Ikke nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
succes![]()
ik vind Aspen trouwens maar een kutkeet
Hoezo vind je het een kutkeet?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
succes![]()
ik vind Aspen trouwens maar een kutkeet
Op die fijne trappen bedoel je?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:21 schreef rulerofdeath het volgende:
ben er paar keer geweest maar 1e keer dak der was brak ik elke meter zowat mn nek
Wordt toch van alles wat een beetje gedraaid daar? Of is dat juist het probleem, te commerciele muziek?quote:en de muziek bevalt me niet zo
T is er idd wel vrij druk. En muziek smaken verschillen dus ze kunnen niet aan iedereen haar/zijn eisen voldoen. Ik vind t er wel topquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:21 schreef rulerofdeath het volgende:
ben er paar keer geweest maar 1e keer dak der was brak ik elke meter zowat mn nek
en de muziek bevalt me niet zo
die trappen daar jahquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Op die fijne trappen bedoel je?
[..]
Wordt toch van alles wat een beetje gedraaid daar? Of is dat juist het probleem, te commerciele muziek?
Draaien vaak elk genre wel (net zoals Bas al zei)! Alleen van dat hardrock en shizzle niet, wat ik overigens totaal niet betreurquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die trappen daar jah
ik had trouwens het idee dat ze alleen van die trance/hardstyle en rotzooi en bagger draaiden
Van welke muziek houd jij ruler, hardrock?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Draaien vaak elk genre wel (net zoals Bas al zei)! Alleen van dat hardrock en shizzle niet, wat ik overigens totaal niet betreur![]()
Kende je hem?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:05 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Het was een echte almeloer hoorde ik...
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:13 schreef rulerofdeath het volgende:
huh wie wat waar?
quote:Bromfietser omgekomen naar botsing trein
Een snorfietser is donderdagavond bij een spoorwegovergang in Almelo De Riet om het leven gekomen na een botsing met een trein.
De politie vermoedt dat het slachtoffer een 16-jarige jongen uit Almelo is. Het ziet er naar uit dat de jongen met zijn snorfiets voorbij de gesloten spoorbomen is gereden en door de trein is geraakt en meegesleurd. Er komt nog een onderzoek naar de toedracht van het ongeluk. Door het ongeluk heeft het treinverkeer tussen Almelo en Hengelo enkele uren stil gelegen.
www.rtvoost.nl
16 jarige jongen gisteren onder de trein gekomen bij Almelo.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:13 schreef rulerofdeath het volgende:
huh wie wat waar?
Geen idee voor zover. Hij is er iig onder door gegaanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:34 schreef rulerofdeath het volgende:
ok fijn zo'n overschakeling.k snapte er al geen biet van
maja is al bekend waarom die overgestoken is? gewoon denken nog op tijd te zijn? of wat anders. tis wel triest
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Geen idee voor zover. Hij is er iig onder door gegaan![]()
Net ff naar Enske geweest, gesprek met docent enzoooooooo. Kenkertrein weer een kwartier te laat![]()
naar Enske toe.. Terug naar hier kreeg ik gvd een plensbui op mijn bakkesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Weer kwartier minder Fokken, ik heb net maar een tijdje op de bank gelegen.![]()
Fijn is anders toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:16 schreef rulerofdeath het volgende:
hahaha je bent toch niet van suiker??
Neej maar niet fijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:16 schreef rulerofdeath het volgende:
hahaha je bent toch niet van suiker??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej maar niet fijn!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Zoeplappe, Pleintje?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Vanmiddag paar biertjes drinken in Hengelooooo![]()
Zal t wel op uitdraaien jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |