Tnx, heb er alle vertrouwen in dat het goed komtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij deze heel erg veel succes![]()
ik ga vanaf vanmiddag ook volle bak verder met voorbereiden
ooow nu snap ik wat iedereen met scriptie verdedigen bedoelt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:
gewoon goed gesprek gehad, presentatie werd al gauw aan de kant geschoven door allerlei vragen van onze schoolcoachbedrijscoach deed ook gezellig mee, uiteindelijk een heet nuttig gesprek, ook met de verdediging op maandag in het vooruitzicht
![]()
Jah presentatie=verdedigingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ooow nu snap ik wat iedereen met scriptie verdedigen bedoelt.
ik hoef volgens mij alleen presentatie te houden over datgene wat ik heb gedaan. en daarna wordt het beoordeeld door de twee leraren die erbij zitten en mn baas (begeleider van afstudeerbedrijf). en als het aan mn baas ligt heb ik dat papiertje wel(denk ik want hij is erg positief
)
werken... zucht.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Goedemiddag!!
ga allemaal eens heel rap naar buiten, veeeel te mooi weer
ik ben nog ff de laatste dingen aan het doen, bestanden naar mezelf mailen, alles van de externe verbinding verwijderen etc. straks even een bakje theequote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Goedemiddag!!
ga allemaal eens heel rap naar buiten, veeeel te mooi weer
kunnen wij ook niks aan doen dat jij zoveel vrije tijd hebtquote:
Omschrijf dat eens anders: hardwerkende studenten die er wat voor over hebben om zijn/haar diploma te behalen.quote:
Ach, als wij saai zijn dan is zij een vreemd type. Beetje communiceren met onbekende, saaie types op een forum. Kan me betere manieren van tijdverdrijf voorstellen.quote:
hehe inderdaadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ach, als wij saai zijn dan is zij een vreemd type. Beetje communiceren met onbekende, saaie types op een forum. Kan me betere manieren van tijdverdrijf voorstellen.![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kunnen wij ook niks aan doen dat jij zoveel vrije tijd hebt![]()
nee ik heb zo hard gewerkt dat ik nu zo goed als klaar benquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Omschrijf dat eens anders: hardwerkende studenten die er wat voor over hebben om zijn/haar diploma te behalen.
Dat jij vrije tijd te over hebt kunnen wij niks aan doen![]()
K ga stiekem zelf zo wel ff in de zon zitten en het verslag lezen![]()
jij mag ook wel eens wat doenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
[..]
nee ik heb zo hard gewerkt dat ik nu zo goed als klaar benplanning heet dat
![]()
helaas moet ik zo boodschappen gaan doen enzo
maar ik ben ziek... da's toch een goede reden om niks te doen normaal?quote:
ow dat wist ik nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
maar ik ben ziek... da's toch een goede reden om niks te doen normaal?
gelukkig krijg ik nu van papa lunch!
Planning is dat ik morgen presentatie heb voor mijn scriptie. Wat moet ik dan, 1 maand vantevoren alles gaan lezen en daarna niks meer doen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
[..]
nee ik heb zo hard gewerkt dat ik nu zo goed als klaar benplanning heet dat
![]()
helaas moet ik zo boodschappen gaan doen enzo
haha inderdaadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Planning is dat ik morgen presentatie heb voor mijn scriptie. Wat moet ik dan, 1 maand vantevoren alles gaan lezen en daarna niks meer doen?![]()
Dond. nog tentamen, planning van school is gewoon kut![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |