wat doet die dan...?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:57 schreef denB het volgende:
Er zit me hiero toch een collega tering debiel te doen
De meest gekke geluiden komen eruit
hoezo dat...!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:03 schreef Deansensitized het volgende:
Word me net een all expenses paid hotel overnachting 4 dagen feest Roskilde festival door de neus geboord![]()
![]()
LOL .. ik moest lachenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:58 schreef Goover het volgende:
http://www.pieterbas.justgotowned.com/Omdat hij vroeg zijn bed uit was
Baas had kaart al liggen, of ik dan ook kon... 5-8 juli... en dan zit ik alweer in Nederlandquote:
dan blijf je toch langer...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Baas had kaart al liggen, of ik dan ook kon... 5-8 juli... en dan zit ik alweer in Nederland![]()
![]()
Nee kan niet, moet de 30e juni mijn kamer uit, dat is het hem netquote:
Ik ga wel in jou plaatsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:03 schreef Deansensitized het volgende:
Word me net een all expenses paid hotel overnachting 4 dagen feest Roskilde festival door de neus geboord![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:16 schreef Deansensitized het volgende:
Ben je niet voor opgeleid, sorry
Oh ja, juist wel![]()
Patserquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Hoezo niet?Ik doe ook Elektro, alleen dan HBO
Ik zou zeggen: pwnd?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee kan niet, moet de 30e juni mijn kamer uit, dat is het hem net![]()
dierensex?quote:
Collega van mij word ook hard genaait vandaag, hij mag koerier en taxi spelenquote:
Ik pats niet, want ik zeg/vind niet dat HBO beter is dan MBO. HBO is veeeeuuul programmerenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Patser![]()
Maar nee, speciaal voor werknemers van dit bedrijf, dus een andere blije collega gaat nu![]()
Man, ik heb helemaal geen zin om te lunchenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:30 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik pats niet, want ik zeg/vind niet dat HBO beter is dan MBO. HBO is veeeeuuul programmerenIs ook best saai soms
Lunch!
dan eet je toch niet...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:31 schreef denB het volgende:
[..]
Man, ik heb helemaal geen zin om te lunchen
Maar het moet maar he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |