abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50492419
ik moet over anderhalve week naar het ziekenhuis voor de eerste check, maar ik weet 100% zeker dat het een kijkoperatie wordt, meniscus en voorste kruisband kapoet
pi_50492465
Ja ON heb ik zelf ook érg slechte ervaring mee... in de jeugd altijd gevoetbald totdat ik na de zomerstop ineens geen bericht kreeg... Vreemd genoeg was mn vader net gestopt met leider zijn... 1 and 1 is?

Dus toen maar voor Rietvogels gegaan, en nog geen spijt gehad, ondanks dat er wat anders volk rondloopt.... maar in ieder geval gezellig en normaal volk!
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_50492656
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 17:00 schreef Incolumis het volgende:
ik moet over anderhalve week naar het ziekenhuis voor de eerste check, maar ik weet 100% zeker dat het een kijkoperatie wordt, meniscus en voorste kruisband kapoet
Daar ben je dan nog wel even zoet mee, ik vind het altijd verrekte lastig om iedereen vrolijk te zien voetballen terwijl ik het zelf niet kan.
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 17:02 schreef Vince22 het volgende:
Ja ON heb ik zelf ook érg slechte ervaring mee... in de jeugd altijd gevoetbald totdat ik na de zomerstop ineens geen bericht kreeg... Vreemd genoeg was mn vader net gestopt met leider zijn... 1 and 1 is?

Dus toen maar voor Rietvogels gegaan, en nog geen spijt gehad, ondanks dat er wat anders volk rondloopt.... maar in ieder geval gezellig en normaal volk!
Ik ben er tegen ON in de jeugd ook regelmatig ingefloten, was gewoon niet leuk meer soms. Gelukkig zit ik sinds ik begonnen ben met voetbal bij Omhoog, gewoon een hardstikke gezellige clup.
pi_50512637
Goede morgen Tukkers.

Blawh wou uitslapen maar werd gewekt door een achterbuurman die om 7.15 begon met grasmaaien met zo'n elektrisch geval. Wat een klereherrie maakt dat ding met als gevolg een gratis wekservice waar ik niet om gevraagd heb.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 08:40:49 #155
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_50512674
Goede morgen

tjah das niet zo mooi. hej geen kei ofzo in de buurt daj de grasmaaier om zeep helpt ofzo
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_50512716
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 08:40 schreef rulerofdeath het volgende:
Goede morgen

tjah das niet zo mooi. hej geen kei ofzo in de buurt daj de grasmaaier om zeep helpt ofzo
Dat laat ik aan andere boze buren over.
Die kwal moet gewoon niet in het weekend de hele buurt wakker maken met zijn ellendige grasmaaiertje
  zaterdag 16 juni 2007 @ 09:21:41 #157
148588 rulerofdeath
pi_50513023
maar je gaat om 7 uur smorgens toch niet grasmaaien
dan hej gewoon t good wies kapot
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
pi_50513084
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 09:21 schreef rulerofdeath het volgende:
maar je gaat om 7 uur smorgens toch niet grasmaaien
dan hej gewoon t good wies kapot
Op een doordeweekse dag kan ik er wel mee leven enigzins, maar in het weekend doe je dat inderdaad niet lijkt mij. Zeker niet in een woonwijk.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 10:37:36 #159
148588 rulerofdeath
pi_50513844
nou het lijkt me doordeweeks ook niet wat. ga dan om 9 of 10 uur grasmaaien. dat hoeft toch niet om 7 uur lijkt me
pi_50514157
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:37 schreef rulerofdeath het volgende:
nou het lijkt me doordeweeks ook niet wat. ga dan om 9 of 10 uur grasmaaien. dat hoeft toch niet om 7 uur lijkt me
Ach, het is gebeurd. Nu kan er toch niks meer aan gedaan worden, ik ga vanmiddag nog wel een paar uur plat.
pi_50519990
Yoo bitches!!

Idd, veel voetballers. Kan mijzelf er ook onder scharen, selectie van de Sv. Omhoog. Voetbal staat ook op een laag pitje door knie-problemen

Gisteren wezen ''stappen'' in Hengelo. Was iets te gezellig met iets te veel bier
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_50520597
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 15:02 schreef Roycoooooo het volgende:
Yoo bitches!!

Idd, veel voetballers. Kan mijzelf er ook onder scharen, selectie van de Sv. Omhoog. Voetbal staat ook op een laag pitje door knie-problemen

Gisteren wezen ''stappen'' in Hengelo. Was iets te gezellig met iets te veel bier

In ieder geval in stijl het weekend in gegaan lijkt me zo.
quote:
In Twente is er dit weekend geen treinverkeer.

Tot maandagochtend rijden er niet of nauwelijks treinen op de sporen Marienberg - Almelo, Wierden - Enschede en Hengelo - Oldenzaal. Reizigers worden met bussen vervoerd en moeten rekening houden met extra reistijd. ProRail maakt dit weekend alle sporen vrij om zoveel mogelijk werkzaamheden gelijktijdig uit te kunnen voeren.
Ligt wel erg vaak plat. Geen idee wat ze onder die werkzaamheden verstaan, lijkt wel een eeuwigheid te duren.
pi_50521012
Ben echt overal de jongste he .

Vroomshoopse Boys C3 -> B2/B3
pi_50521366
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 16:01 schreef Rumille het volgende:
Ben echt overal de jongste he .

Vroomshoopse Boys C3 -> B2/B3
Achja, er moet er toch 1 de jongste zijn.

Vroomshoopse Boys

Zeg ze eens dat ze daar die muziek niet zo hard moeten zetten op het hoofdveld.
pi_50522321
Hee. Ik kom ook uit Vriezenveen mien jongens.
pi_50522570
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 16:20 schreef Blawh het volgende:

[..]

Achja, er moet er toch 1 de jongste zijn.

Vroomshoopse Boys

Zeg ze eens dat ze daar die muziek niet zo hard moeten zetten op het hoofdveld.
Nee man, das leuk :p.

Alleen wij mogen nooit op het hoofdveld, behalve tijdens onze kampioenswedstrijd.
pi_50522747
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 17:02 schreef Gesloten het volgende:
Hee. Ik kom ook uit Vriezenveen mien jongens.
Hallo
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 17:12 schreef Rumille het volgende:

[..]

Nee man, das leuk :p.

Alleen wij mogen nooit op het hoofdveld, behalve tijdens onze kampioenswedstrijd.
Ik vind/ vond het irritant, klonk ook voor geen meter uit die hoorntjes.
pi_50522866
True, maar bij ons is dat zeg maar iets van 'ons' .
pi_50523269
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 17:23 schreef Rumille het volgende:
True, maar bij ons is dat zeg maar iets van 'ons' .
Zolang jullie er vrolijk van worden moeten jullie het ook gewoon blijven doen.
pi_50523461
Daarom.

Bij een zon club, volgens mij OZC (of OVC), daar klinkt het pas lelijk. Of was het nou DOS. Of Rohda Raalte.

Iig, een of andere club.
pi_50524132
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 17:44 schreef Rumille het volgende:
Daarom.

Bij een zon club, volgens mij OZC (of OVC), daar klinkt het pas lelijk. Of was het nou DOS. Of Rohda Raalte.

Iig, een of andere club.
Geen idee, kan het me eigenlijk alleen bij Vroomshoop herinneren, maar het doet er ook niet toe. Als je daar gezellig kunt ballen dan is het goed, dat is het belangrijkste.
pi_50525013
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 18:10 schreef Blawh het volgende:

[..]

Geen idee, kan het me eigenlijk alleen bij Vroomshoop herinneren, maar het doet er ook niet toe. Als je daar gezellig kunt ballen dan is het goed, dat is het belangrijkste.
OZC in Ommen is het ook zo ja !
A.F.C.A.
pi_50526012
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 18:42 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

OZC in Ommen is het ook zo ja !
OZC

Nare herinneringen aan. Minuut in het veld staan en de bal in eigen doel werken.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:23:32 #174
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_50526274
wat gaat dit topic hard, een paar niet posten en deel 8 is er al weer.

Groetjes vanuit een nat Rijssen
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_50526455
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 19:15 schreef Blawh het volgende:

[..]

OZC

Nare herinneringen aan. Minuut in het veld staan en de bal in eigen doel werken.
K moest daar toen voor t eerst laatste man staan omdat Jorg met t 1e mee moest in de A1 !

*Nat Wierden meld zich*
A.F.C.A.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')