Inderdaadquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:07 schreef Blight het volgende:
Dat Ajax het bod van PSV niet accepteert lijkt me dan dus uiterst reeel.
quote:15/6/2007 - Telegraaf: Ajax wil Slory
Volgens De Telegraaf heeft Ajax zich bij Feyenoord gemeld in een poging om Andwelé Slory over te nemen. Feyenoord nam hem dit seizoen over van Excelsior. Bert van Marwijk wil Slory echter absoluut niet laten gaan. "Die jongen heeft een tweejarig contract bij ons en heeft nog geen minuut voor Feyenoord gespeeld. Als je hogerop wilt, laat je hem niet gaan."
Er is wel wat voor te zeggen. Een extra optie ala zuiverloon zou niet gek zijn. Ogararu speelde in het begin niet echt denderend en soms ook niet maar dat lag meer aan de mensen voor hem die zijn ruimtes dicht liepen dan aan zichzelf vaak. En natuurlijk is hij niet echt top te nomen maar ik kan me wel voorstellen dat Ten Cate er 1 bij wil voor mee ropties zeker met het vertrek van een verdediger en blessure gevoeligheid van anderen. En die jongen kan in de tussentijd wat opsteken van Stam enzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:45 schreef BB-boy het volgende:
Ogararu te licht en Zuiverloon niet?
Ook opbeurend voor George trouwens dit soort berichten (als het waar is).
Telegraafquote:
waarom denk je dat t nog niet rond is?:') omdat ze dat dus niet doen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:10 schreef HeatWave het volgende:
Voor 0.5 miljoen een prima speler aan de concurrent verkopen, als ze dat doen kan het hele bestuur meteen optiefen.
Ik heb liever Feyenoord als rivaal dan AZ. Als ajax elke keer met 4-0/5-0 wint van Feyenoord is de glans van de klassieker er ook af.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:11 schreef Gelderland het volgende:
Wat ik wel grappig vind; de laatste weken/maanden proef ik toch dat Feyenoord 10x meer respect krijgt dan AZ (en zelfs PSV) bijvoorbeeld... en dat terwijl Feyenoord onze aartsrivaaal is. Ik zelf heb ook het gevoel van; 'laat fey maar weer 'iets' beter worden, dan smaakt de overwinning extra zoet'.....
Nee, dan is het goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:12 schreef edgardavidsisgreat het volgende:
[..]
waarom denk je dat t nog niet rond is?:') omdat ze dat dus niet doen...
whatdidhedo?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:56 schreef NJ het volgende:
Cyberia18 wil het maar niet leren in VBL. Een maand weg.
Het lag toch al een tijdje vast dat die gast naar Feyenoord ging?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:15 schreef ub40_bboy het volgende:
Wel vreemd dat ajax zich na een wedstrijdje van Slory bij oranje zich pas voor Slory meld. Hij doet het het hele jaar al aardig bij Excelsior en heeft ervoor gezorgd dat Excelsior niet degradeerd.
Scouting?
Ja, en Feyenoord heeft sowieso de eerste optie op alle excelsior spelers dacht ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het lag toch al een tijdje vast dat die gast naar Feyenoord ging?
Ok.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:28 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ja, en Feyenoord heeft sowieso de eerste optie op alle excelsior spelers dacht ik.
Doorlopende band, een kraag én de drie kruizen.quote:
Er zit een watermerk ook in, 3 kruizen.quote:
Liever eens babbelen met Drenthe dan....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:15 schreef ub40_bboy het volgende:
Wel vreemd dat ajax zich na een wedstrijdje van Slory bij oranje zich pas voor Slory meld. Hij doet het het hele jaar al aardig bij Excelsior en heeft ervoor gezorgd dat Excelsior niet degradeerd.
Scouting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |