Verwacht het minste, dan valt het altijd mee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:56 schreef Bastard het volgende:
Ik ben benieuwd wat ik ga krijgen van mn dochters
om vervolgens te meten dat jou pc te lang aan staat en te veel geld kostquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:07 schreef Nnelis het volgende:
Hij wilde graag een stroomverbruik meter, dus die heb ik maar gekocht
Dan zet ik hem buitenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:34 schreef divided het volgende:
[..]
om vervolgens te meten dat jou pc te lang aan staat en te veel geld kost
en dan bij jou komt incasseren
.... pijnig jezelf niet zo Metro ..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:28 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb dit jaar geen vader meer om iets aan te geven![]()
Krijgt ie al met Kerst. Dan is ie nog bijna jarig ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:02 schreef Messenga het volgende:
Boekie.
Als mijn vader EMO zou zijn, was dat een goed idee geweest...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:46 schreef Geerd het volgende:
scheermesjes?
Het is toch wel eerlijk als je met behulp van de wok lekker eten voor hem maakt, of zie ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:13 schreef Merel1808 het volgende:
Ik wil hem eigenlijk een wok geven, want we hebben nou eenmaal geen fatsoenlijke wok, maar dat is dan een cadeau wat ik vaker gebruik dan hij, want hij kan alleen maar frietjes bakken, en dat zou ook niet echt eerlijk zijn
Ik heb m voor zn verjaardag ook al een 3-gangen-diner gekooktquote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het is toch wel eerlijk als je met behulp van de wok lekker eten voor hem maakt, of zie ik dat verkeerd?
Als hij het lekker vond maak je hem met nog een 3-gangen diner toch nog een keer blij, of je vindt het een beetje flauw om nog een keer hetzelfde te doen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb m voor zn verjaardag ook al een 3-gangen-diner gekookt![]()
Je luistert teveel radioquote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:50 schreef Mikkie het volgende:
Een boek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |