quote:Op maandag 18 juni 2007 14:12 schreef rulerofdeath het volgende:
een mondeling mag je ook bij mij doen![]()
Ben je remco nog tegengekomen bij defqon?
Denk bezig voor zijn verdediging ofzo. Zal hij wel weer thuis doen!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
jaa waar is remco eigenlijk gebleven? nog steeds knockout van defqon zeker
maarja op deze saaaaie maandag heb ik ook ff niet veel te vertellen..
OHW behalve: Mijn project is af!!! Nu alleen nog een her en mondeling...
Welke?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:34 schreef Blawh het volgende:
Goede middag, inderdaad mooi heanig hier. Was even mijn spierballen aan het trainen en daarna even bijkomen op de bank.
Morgen geen tentamen?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Welke?![]()
Doe ik morgenmiddag wel weer, vanaaf ff geen tijd![]()
Nopes. Donderdag en die maandag eropquote:
feli! en als je teveel feestjes heb neem ik er graag wat van je over hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 18:22 schreef ReMcOrE het volgende:
GVD, anders mis je ff 5 pagina's, omdat je vanaf vrijdagmorgen niet meer op FOK! bent geweest
maar goed, ik ben present, vriendin is geslaagdbroertje is ook geslaagd
en ik hang de komende week ook nog aan elkaar van feestjes etc.
ik red me wel hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 19:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
feli! en als je teveel feestjes heb neem ik er graag wat van je over hoor
Goed zoquote:Op maandag 18 juni 2007 19:13 schreef Rumille het volgende:
1e dag van de PWW erop zitten en heb me er volgens mij wel aardig doorheen gesleept.
nou vooruit dan maar weerquote:
BIj ons ook. Allemaal samenvatting gelezen waardoor ik vrij veel details wist, vond die nogal opvallen. Doch een keurige 6quote:Op maandag 18 juni 2007 20:18 schreef rulerofdeath het volgende:
jah nederlands hadden wij 2 delen van. echt nederlands en literatuur. en dat hoorde dan bij mekaar. dat literatuur was nix anders dan boeken lezen enzo
en afsluiten met een mondelingquote:Op maandag 18 juni 2007 20:18 schreef rulerofdeath het volgende:
jah nederlands hadden wij 2 delen van. echt nederlands en literatuur. en dat hoorde dan bij mekaar. dat literatuur was nix anders dan boeken lezen enzo
altijd gezelligquote:
7 samenvatting + Nathan Sid hierquote:Op maandag 18 juni 2007 20:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
BIj ons ook. Allemaal samenvatting gelezen waardoor ik vrij veel details wist, vond die nogal opvallen. Doch een keurige 6!
Nathan sid, die naam komt mij kenker bekend voorquote:Op maandag 18 juni 2007 21:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
7 samenvatting + Nathan Sid hier. Volgens mij ook een keurige 6 ook, weet niet precies meer. Het was in ieder geval een voldoende en daar ging het me om.
![]()
Welterusten.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nathan sid, die naam komt mij kenker bekend voor!
Zo gaan de lekker de oogjes dicht, morgenvroeg fysio en dan paar uurtjes studeren en fitnessuh!
AJU![]()
slaap lekkerquote:Op maandag 18 juni 2007 21:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nathan sid, die naam komt mij kenker bekend voor!
Zo gaan de lekker de oogjes dicht, morgenvroeg fysio en dan paar uurtjes studeren en fitnessuh!
AJU![]()
Toch jammer dat die vervolgfilms vaak een tikkeltje tegenvallen. Na succesvole eerste delen worden ze enorm gehyped en dan zijn ze eigenlijk niet eens zo supergoed.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:59 schreef Vince22 het volgende:
Zooooo net ff oceans 13 gekeken.... mwoa... viel mee, niet zo goed als Death Proof van afgelopen weekend
Wat doe je dan havo/vwo?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:20 schreef Rumille het volgende:
Dus, over 2 uurtjes Engels tekst, om half 1 Engels mondeling en daarna vrij, leren voor WI en GS dat ik woensdag heb, woensdag leren voor NA, donderdag Duits maken, donderdag leren voor NA en GLO, vrijdag NA, GLO en Frans maken en dan ben ik klaar.
Alleen NA moet ik nog wat aan doen.
Ach, heb in ieder geval de planning.
succes der meequote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:20 schreef Rumille het volgende:
Dus, over 2 uurtjes Engels tekst, om half 1 Engels mondeling en daarna vrij, leren voor WI en GS dat ik woensdag heb, woensdag leren voor NA, donderdag Duits maken, donderdag leren voor NA en GLO, vrijdag NA, GLO en Frans maken en dan ben ik klaar.
Alleen NA moet ik nog wat aan doen.
Ach, heb in ieder geval de planning.
haha neej, doe heanig an. Rustig die spieren opbouwenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
succes der mee
enne roy niet te hard fitnissen he. straks wordt je nog moe
Deathproof is mooi hčquote:Op maandag 18 juni 2007 22:59 schreef Vince22 het volgende:
niet zo goed als Death Proof van afgelopen weekend
quote:
Machtig mooi manquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Deathproof is mooi hč![]()
ik ben er dus ook weer, presentatie en gesprek achter de rug... reactie van mijzelf:![]()
![]()
![]()
Ah beters tochquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:
gewoon goed gesprek gehad, presentatie werd al gauw aan de kant geschoven door allerlei vragen van onze schoolcoachbedrijscoach deed ook gezellig mee, uiteindelijk een heet nuttig gesprek, ook met de verdediging op maandag in het vooruitzicht
![]()
bij deze heel erg veel succesquote:
Tnx, heb er alle vertrouwen in dat het goed komtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij deze heel erg veel succes![]()
ik ga vanaf vanmiddag ook volle bak verder met voorbereiden
ooow nu snap ik wat iedereen met scriptie verdedigen bedoelt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:
gewoon goed gesprek gehad, presentatie werd al gauw aan de kant geschoven door allerlei vragen van onze schoolcoachbedrijscoach deed ook gezellig mee, uiteindelijk een heet nuttig gesprek, ook met de verdediging op maandag in het vooruitzicht
![]()
Jah presentatie=verdedigingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ooow nu snap ik wat iedereen met scriptie verdedigen bedoelt.
ik hoef volgens mij alleen presentatie te houden over datgene wat ik heb gedaan. en daarna wordt het beoordeeld door de twee leraren die erbij zitten en mn baas (begeleider van afstudeerbedrijf). en als het aan mn baas ligt heb ik dat papiertje wel(denk ik want hij is erg positief
)
werken... zucht.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Goedemiddag!!
ga allemaal eens heel rap naar buiten, veeeel te mooi weer
ik ben nog ff de laatste dingen aan het doen, bestanden naar mezelf mailen, alles van de externe verbinding verwijderen etc. straks even een bakje theequote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Goedemiddag!!
ga allemaal eens heel rap naar buiten, veeeel te mooi weer
kunnen wij ook niks aan doen dat jij zoveel vrije tijd hebtquote:
Omschrijf dat eens anders: hardwerkende studenten die er wat voor over hebben om zijn/haar diploma te behalen.quote:
Ach, als wij saai zijn dan is zij een vreemd type. Beetje communiceren met onbekende, saaie types op een forum. Kan me betere manieren van tijdverdrijf voorstellen.quote:
hehe inderdaadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ach, als wij saai zijn dan is zij een vreemd type. Beetje communiceren met onbekende, saaie types op een forum. Kan me betere manieren van tijdverdrijf voorstellen.![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kunnen wij ook niks aan doen dat jij zoveel vrije tijd hebt![]()
nee ik heb zo hard gewerkt dat ik nu zo goed als klaar benquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Omschrijf dat eens anders: hardwerkende studenten die er wat voor over hebben om zijn/haar diploma te behalen.
Dat jij vrije tijd te over hebt kunnen wij niks aan doen![]()
K ga stiekem zelf zo wel ff in de zon zitten en het verslag lezen![]()
jij mag ook wel eens wat doenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
[..]
nee ik heb zo hard gewerkt dat ik nu zo goed als klaar benplanning heet dat
![]()
helaas moet ik zo boodschappen gaan doen enzo
maar ik ben ziek... da's toch een goede reden om niks te doen normaal?quote:
ow dat wist ik nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
maar ik ben ziek... da's toch een goede reden om niks te doen normaal?
gelukkig krijg ik nu van papa lunch!
Planning is dat ik morgen presentatie heb voor mijn scriptie. Wat moet ik dan, 1 maand vantevoren alles gaan lezen en daarna niks meer doen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
[..]
nee ik heb zo hard gewerkt dat ik nu zo goed als klaar benplanning heet dat
![]()
helaas moet ik zo boodschappen gaan doen enzo
haha inderdaadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Planning is dat ik morgen presentatie heb voor mijn scriptie. Wat moet ik dan, 1 maand vantevoren alles gaan lezen en daarna niks meer doen?![]()
Dond. nog tentamen, planning van school is gewoon kut![]()
Eensquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha inderdaadde planning van school is gewoon kut
kijk maar het ligt niet aan ons![]()
![]()
ooh dacht dat je nu al hbo deedquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:23 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga verder studeren. ik wil volgend jaar elektrotechniek gaan doen op hbo niveau
Ook van mijn kant gewenstquote:
jah. maar universiteit lijkt me maar niks. kuj nie plat kuier'nquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ooh dacht dat je nu al hbo deed! Saxion?
kuj wa, maar dat verstaan die chinezen je nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jah. maar universiteit lijkt me maar niks. kuj nie plat kuier'n
jah ok. dat kan wel maar dan kijken al die pipoos je zo raar aan alsof ze het in keulen hoort donderenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kuj wa, maar dat verstaan die chinezen je niet
Kan ik wel, maar irritant typenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jah. maar universiteit lijkt me maar niks. kuj nie plat kuier'n
agreequote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha inderdaadde planning van school is gewoon kut
kijk maar het ligt niet aan ons![]()
![]()
quote:
dank julie.. denk dat ik het wel overleefquote:
Aan wie ligt dat dan, aan jezelf of aan je projectgenoten?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
goed zolekker weer inderdaad ja...
mijn projectgenootje pest me... ben ik nou de enige die projectgenoten aan het einde van het project wel achter het behang kan plakken?? Pfff...
ik bedoel dat die universiteit-luitjes niet zo goed plat kunnen verstaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kan ik wel, maar irritant typen! Dus je hebt straks 2 hbo-studies?
![]()
Lame dacht dat t een vragende zin wasquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik bedoel dat die universiteit-luitjes niet zo goed plat kunnen verstaan.
en ik heb (als ik dit en electrotechniek haal) 2 hbo dingetjes ja
heb er nu nog geen eendus nog ff aan de bak
bij ons in de klas was wel gewoon plat pratenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lame dacht dat t een vragende zin was!
hbo-luitjes wel dan?
Whehe, kan ook ja. Zie/hoor je niet zo vaak volgens mij![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij ons in de klas was wel gewoon plat praten
idd, gewoon plat, en als iemand het niet verstond, ff herhalen in het Nederlandsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij ons in de klas was wel gewoon plat praten
Ik versta het wel, maar spreek het zelf amper. Ik wou dat ik het wat beter sprak.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
idd, gewoon plat, en als iemand het niet verstond, ff herhalen in het Nederlands
Ik kan t ook wel (als t moetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik versta het wel, maar spreek het zelf amper. Ik wou dat ik het wat beter sprak.
Mooi wark.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik kan t ook wel (als t moet). Zo probeerde een kameraad te zeggen in t Twents: ''dat meisje blijft slapen''. Twents:
dat meek'n dat blif sleep'n![]()
Das mooi wark mien jong, doar bint ze vast blie met thuus. Om maar eens een pogingkje Twents te wagen.quote:
Dont.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Das mooi wark mien jong, doar bint ze vast blie met thuus. Om maar eens een pogingkje Twents te wagen.
Twents in een tukkertopic lijkt me gerechtvaardigd itt Engels, so don't blame me for speaking some Twents.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Keurig Rumille. Daar kun je idd mee thuis komen!
Niet zo zeer op jou gericht hoor. Vond t gewoon een grappige opmerking in het Twente topiquequote:
Ik vind het niet kunnen, ik geef hem een compliment en dan krijg ik zo'n reactie. Typisch gevalletje van verloedering/ normvervaging vind ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Niet zo zeer op jou gericht hoor. Vond t gewoon een grappige opmerking in het Twente topique![]()
Patatgeneratie Bas, krijg je dat jongenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen, ik geef hem een compliment en dan krijg ik zo'n reactie. Typisch gevalletje van verloedering/ normvervaging vind ik.
Inderdaad, Pimmetje zou zich omdraaien in zijn graf als hij hier lucht van krijgt!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Patatgeneratie Bas, krijg je dat jongen!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:45 schreef Rumille het volgende:
Patatgeneratie?
Ik heb een sixpack (eigenlijk 1, werk aan de andere 5).
daar wordt niet echt geholpen bij een gezonde keuze... pistolet gezond is 1,65 en een frikandel 'slechts' 0,90 ofzoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je gaat de kantine van Saxion nog missen? Die tosties trouwens in Grand Cafe, yummm......
Inderdaad. En die pistolets zijn ook niet meer zo lekker (en groot) als in het 1e jaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar wordt niet echt geholpen bij een gezonde keuze... pistolet gezond is 1,65 en een frikandel 'slechts' 0,90 ofzodus raad maar wat ik vaker heb gehaald
en missen ga ik het niet echt hoor...
jah daaag. wie bint in tukkerland en nich int westenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
idd, gewoon plat, en als iemand het niet verstond, ff herhalen in het Nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |