bij ons in de klas was wel gewoon plat pratenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lame dacht dat t een vragende zin was!
hbo-luitjes wel dan?
Whehe, kan ook ja. Zie/hoor je niet zo vaak volgens mij![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij ons in de klas was wel gewoon plat praten
idd, gewoon plat, en als iemand het niet verstond, ff herhalen in het Nederlandsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij ons in de klas was wel gewoon plat praten
Ik versta het wel, maar spreek het zelf amper. Ik wou dat ik het wat beter sprak.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
idd, gewoon plat, en als iemand het niet verstond, ff herhalen in het Nederlands
Ik kan t ook wel (als t moetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik versta het wel, maar spreek het zelf amper. Ik wou dat ik het wat beter sprak.
Mooi wark.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik kan t ook wel (als t moet). Zo probeerde een kameraad te zeggen in t Twents: ''dat meisje blijft slapen''. Twents:
dat meek'n dat blif sleep'n![]()
Das mooi wark mien jong, doar bint ze vast blie met thuus. Om maar eens een pogingkje Twents te wagen.quote:
Dont.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Das mooi wark mien jong, doar bint ze vast blie met thuus. Om maar eens een pogingkje Twents te wagen.
Twents in een tukkertopic lijkt me gerechtvaardigd itt Engels, so don't blame me for speaking some Twents.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Keurig Rumille. Daar kun je idd mee thuis komen!
Niet zo zeer op jou gericht hoor. Vond t gewoon een grappige opmerking in het Twente topiquequote:
Ik vind het niet kunnen, ik geef hem een compliment en dan krijg ik zo'n reactie. Typisch gevalletje van verloedering/ normvervaging vind ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Niet zo zeer op jou gericht hoor. Vond t gewoon een grappige opmerking in het Twente topique![]()
Patatgeneratie Bas, krijg je dat jongenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen, ik geef hem een compliment en dan krijg ik zo'n reactie. Typisch gevalletje van verloedering/ normvervaging vind ik.
Inderdaad, Pimmetje zou zich omdraaien in zijn graf als hij hier lucht van krijgt!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Patatgeneratie Bas, krijg je dat jongen!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:45 schreef Rumille het volgende:
Patatgeneratie?
Ik heb een sixpack (eigenlijk 1, werk aan de andere 5).
daar wordt niet echt geholpen bij een gezonde keuze... pistolet gezond is 1,65 en een frikandel 'slechts' 0,90 ofzoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je gaat de kantine van Saxion nog missen? Die tosties trouwens in Grand Cafe, yummm......
Inderdaad. En die pistolets zijn ook niet meer zo lekker (en groot) als in het 1e jaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar wordt niet echt geholpen bij een gezonde keuze... pistolet gezond is 1,65 en een frikandel 'slechts' 0,90 ofzodus raad maar wat ik vaker heb gehaald
en missen ga ik het niet echt hoor...
jah daaag. wie bint in tukkerland en nich int westenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
idd, gewoon plat, en als iemand het niet verstond, ff herhalen in het Nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |