quote:Op maandag 18 juni 2007 14:12 schreef rulerofdeath het volgende:
een mondeling mag je ook bij mij doen![]()
Ben je remco nog tegengekomen bij defqon?
Denk bezig voor zijn verdediging ofzo. Zal hij wel weer thuis doen!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
jaa waar is remco eigenlijk gebleven? nog steeds knockout van defqon zeker
maarja op deze saaaaie maandag heb ik ook ff niet veel te vertellen..
OHW behalve: Mijn project is af!!! Nu alleen nog een her en mondeling...
Welke?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:34 schreef Blawh het volgende:
Goede middag, inderdaad mooi heanig hier. Was even mijn spierballen aan het trainen en daarna even bijkomen op de bank.
Morgen geen tentamen?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Welke?![]()
Doe ik morgenmiddag wel weer, vanaaf ff geen tijd![]()
Nopes. Donderdag en die maandag eropquote:
feli! en als je teveel feestjes heb neem ik er graag wat van je over hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 18:22 schreef ReMcOrE het volgende:
GVD, anders mis je ff 5 pagina's, omdat je vanaf vrijdagmorgen niet meer op FOK! bent geweest
maar goed, ik ben present, vriendin is geslaagdbroertje is ook geslaagd
en ik hang de komende week ook nog aan elkaar van feestjes etc.
ik red me wel hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 19:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
feli! en als je teveel feestjes heb neem ik er graag wat van je over hoor
Goed zoquote:Op maandag 18 juni 2007 19:13 schreef Rumille het volgende:
1e dag van de PWW erop zitten en heb me er volgens mij wel aardig doorheen gesleept.
nou vooruit dan maar weerquote:
BIj ons ook. Allemaal samenvatting gelezen waardoor ik vrij veel details wist, vond die nogal opvallen. Doch een keurige 6quote:Op maandag 18 juni 2007 20:18 schreef rulerofdeath het volgende:
jah nederlands hadden wij 2 delen van. echt nederlands en literatuur. en dat hoorde dan bij mekaar. dat literatuur was nix anders dan boeken lezen enzo
en afsluiten met een mondelingquote:Op maandag 18 juni 2007 20:18 schreef rulerofdeath het volgende:
jah nederlands hadden wij 2 delen van. echt nederlands en literatuur. en dat hoorde dan bij mekaar. dat literatuur was nix anders dan boeken lezen enzo
altijd gezelligquote:
7 samenvatting + Nathan Sid hierquote:Op maandag 18 juni 2007 20:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
BIj ons ook. Allemaal samenvatting gelezen waardoor ik vrij veel details wist, vond die nogal opvallen. Doch een keurige 6!
Nathan sid, die naam komt mij kenker bekend voorquote:Op maandag 18 juni 2007 21:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
7 samenvatting + Nathan Sid hier. Volgens mij ook een keurige 6 ook, weet niet precies meer. Het was in ieder geval een voldoende en daar ging het me om.
![]()
Welterusten.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nathan sid, die naam komt mij kenker bekend voor!
Zo gaan de lekker de oogjes dicht, morgenvroeg fysio en dan paar uurtjes studeren en fitnessuh!
AJU![]()
slaap lekkerquote:Op maandag 18 juni 2007 21:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nathan sid, die naam komt mij kenker bekend voor!
Zo gaan de lekker de oogjes dicht, morgenvroeg fysio en dan paar uurtjes studeren en fitnessuh!
AJU![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |