Hele klas?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zal t wel op uitdraaien ja! Met de klas
![]()
Neej joh 6 man geloof ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hele klas?
Maarja, wel gezellig toch. Vulle wille in ieder geval toegewenst.
Ooow, dan wordt het zeker wel gezellig ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej joh 6 man geloof ik.!
Nick, Wouter, Marcel, Wouter, Jeroen en ik![]()
![]()
Nope, Chris is weekend weg vd voetbal en Damz intake gesprek bij een detacheringsbureau..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ooow, dan wordt het zeker wel gezellig ja.Chris en Damz niet?
Maar we drijven langzaam weer off-topic. Gaan de tukkers nog wat leuke dingen doen dit weekend? Van 2 weet ik in ieder geval al Defqon.
Oeh nais.. Feestjes vd voetbal sowiesoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:30 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb morgenavond teamfeest. verplicht bierdrinken dus
Dat is wel heel erg zonde ja, feestjes van de voetbal zijn toch altijd wel erg leip en er gaat altijd net wat meer alcohol naar binnen dan normaal.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oeh nais.. Feestjes vd voetbal sowieso!
Volgend weekend had ik normaal gesproken een weekend weg met de selectie. K heb gvd detering tentamens![]()
![]()
Ach ja, er zijn ergere dingen denk ik maar altijdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg zonde ja, feestjes van de voetbal zijn toch altijd wel erg leip en er gaat altijd net wat meer alcohol naar binnen dan normaal.Zonde dat je tentamens hebt dan Roy.
![]()
nog meer alcoholquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg zonde ja, feestjes van de voetbal zijn toch altijd wel erg leip en er gaat altijd net wat meer alcohol naar binnen dan normaal.Zonde dat je tentamens hebt dan Roy.
![]()
Voetbalfeestjes komen er nog genoeg.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn ergere dingen denk ik maar altijd!
School gaat ff voor deze week, hoe spijtig ik t ook vind![]()
Dat zekerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nog meer alcohol
pff daar moet ik niet aan denken
als ik heen zuipe ga is het altijd maximaal taaank'n
Hoi. ik kom uit die plaats waar geen bouwkranen zomaar uit de lucht klomen vallen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:01 schreef Daphnee het volgende:
Hoi. ik kom uit die plaats waar bouwkranen zomaar uit de lucht klomen vallen.![]()
Hoi hoiquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:01 schreef Daphnee het volgende:
Hoi. ik kom uit die plaats waar bouwkranen zomaar uit de lucht klomen vallen.![]()
Delden, wat heb ik op het nieuws gemist?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoi. ik kom uit die plaats waar geen bouwkranen zomaar uit de lucht klomen vallen.![]()
Delden dus, dacht al wtf waar heb je t over!
maar welkom![]()
Nu.nl:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Delden, wat heb ik op het nieuws gemist?
Wist niet dat er in Delden 4 huizen stonden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nu.nl:
Een bouwkraan is donderdag in het Twentse Delden op een blok van vier woningen gevallen. Twee andere huizen zijn geraakt. Volgens de politie ziet het ernaar uit dat er niemand gewond is geraakt. Wel zou er sprake zijn van behoorlijke schade.
Remy Chan
De politie kreeg rond 15.00 uur de melding binnen. Het is niet bekend of de bouwkraan in bedrijf was en of de huizen aan de Marijkestraat nog bewoonbaar zijn.
Ook is onduidelijk hoe het gevaarte kon omvallen.
Ooeeh, nu ga je te fúr bij Daphneequote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wist niet dat er in Delden 4 huizen stonden.
*stook stook*quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooeeh, nu ga je te fúr bij Daphnee![]()
Misschien heeft ze dat welquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
*stook stook*
Mag hopen van niet, dan heeft ze wel een heel erg kort lontje.
Wat een woordspeling. Schut die jongen zo ff uit de mouw hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:27 schreef rulerofdeath het volgende:
welkom daphja![]()
das wel mooi zo'n kort lontje. ik hou wel van stoken![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
*stook stook*
Mag hopen van niet, dan heeft ze wel een heel erg strak kontje.
Stoken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:27 schreef rulerofdeath het volgende:
welkom daphja![]()
das wel mooi zo'n kort lontje. ik hou wel van stoken![]()
quote:
Was al een tijdje ingeroepenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Stoken.![]()
[..]
Ik denk dat ik bij deze het gestook ook welkom mag heten in deze topic?
Ok, vulle wille in Hengelo. Drink ze niet allemaal onder de tafel hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Was al een tijdje ingeroepen!
K ga op t terras/binnen zitten pilsen in Hengelooooo![]()
![]()
Prettig weekend![]()
völle wille he. prettig weekendquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Was al een tijdje ingeroepen!
K ga op t terras/binnen zitten pilsen in Hengelooooo![]()
![]()
Prettig weekend![]()
Waar voetbal je ruler?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:48 schreef Roycoooooo het volgende:
Waar voetbal je eigenlijk?
Bij de plaatselijke trots neem ik aan?quote:De plaatselijke amateurvoetbalvereniging is VV Hoeve Vooruit.
Jazekerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Waar voetbal je ruler?
[..]
Bij de plaatselijke trots neem ik aan?
Gewoon bij de voetbal om een lekker balletje trappen en vooral de gezelligheid dus?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Jazekerin het 4e
edit: waar heb je dat vdan? wikipedia?
Goede middagquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:45 schreef Vince22 het volgende:
Zoooo daar zijn we weer... nu we het toch over voetbal hebben.. Net nieuwe sponsor geregeld voor ons vriendenelftal van volgend jaar!
Dit seizoen heb ik door verschillende redenen niet kunnen voetballen, hoop volgend seizoen weer mijn opwachting te maken in het 3e van SV Omhoog.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:47 schreef Vince22 het volgende:
Vince voetbalt bij Rietvogels in het achtste na te veel jaar selectie te hebben gevoetbald
En daar wil de drank ook rijkelijk vloeien..... heeeeerlijke voetbalkantine kannen van de GRolsch![]()
En waar voetbal jij Blawh?
Heel leuk ja, denk alleen dat er weinig mensen geinteresseerd zijn in de Hoeve.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:00 schreef rulerofdeath het volgende:
bij de hoeve komt er natuurlijk ook Grolsch uit de tap
lijkt me trouwens een keer leuk om die wiki opnieuw te schrijven met veel meer info. we hebben een boek van 75 jaar hoeve. en daar kan ik aardig wat uithalen. en ik kom af en toe bij het archief dus voor hele oude foto's weet ik ook waar ik moet zijn
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:08 schreef rulerofdeath het volgende:
genoeg
k ken iemand uit beilen en toen die Sint Isidorushoeve hoorde zei die gelijk: "daar staat toch elke woensdag een viskraam bij de rotonde?"
had ie nog gelijk in ook nog. hij is vrachtwagenchauffeur
edit: en beilen ligt in drenthe vlak onder assen das ongeveer 100km weg van de hoeve
Zijn potentiele, bijna schoonzoon keuren?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:14 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah hij had bijna een schoonzoon gehad die uit dat dorp kwam
maja wat moet je als trucker in de hoeve? die gaat daar niet op een vrijdag- of zaterdagavond zuipen
Veel voetballers hier.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:25 schreef Incolumis het volgende:
Oranje Nassau 7 hier
tenminste, vanaf komend seizoen spelen we niet meer bij ON, maar bij ASV
hmmm, ok. Dan zal St. Isisdorushoeve toch wel best oke zijn.quote:
ASV is ook een club neem ik aan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:25 schreef Incolumis het volgende:
Oranje Nassau 7 hier
tenminste, vanaf komend seizoen spelen we niet meer bij ON, maar bij ASV
ASV is toch Heracles?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ASV is ook een club neem ik aan?
Zijn die clubs samen gegaan?
En terecht ja, zoiets kunnen ze inderdaad niet verplichten vind ik! Helemaal triest dat ze daarom een eigen team erin gaan fluiten. Kortom: goede keus gemaakt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:42 schreef Incolumis het volgende:
ASV is Aadorp
we hadden wat problemen bij ON, niemand van ons team wilde meedoen met de bardienst op woensdag, waaronder ik
toen hebben ze bij een van de laatste thuiswedstrijden ons er gigantisch ingefloten, gele kaarten enzo, dus zijn we opgestapt
ik speel voor mijn lol, ik betaal om te voetballen, en dan gaan zij ons verplichten om achter de bar te hangen? hell no!
mja ik sta de komende tijd toch nog wel aan de kant, kapotte kniequote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
En terecht ja, zoiets kunnen ze inderdaad niet verplichten vind ik! Helemaal triest dat ze daarom een eigen team erin gaan fluiten. Kortom: goede keus gemaakt.![]()
ASV in Aadorp dus, dan weet ik wel waar dat sportpark ligt. Hoop dat je daar in ieder geval meer plezier en minder gedonder zult hebben.
Oei, dat is minder fijn. Moet je geopereerd worden of ben je aan het revalideren?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:53 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mja ik sta de komende tijd toch nog wel aan de kant, kapotte knie
Daar ben je dan nog wel even zoet mee, ik vind het altijd verrekte lastig om iedereen vrolijk te zien voetballen terwijl ik het zelf niet kan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:00 schreef Incolumis het volgende:
ik moet over anderhalve week naar het ziekenhuis voor de eerste check, maar ik weet 100% zeker dat het een kijkoperatie wordt, meniscus en voorste kruisband kapoet
Ik ben er tegen ON in de jeugd ook regelmatig ingefloten, was gewoon niet leuk meer soms. Gelukkig zit ik sinds ik begonnen ben met voetbal bij Omhoog, gewoon een hardstikke gezellige clup.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:02 schreef Vince22 het volgende:
Ja ON heb ik zelf ook érg slechte ervaring mee... in de jeugd altijd gevoetbald totdat ik na de zomerstop ineens geen bericht kreeg... Vreemd genoeg was mn vader net gestopt met leider zijn... 1 and 1 is?
Dus toen maar voor Rietvogels gegaan, en nog geen spijt gehad, ondanks dat er wat anders volk rondloopt.... maar in ieder geval gezellig en normaal volk!
Dat laat ik aan andere boze buren over.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:40 schreef rulerofdeath het volgende:
Goede morgen
tjah das niet zo mooi. hej geen kei ofzo in de buurt daj de grasmaaier om zeep helpt ofzo
Op een doordeweekse dag kan ik er wel mee leven enigzins, maar in het weekend doe je dat inderdaad niet lijkt mij. Zeker niet in een woonwijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:21 schreef rulerofdeath het volgende:
maar je gaat om 7 uur smorgens toch niet grasmaaien
dan hej gewoon t good wies kapot
Ach, het is gebeurd. Nu kan er toch niks meer aan gedaan worden, ik ga vanmiddag nog wel een paar uur plat.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:37 schreef rulerofdeath het volgende:
nou het lijkt me doordeweeks ook niet wat. ga dan om 9 of 10 uur grasmaaien. dat hoeft toch niet om 7 uur lijkt me
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:02 schreef Roycoooooo het volgende:
Yoo bitches!!
Idd, veel voetballers. Kan mijzelf er ook onder scharen, selectie van de Sv. Omhoog. Voetbal staat ook op een laag pitje door knie-problemen![]()
Gisteren wezen ''stappen'' in Hengelo. Was iets te gezellig met iets te veel bier![]()
Ligt wel erg vaak plat. Geen idee wat ze onder die werkzaamheden verstaan, lijkt wel een eeuwigheid te duren.quote:In Twente is er dit weekend geen treinverkeer.
Tot maandagochtend rijden er niet of nauwelijks treinen op de sporen Marienberg - Almelo, Wierden - Enschede en Hengelo - Oldenzaal. Reizigers worden met bussen vervoerd en moeten rekening houden met extra reistijd. ProRail maakt dit weekend alle sporen vrij om zoveel mogelijk werkzaamheden gelijktijdig uit te kunnen voeren.
Achja, er moet er toch 1 de jongste zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:01 schreef Rumille het volgende:
Ben echt overal de jongste he.
Vroomshoopse Boys C3 -> B2/B3
Nee man, das leuk :p.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Achja, er moet er toch 1 de jongste zijn.
Vroomshoopse Boys![]()
Zeg ze eens dat ze daar die muziek niet zo hard moeten zetten op het hoofdveld.
Halloquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:02 schreef Gesloten het volgende:
Hee. Ik kom ook uit Vriezenveen mien jongens.
Ik vind/ vond het irritant, klonk ook voor geen meter uit die hoorntjes.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:12 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nee man, das leuk :p.
Alleen wij mogen nooit op het hoofdveld, behalve tijdens onze kampioenswedstrijd.
Zolang jullie er vrolijk van worden moeten jullie het ook gewoon blijven doen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:23 schreef Rumille het volgende:
True, maar bij ons is dat zeg maar iets van 'ons'.
Geen idee, kan het me eigenlijk alleen bij Vroomshoop herinneren, maar het doet er ook niet toe. Als je daar gezellig kunt ballen dan is het goed, dat is het belangrijkste.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:44 schreef Rumille het volgende:
Daarom.
Bij een zon club, volgens mij OZC (of OVC), daar klinkt het pas lelijk. Of was het nou DOS. Of Rohda Raalte.
Iig, een of andere club.
OZC in Ommen is het ook zo jaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geen idee, kan het me eigenlijk alleen bij Vroomshoop herinneren, maar het doet er ook niet toe. Als je daar gezellig kunt ballen dan is het goed, dat is het belangrijkste.
K moest daar toen voor t eerst laatste man staan omdat Jorg met t 1e mee moest in de A1quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
OZC![]()
Nare herinneringen aan. Minuut in het veld staan en de bal in eigen doel werken.![]()
Ooow verrek, nu je het zegt. De ontdekking van de tank.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K moest daar toen voor t eerst laatste man staan omdat Jorg met t 1e mee moest in de A1!
*Nat Wierden meld zich*![]()
Whehe. Sta er nu nooit meer, mid-mid ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ooow verrek, dat klopt ook nog ja. De ontdekking van de tank
Daar een club zoeken om te trainen? Lijkt me in ieder geval verstandig om daar toch 2x per week even aan je conditie te werken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe. Sta er nu nooit meer, mid-mid ook niet verkeerd! Ging wel lekker toen idd
![]()
Alhoewel ik t nog wel ambieer, moet nog ff kijken wat ik doe met de voetbal als ik straks in Rotjeknor zit!
Neej, heb ik totaal geen zin in. Lijkt me niet wat...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daar een club zoeken om te trainen? Lijkt me in ieder geval verstandig om daar toch 2x per week even aan je conditie te werken.
Dat is inderdaad beters. Denk dat conditietraining wel een must is als je wel wilt blijven voetballen, denk dat je anders een beste conditieachterstand oploopt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, heb ik totaal geen zin in. Lijkt me niet wat...
Sowieso conditie (mits t goed gaat met de knie). Heb hier abbo.bij fitness, kan ik me laten overschrijven naar een fitnessclub daar. Ideaal dus![]()
Weet ik wel zeker, ook gezien mijn positiequote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is inderdaad beters. Denk dat conditietraining wel een must is als je wel wilt blijven voetballen, denk dat je anders een beste conditieachterstand oploopt.
Yupz, lekker lopenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker, ook gezien mijn positie![]()
Joahquote:
Vulle wille.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:47 schreef ACT-F het volgende:
Vanavond maar eens onmeunig zoep'n bij de zomerfeesten in HengeveldeEn volgende week is het natuurlijk School- en Volksfeest in Goor
![]()
Mogguh. 2 uur leren al, doe je goed!quote:Op zondag 17 juni 2007 10:55 schreef Roycoooooo het volgende:
Höftedagen!
Mogguh Twentse Fok!kers. Heb er alweer bijna 2 uur leren opzitten![]()
Mogguhquote:Op zondag 17 juni 2007 11:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
goedemorgen!
ik heb me echt geweldig goed vermaakt ja!!!!!! Ben helemaal enthousiast.quote:
Toppie, het is dus wel voor herhaling vatbaar?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik heb me echt geweldig goed vermaakt ja!!!!!! Ben helemaal enthousiast.
Misschien waren ze bang dat ze tegen een agressieve pilletjesslikker waren opgelopen die het niet zo kon waarderen?quote:In de bus zaten we gezellig naast een aantal pillenslikkers/snuivers (sjeezus wat gebruikten die een hoop zooi door elkaar) en toen hadden we zoiets wat jeetje dat word nog wat hier![]()
Maar was vet relaxt allemaal, iedereen zei "sorry" als ze tegen elkaar opbotsen (dat zie je in de kroeg niet)
quote:Lekker gedanst en ge-hakt![]()
![]()
(ging dus ook prima zonder pillen)
toen terug met de bus in een gigaaaaaantische file... ohw en iemand die knockout ging van zijn pillen en toen nog een hardslag had van 37sukkelll
zeker voor herhaling vatbaarquote:Op zondag 17 juni 2007 12:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Toppie, het is dus wel voor herhaling vatbaar?
Hele dag geweest of heb je de eerste paar uur overgeslagen?
[..]
Misschien waren ze bang dat ze tegen een agressieve pilletjesslikker waren opgelopen die het niet zo kon waarderen?
[..]
Mooi spul dus, die pilletjes
En nu zeker vol voldoening van het mooie feest maar ook gigantische zere voeten?
Goeiedag, das best hardquote:Op zondag 17 juni 2007 11:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik heb me echt geweldig goed vermaakt ja!!!!!! Ben helemaal enthousiast.
In de bus zaten we gezellig naast een aantal pillenslikkers/snuivers (sjeezus wat gebruikten die een hoop zooi door elkaar) en toen hadden we zoiets wat jeetje dat word nog wat hier![]()
Maar was vet relaxt allemaal, iedereen zei "sorry" als ze tegen elkaar opbotsen (dat zie je in de kroeg niet)
Lekker gedanst en ge-hakt![]()
![]()
(ging dus ook prima zonder pillen)
toen terug met de bus in een gigaaaaaantische file... ohw en iemand die knockout ging van zijn pillen en toen nog een hardslag had van 37sukkelll
Vrijdag zeer gezellig in Hengelooooo gezeten. Zaterdag te brak (savonds om 17.00 uur voor t eerst een beschuitje naar binnen kunne werkenquote:Op maandag 18 juni 2007 08:49 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen tukkers.
allemaal goed weekend gehad?
quote:
Vooral beetje brak op de bank gehangen (itt Roy niet vanwege de alcoholquote:Op maandag 18 juni 2007 08:49 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen tukkers.
allemaal goed weekend gehad?
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Vooral beetje brak op de bank gehangen (itt Roy niet vanwege de alcohol). Niet veel bijzonders dus, beetje tv gekeken, geslapen, achter de PC gezeten, ...
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
! Had vooral te maken met externe factoren waar ik geen invloed op kan/kon uitoefenen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |