Ik neem hem mee alsof je wel hebt gestemd!quote:
Had ik ook niet gedaan Kuno. Een dokter hoort daar niet thuisquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zo'n restaurant hebben ze hier wel, maar dan zit ik tussen het klootjesvolk en ossies...en daar heb ik geen zin in in mn eentje...!
![]()
Oostblokkers...!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:07 schreef Deansensitized het volgende:
Ossies?
Duidelijkquote:
Minder zuipenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:14 schreef Frrreek het volgende:
Goedemorgen allen. Godver wat ben ik brak
Mogguh Frrreeek.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:14 schreef Frrreek het volgende:
Goedemorgen allen. Godver wat ben ik brak
mwah ik heb daar in het begin een paar keer gegeten toen ik ook alleen was... maar is het toch net niet... zijn allemaal van die stumperds...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Duidelijk![]()
Voor een keer ook wel leuk toch?
quote:
Whehequote:
Komt voormekaar!quote:
In plaats van.. Anders wordt het wel een heel erg lange OP!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Komt voormekaar!in plaats van die die er nu instaat? of erbij?
Yes. Tot 6 uur wezen stappen, praktisch niet geslapen. Gelukkig was het de slaaptekorten meer dan waardquote:
In plaats van, gewoon er neerpleuren dat ding! Hij is goed!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Komt voormekaar!in plaats van die die er nu instaat? of erbij?
Zoow, ben je op zich ook wel best gebroken! Dat je er nog kracht voor hebt!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:32 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Yes. Tot 6 uur wezen stappen, praktisch niet geslapen. Gelukkig was het de slaaptekorten meer dan waard
Iemand nog leuke plannen vh weekend?
Hij is idd steengoedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
In plaats van, gewoon er neerpleuren dat ding! Hij is goed!!![]()
Mijn mooie plaatjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
In plaats van, gewoon er neerpleuren dat ding! Hij is goed!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |