Hele klas?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zal t wel op uitdraaien ja! Met de klas
![]()
Neej joh 6 man geloof ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hele klas?
Maarja, wel gezellig toch. Vulle wille in ieder geval toegewenst.
Ooow, dan wordt het zeker wel gezellig ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej joh 6 man geloof ik.!
Nick, Wouter, Marcel, Wouter, Jeroen en ik![]()
![]()
Nope, Chris is weekend weg vd voetbal en Damz intake gesprek bij een detacheringsbureau..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ooow, dan wordt het zeker wel gezellig ja.Chris en Damz niet?
Maar we drijven langzaam weer off-topic. Gaan de tukkers nog wat leuke dingen doen dit weekend? Van 2 weet ik in ieder geval al Defqon.
Oeh nais.. Feestjes vd voetbal sowiesoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:30 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb morgenavond teamfeest. verplicht bierdrinken dus
Dat is wel heel erg zonde ja, feestjes van de voetbal zijn toch altijd wel erg leip en er gaat altijd net wat meer alcohol naar binnen dan normaal.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oeh nais.. Feestjes vd voetbal sowieso!
Volgend weekend had ik normaal gesproken een weekend weg met de selectie. K heb gvd detering tentamens![]()
![]()
Ach ja, er zijn ergere dingen denk ik maar altijdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg zonde ja, feestjes van de voetbal zijn toch altijd wel erg leip en er gaat altijd net wat meer alcohol naar binnen dan normaal.Zonde dat je tentamens hebt dan Roy.
![]()
nog meer alcoholquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg zonde ja, feestjes van de voetbal zijn toch altijd wel erg leip en er gaat altijd net wat meer alcohol naar binnen dan normaal.Zonde dat je tentamens hebt dan Roy.
![]()
Voetbalfeestjes komen er nog genoeg.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn ergere dingen denk ik maar altijd!
School gaat ff voor deze week, hoe spijtig ik t ook vind![]()
Dat zekerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nog meer alcohol
pff daar moet ik niet aan denken
als ik heen zuipe ga is het altijd maximaal taaank'n
Hoi. ik kom uit die plaats waar geen bouwkranen zomaar uit de lucht klomen vallen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:01 schreef Daphnee het volgende:
Hoi. ik kom uit die plaats waar bouwkranen zomaar uit de lucht klomen vallen.![]()
Hoi hoiquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:01 schreef Daphnee het volgende:
Hoi. ik kom uit die plaats waar bouwkranen zomaar uit de lucht klomen vallen.![]()
Delden, wat heb ik op het nieuws gemist?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoi. ik kom uit die plaats waar geen bouwkranen zomaar uit de lucht klomen vallen.![]()
Delden dus, dacht al wtf waar heb je t over!
maar welkom![]()
Nu.nl:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Delden, wat heb ik op het nieuws gemist?
Wist niet dat er in Delden 4 huizen stonden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nu.nl:
Een bouwkraan is donderdag in het Twentse Delden op een blok van vier woningen gevallen. Twee andere huizen zijn geraakt. Volgens de politie ziet het ernaar uit dat er niemand gewond is geraakt. Wel zou er sprake zijn van behoorlijke schade.
Remy Chan
De politie kreeg rond 15.00 uur de melding binnen. Het is niet bekend of de bouwkraan in bedrijf was en of de huizen aan de Marijkestraat nog bewoonbaar zijn.
Ook is onduidelijk hoe het gevaarte kon omvallen.
Ooeeh, nu ga je te fúr bij Daphneequote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wist niet dat er in Delden 4 huizen stonden.
*stook stook*quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooeeh, nu ga je te fúr bij Daphnee![]()
Misschien heeft ze dat welquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
*stook stook*
Mag hopen van niet, dan heeft ze wel een heel erg kort lontje.
Wat een woordspeling. Schut die jongen zo ff uit de mouw hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:27 schreef rulerofdeath het volgende:
welkom daphja![]()
das wel mooi zo'n kort lontje. ik hou wel van stoken![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
*stook stook*
Mag hopen van niet, dan heeft ze wel een heel erg strak kontje.
Stoken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:27 schreef rulerofdeath het volgende:
welkom daphja![]()
das wel mooi zo'n kort lontje. ik hou wel van stoken![]()
quote:
Was al een tijdje ingeroepenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Stoken.![]()
[..]
Ik denk dat ik bij deze het gestook ook welkom mag heten in deze topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |