk ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Zit je straks nou op dezelfde faculteit als ik?
Ah, dat zegt 'n hoop, zo'n kleurloze studie.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Business and retail management.
Ja ik had bij mij op het paviljoen ook een jongen wonen die 17 was en van het VWO kwam en dus eigenlijjk aan dezelfde opleiding begon dan ik die toen 20 was.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:39 schreef wonderer het volgende:
Bij mij op het HBO werden we naar leeftijd ingedeeld dus ik zat bij alle pubersHeel vervelend af en toe.
Hihi,wekomen elkaar gewoon keivaak tegen. Ik weet het zéker!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Maar ik moet ook vakken bij andere studies gaan doen, dus dan niet denk ik.
14.gif!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hihi,wekomen elkaar gewoon keivaak tegen. Ik weet het zéker!
Ik weet niet waar dat vandaan komt, ik ben wel regelmatig gekwetst door mensen waar ik veel om gaf(in de steek gelaten)misschien dat het daar aan ligt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:17 schreef wonderer het volgende:
Wow. Dat klinkt bijna alsof je verwacht dat ze je pijn gaan doen en als dat niet zo blijkt, moet je van opluchting huilen. Maar dat zal wel niet, getuige wat erboven staat...
Ik heb geen msn, ken je mailadres niet maar had je wel een pm kunnen sturen, ik verveel me....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:21 schreef wonderer het volgende:
Bah. Anderhalf uur weg en geen mail, geen berichtjes, geen mensen die me aanspreken op MSN... da's altijd weer zo leuk terugkomen
Nee. Geen enkele. Maar die had ik in Nederland ook niet echt. Mijn maatje woonde drie uur treinen verderop dus die zag ik ook voornamelijk online.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dat vandaan komt, ik ben wel regelmatig gekwetst door mensen waar ik veel om gaf(in de steek gelaten)misschien dat het daar aan ligt.
Heb jij daar veel vrienden?
Nou ja, ik ben er weer.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen msn, ken je mailadres niet maar had je wel een pm kunnen sturen, ik verveel me....
Misschien dat vitaminedrankje dinges. Hoewel daar alleen maar natuurlijke ingredienten inzatenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:40 schreef JamesBrownie het volgende:
Iets niet-goeds gegeten?
Vrijdagmiddag hč. Het einde van de werkweek.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Nu al?
Klopt, maar ik las bij: wat eten we vandaag ,dat ze vier biertjes opheeft...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag hč. Het einde van de werkweek.
Ah. Dan is ze vast niet zoveel gewend.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:18 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik las bij: wat eten we vandaag ,dat ze vier biertjes opheeft...
ja, en dus net de rest hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:18 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik las bij: wat eten we vandaag ,dat ze vier biertjes opheeft...
Ja, vooral omdat we vanavond uit eten gaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Fijn dat het nu alweer over is trouwens, tis vervelend als je ermee blijft rondlopen.
Ik zal je het gesprek dat ik laatst in een dronken bui met een vriendin heb gevoerd maar onthouden...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik word al errug leuk na een biertje, of wijntje of wat er dan ook in de aanbieding is.![]()
Ik word ook altijd heel aanhankelijk (ander woord voor geil) als ik alcohol drink.
Ja, nu ga ik het echt niet meer posten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:35 schreef Stofje het volgende:
tvp!
Doe ook maar niet. Dronken worden is iets puberaals.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:38 schreef wonderer het volgende:
Ik ben nog nooit dronken geweest...
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, nu ga ik het echt niet meer posten.
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:35 schreef Chowi het volgende:
Weet je zeker dat je 'm wil horen?
Oh? Oh. Oh ja!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
. Ik ken dat verhaal toch allįng, gekkie.
Whehehe, leuk altijd. Hoeveel socialer mensen worden met drank op.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:42 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pm anders maar,![]()
Ik ben wel dronken geweest, redelijk vaak zelfs.
Zo heb ik mijn vriend leren kennen![]()
Ik wel, en iedere keer was er wel een leuke jongen die bovenmatig geinteresseerd een gesprek met me probeerde aan te knopenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:38 schreef wonderer het volgende:
Ik ben nog nooit dronken geweest...
Dus jij vroeg of ze lesbisch was, waarop zij ontkennend antwoorde, waarop jij teleurgesteld reageerde en voorstelde dat ze jou moest bellen als ze wel lesbisch was. Volgens mij draai je de personages om.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh? Oh. Oh ja!
[..]
Whehehe, leuk altijd. Hoeveel socialer mensen worden met drank op.
En ik ga je niet PM'en, maar, *sigh*, ik typ het wel. Zo gźnant is het ook weer niet.
Die vriendin zat dus ook steeds te zeggen dat ze geil was, waarop ik zo van. "Oh. Ben je lesbisch dan? [afbeelding]."
"Nee."
"Fuck, echt niet?"
"Nee."
"Ok, bel me als je lesbisch wordt."
And so on, and so on. Toen we het de dag erna terughaalden was dat best een, eh. Vreemd moment..
Was het ook niet van plan neequote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doe ook maar niet. Dronken worden is iets puberaals.
Eh. Nee?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dus jij vroeg of ze lesbisch was, waarop zij ontkennend antwoorde, waarop jij teleurgesteld reageerde en voorstelde dat ze jou moest bellen als ze wel lesbisch was. Volgens mij draai je de personages om..
En natuurlijk jammer....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh? Oh. Oh ja!
[..]
Whehehe, leuk altijd. Hoeveel socialer mensen worden met drank op.
En ik ga je niet PM'en, maar, *sigh*, ik typ het wel. Zo gźnant is het ook weer niet.
Die vriendin zat dus ook steeds te zeggen dat ze geil was, waarop ik zo van. "Oh. Ben je lesbisch dan? [afbeelding]."
"Nee."
"Fuck, echt niet?"
"Nee."
"Ok, bel me als je lesbisch wordt."
And so on, and so on. Toen we het de dag erna terughaalden was dat best een, eh. Vreemd moment..
Whehe, ja, maar wat nog erger was. Er was nog iemand mee en die was vrij nuchter op dat moment. En die zat er echt zo bij van. "...Okay?". Ik vond het wel zielig voor haar, achteraf.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:49 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
En natuurlijk jammer....
Als jullie hadden gewild, was het een heel leuke ehhhh... Nacht geworden.
Mijn vriend vroeg of ik Whisky of lauwe thee aan het drinken was.
Aangeschoten is best leuk, maar echt zat niet.quote:
Aangeschoten word ik ook niet. Ik ben alleen na een glas mijn evenwichtsgevoel al kwijt, voor de rest verandert er niks.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:50 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Aangeschoten is best leuk, maar echt zat niet.
Ik heb een heel leuk zusje, die voert me altijd dronken als ik uitga, dat doe ik niet vaak, maar toch...
Dat klopt, meestal drink ik ook gewoon niet als ik iets aangeboden krijg en ik vind het al genoeg.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aangeschoten word ik ook niet. Ik ben alleen na een glas mijn evenwichtsgevoel al kwijt, voor de rest verandert er niks.
En ik snap nooit hoe iemand je dronken kan voeren. Daar ben je toch zelf bij?
Ik kon ook goed tegen alcohol, maar heb echt jaren niet gedronken en nu nauwelijks, nu kan ik niet meer tegen drank. Ik dronk meestal Jameson, nu vind ik whisky smerig.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:09 schreef Sitethief het volgende:
Mijn probleem is dat ik te goed tegen alcohol kan.
De laatste keer dat ik keek was is een jongen....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:13 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik kon ook goed tegen alcohol, maar heb echt jaren niet gedronken en nu nauwelijks, nu kan ik niet meer tegen drank. Ik dronk meestal Jameson, nu vind ik whisky smerig.
Heet jij toevallig Rineke? Je doet me aan iemand denken.
O sorry, ik kijk daar nooit naar, dat moet ik toch maar eens gaan doen denk ik...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek was is een jongen.....
Voor mensen die parkinson of alzheimer ofzo hebben niet!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:23 schreef Chowi het volgende:
Cafeļne is óók slecht.
Nou ja, je bent tenminste niet zo erg als mijn vader. Laatst zag ik drie gebruikte koffiepads in de gootsteen liggen, waarna ik hem vroeg hoe lang hij die dag al wakker was.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:36 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Voor mensen die parkinson of alzheimer ofzo hebben niet!
Ik drink niet veel koffie, denk twee bekers ofzo per week, maar ik had al wat hoofdpijn, en ik WEET dat ik dan eigenlijk geen koffie moet drinken, maar ik had zo'n zin in iets lekkers.... Cappucino dus, ik kon me niet inhouden![]()
Nee hoor. Ik drink regelmatig (twee keer per maand is ook regelmaat) whisky. Maar twee jaar geleden kreeg ik last van mijn hart en toen heb ik cafeine laten staan. Nu durf ik het niet meer zo goed te drinken vanwege de hartkloppingenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:27 schreef Chowi het volgende:
Ohnoez, wonderer is gewoon een geheelonthouder in de extreemste vorm.
Beter koffiepads dan gebruikte condooms...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou ja, je bent tenminste niet zo erg als mijn vader. Laatst zag ik drie gebruikte koffiepads in de gootsteen liggen, waarna ik hem vroeg hoe lang hij die dag al wakker was.
"Vijftien minuten."
Oh, dat heet gewoon gezond leven. Dan begrijp ik het.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik drink regelmatig (twee keer per maand is ook regelmaat) whisky. Maar twee jaar geleden kreeg ik last van mijn hart en toen heb ik cafeine laten staan. Nu durf ik het niet meer zo goed te drinken vanwege de hartkloppingen
Haha, zeg dat niet. Ik krijg een visual.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter koffiepads dan gebruikte condooms...
In de gootsteenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter een vis dan een fiets.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Valt wel mee, mijn lijf is gewoon veranderd na de zwangerschappen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:43 schreef Chowi het volgende:
Wat een fysieke kwalen allemaal.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:23 schreef Chowi het volgende:
Cafeļne is óók slecht.
'k drink tegenwoordig voornamelijk water, en e.v.t. wat sinaasappelsapquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:46 schreef wonderer het volgende:
Ik dronk anderhalve liter cola per dag plus flink wat thee. Dagje niet leverde standaard koppijn op (afkickverschijnselen). Ik heb nu alleen nog maar hoofdpijn als mijn nek/schouders te gespannen zijn
Ik heb me echt nog nooit zo goed gevoeld als sinds ik ben geemigreerd.
Op brood zeker.quote:
Hoe komt dat dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:46 schreef wonderer het volgende:
Ik heb me echt nog nooit zo goed gevoeld als sinds ik ben geemigreerd.
Gebruikte condooms in de gootsteen is smerig, ik moest ervan kotsen(zie smiley) en geef haar de schuld.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat 'n rare zincombinatie?
Nee, joh, om van A naar B te komen.quote:
Water, rooibos thee en light frisdrank. En een glaasje cranberrysap 's morgens.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:49 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik drink eigenlijk altijd water. Op mijn werk thee, maar dat was het wel zo'n beetje, en die twee koppen koffie per week dan.
Ik heb zo'n literfles (met handvat en drinkdopje) gekocht en die vul ik elke dag. Als die leeg is, mag ik iets anders drinkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ga nu meteen een glaasje halen, krijg er dorst van!
Dat vind ik lekkerder dan cola.quote:
Ik drink 4 liter water per dagquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb zo'n literfles (met handvat en drinkdopje) gekocht en die vul ik elke dag. Als die leeg is, mag ik iets anders drinken
Geen ongelukken?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 04:21 schreef wonderer het volgende:
Dat was leuk. En eng. En waarschijnlijk eenmalig. Maar wel gaaf om een keer mee te maken.
Ja, in het weekend slaap ik maar een uurtje uit ofzo, door de week sta ik om 6.00u op, dus dan is half 8 al best laat voor mijquote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:08 schreef JamesBrownie het volgende:
Hallo, jij is ook vroeg op!
Ik las het, maar als daar ook alleen alles over mannen gaat, heb je nog een probleem.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:48 schreef maedel het volgende:
nou, ze gaan dus ook leuk talkshows en nieuwsjournaals doen enzo.
Die pornozender hoef ik niet, dat regel ik zelf wel
Stom ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:42 schreef maedel het volgende:
Dus, nou komen er twee homokanalen op tv erbij, en dan is het alleen op mannen gericht.![]()
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article1439618.ece
Waarom doen ze dat hier nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:42 schreef maedel het volgende:
Dus, nou komen er twee homokanalen op tv erbij, en dan is het alleen op mannen gericht.![]()
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article1439618.ece
Hoe lang heb je voor de opsomming wat er allemaal fijner is?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:27 schreef Qwea het volgende:
oei, dat was pas een feestEn wat is er nou fijner dan met je nog half bezopen kop de volgende dag om 11:30 een large mac menu weg te werken
Ik wou zeggen, ik kan ook best wel wat bedenkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe lang heb je voor de opsomming wat er allemaal fijner is?
Jah, ik prefereer naar klassieke muziek te luisteren als mijn brakheid wegebt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe lang heb je voor de opsomming wat er allemaal fijner is?
Die kan even niet online komen omdat haar man thuis is deze (en volgende) week.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:29 schreef maedel het volgende:
where the hell is dromer eigenlijk?
die heb ik al in geen dagen hier gezien...
Ah, op die manier.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die kan even niet online komen omdat haar man thuis is deze (en volgende) week.
Vuurquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, momentje, dan pak ik mijn hooivork er even bij. Zorgen jullie voor fakkels?
Oké, meestal kan ik je wel volgen, maar nu effe niet. Wattuh?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, momentje, dan pak ik mijn hooivork er even bij. Zorgen jullie voor fakkels?
quote:Op zondag 17 juni 2007 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Boze dorpsbewoners, wat je altijd in films ziet, en dan jagen we bepaalde personen weg.
LOLquote:Op zondag 17 juni 2007 13:29 schreef maedel het volgende:
zo, ik heb net mijn zwager over de zeik geholpen...
Jij kent hem dus niet, je weet niet wat er gezegd is, en ook niet hoe.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Anderman's stront is geen zeep voor jouw handen.
Ik oordeel niet over jou, ik oordeel over jouw 'gevolgtrekking' die je hier maakte.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Jij kent hem dus niet, je weet niet wat er gezegd is, en ook niet hoe.
Ik gaf mijn grens aan, daarop liep hij weg.
Het is dus niet aan jou om te oordelen over mij.
huh? welke gevolgtrekking? Wat is dat eigenlijk? Een gevolgtrekking?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik oordeel niet over jou, ik oordeel over jouw 'gevolgtrekking' die je hier maakte.
Omdat het voor mij belangrijk is dat elk verhaal een "turning point" heeft voor Arthur, moet het wel. Maar ik geloof dat het wel de goeie kant op gaat. Ik vind het wel lekker om onder het schrijven uit te zoeken waar het heen gaat, maar dat kan niet altijd met Arthurquote:Op zondag 17 juni 2007 18:34 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik weet nooit waar een verhaal over gaat als ik het schrijf.
Dat merk ik als ik bezig ben, ik zal eens een verhaaltje posten, of in mijn fobo zetten ofzo.
En kinderen zijn hardstikke leuk!
Ik zou alleen niet weten waar...quote:Op zondag 17 juni 2007 18:48 schreef wonderer het volgende:
opslaan als text-bestand en dan ergens uploaden?
Mail maar, dan zet ik het wel online.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:51 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet weten waar...
Ik heb het gemaild!quote:Op zondag 17 juni 2007 18:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mail maar, dan zet ik het wel online.
en begint hij er dan zomaar spontaan over, of wordt het gesprek dan een beetje die kant uit gestuurd ?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
"Homoseksualiteit is een modeverschijnsel"
Mijn opa aan de drank. fijn ja, zo weet je wel een sfeer te scheppen waarin ik nog ooit voor mijn geaardheid uit durf te komen.
Jemig ja dan ik ik me heel goed voorstellen dat je dan niet de behoefte voelt om op een familie bijeenkomst je verhaal te vertellenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Spontaan.
is dat wel zo?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso heb ik die behoefte niet, maar het is iets wat toch wel onvermijdelijk is.
Ja, uiteindelijk komen ze het te weten. Als ik vroeg of laat een vriendje heb is het onvermijdelijk dat ze er niet achterkomen, maar ik zou willen dat er een vriendelijke en fatsoenlijke sfeer hing zodat ik er niet met enorm veel tegenzin tegenaan loop te hikken.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is dat wel zo?
vind je het belangrijk dat iedereen het van je weet,?
ik kan me in zo'n situatie namelijk ook voorstellen dat je denkt fuck jullie allemaal, als ik straks iemand gevonden heb stel ik hem out of the blue voor, zodat jullie dan niet meer terug kunnen krabbelen
ja dat ze zeggen, je bent dan wel homo, maar gelukkig kun je het helemaal niet aan je zien, en gedraag jij je heel normaalquote:Op zondag 17 juni 2007 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie al helemaal voor me dat mijn opa en oma het ook een beetje zouden verzwijgen. Of dat ze er zo "voorzichtig" over praten. Alsof dat alleen al een schande is.
Of dat ze het gaat compenseren met andere eigenschappen. "Ja, hij is dan wel homo maar gelukkig wel heel aardig." Of iets in die trant.
Ik krijg het gevoel dat dat gaat plaatsvinden.
Wat ben ik blij dat homofilie een allesbehalve onbekende fenomeen is...quote:Op zondag 17 juni 2007 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie al helemaal voor me dat mijn opa en oma het ook een beetje zouden verzwijgen. Of dat ze er zo "voorzichtig" over praten. Alsof dat alleen al een schande is.
Of dat ze het gaat compenseren met andere eigenschappen. "Ja, hij is dan wel homo maar gelukkig wel heel aardig." Of iets in die trant.
Ik krijg het gevoel dat dat gaat plaatsvinden.
Ik kan me best voorstellen dat oudere mensen daar nog steeds moeite mee hebben hoor. Zaken als homoseksualiteit waren niet 'normaal' tijdens het grootste gedeelte van hun leven. Ik verwacht niet van oude mensen dat ze zich dan nog makkelijk aan kunnen passen wat dat betreft. De een kan dat wel, de ander niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:00 schreef wonderer het volgende:
Belachelijk dat dat tegenwoordig nog net zo gaat...![]()
Ik zou er denk ik compleet schijt aan hebben en het vertellen, plompverloren tijdens een familiebijeenkomst, en dan ook maar even alle vooroordelen ontkennen ("Nee, dat betekent NIET dat ik een handtasje ga kopen, in mijn blote tokus op een boot ga staan, drie verschillende partners per dag heb en eenzaam en verschrompeld eindig zonder echte liefde gekend te hebben").
Ik vind eenquote:
is toch een goede verdelingquote:Op maandag 18 juni 2007 00:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik vind eenmeer troost bieden dan een pleister. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.
De ouderwetsche man-vrouw-rolverdeling zie ik.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is toch een goede verdeling
jij van de afdeling troost, en ik van de afdeling practisch![]()
goed ideequote:Op maandag 18 juni 2007 00:59 schreef TwistedDarling het volgende:
Nou, dan kan ik met een gerust hart naar bed zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |