Ooow verrek, nu je het zegt. De ontdekking van de tank.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K moest daar toen voor t eerst laatste man staan omdat Jorg met t 1e mee moest in de A1!
*Nat Wierden meld zich*![]()
Whehe. Sta er nu nooit meer, mid-mid ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ooow verrek, dat klopt ook nog ja. De ontdekking van de tank
Daar een club zoeken om te trainen? Lijkt me in ieder geval verstandig om daar toch 2x per week even aan je conditie te werken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe. Sta er nu nooit meer, mid-mid ook niet verkeerd! Ging wel lekker toen idd
![]()
Alhoewel ik t nog wel ambieer, moet nog ff kijken wat ik doe met de voetbal als ik straks in Rotjeknor zit!
Neej, heb ik totaal geen zin in. Lijkt me niet wat...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daar een club zoeken om te trainen? Lijkt me in ieder geval verstandig om daar toch 2x per week even aan je conditie te werken.
Dat is inderdaad beters. Denk dat conditietraining wel een must is als je wel wilt blijven voetballen, denk dat je anders een beste conditieachterstand oploopt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, heb ik totaal geen zin in. Lijkt me niet wat...
Sowieso conditie (mits t goed gaat met de knie). Heb hier abbo.bij fitness, kan ik me laten overschrijven naar een fitnessclub daar. Ideaal dus![]()
Weet ik wel zeker, ook gezien mijn positiequote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is inderdaad beters. Denk dat conditietraining wel een must is als je wel wilt blijven voetballen, denk dat je anders een beste conditieachterstand oploopt.
Yupz, lekker lopenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker, ook gezien mijn positie![]()
Joahquote:
Vulle wille.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:47 schreef ACT-F het volgende:
Vanavond maar eens onmeunig zoep'n bij de zomerfeesten in HengeveldeEn volgende week is het natuurlijk School- en Volksfeest in Goor
![]()
Mogguh. 2 uur leren al, doe je goed!quote:Op zondag 17 juni 2007 10:55 schreef Roycoooooo het volgende:
Höftedagen!
Mogguh Twentse Fok!kers. Heb er alweer bijna 2 uur leren opzitten![]()
Mogguhquote:Op zondag 17 juni 2007 11:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
goedemorgen!
ik heb me echt geweldig goed vermaakt ja!!!!!! Ben helemaal enthousiast.quote:
Toppie, het is dus wel voor herhaling vatbaar?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik heb me echt geweldig goed vermaakt ja!!!!!! Ben helemaal enthousiast.
Misschien waren ze bang dat ze tegen een agressieve pilletjesslikker waren opgelopen die het niet zo kon waarderen?quote:In de bus zaten we gezellig naast een aantal pillenslikkers/snuivers (sjeezus wat gebruikten die een hoop zooi door elkaar) en toen hadden we zoiets wat jeetje dat word nog wat hier![]()
Maar was vet relaxt allemaal, iedereen zei "sorry" als ze tegen elkaar opbotsen (dat zie je in de kroeg niet)
quote:Lekker gedanst en ge-hakt![]()
![]()
(ging dus ook prima zonder pillen)
toen terug met de bus in een gigaaaaaantische file... ohw en iemand die knockout ging van zijn pillen en toen nog een hardslag had van 37sukkelll
zeker voor herhaling vatbaarquote:Op zondag 17 juni 2007 12:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Toppie, het is dus wel voor herhaling vatbaar?
Hele dag geweest of heb je de eerste paar uur overgeslagen?
[..]
Misschien waren ze bang dat ze tegen een agressieve pilletjesslikker waren opgelopen die het niet zo kon waarderen?
[..]
Mooi spul dus, die pilletjes
En nu zeker vol voldoening van het mooie feest maar ook gigantische zere voeten?
Goeiedag, das best hardquote:Op zondag 17 juni 2007 11:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik heb me echt geweldig goed vermaakt ja!!!!!! Ben helemaal enthousiast.
In de bus zaten we gezellig naast een aantal pillenslikkers/snuivers (sjeezus wat gebruikten die een hoop zooi door elkaar) en toen hadden we zoiets wat jeetje dat word nog wat hier![]()
Maar was vet relaxt allemaal, iedereen zei "sorry" als ze tegen elkaar opbotsen (dat zie je in de kroeg niet)
Lekker gedanst en ge-hakt![]()
![]()
(ging dus ook prima zonder pillen)
toen terug met de bus in een gigaaaaaantische file... ohw en iemand die knockout ging van zijn pillen en toen nog een hardslag had van 37sukkelll
Vrijdag zeer gezellig in Hengelooooo gezeten. Zaterdag te brak (savonds om 17.00 uur voor t eerst een beschuitje naar binnen kunne werkenquote:Op maandag 18 juni 2007 08:49 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen tukkers.
allemaal goed weekend gehad?
quote:
Vooral beetje brak op de bank gehangen (itt Roy niet vanwege de alcoholquote:Op maandag 18 juni 2007 08:49 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen tukkers.
allemaal goed weekend gehad?
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Vooral beetje brak op de bank gehangen (itt Roy niet vanwege de alcohol). Niet veel bijzonders dus, beetje tv gekeken, geslapen, achter de PC gezeten, ...
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
! Had vooral te maken met externe factoren waar ik geen invloed op kan/kon uitoefenen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |