quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:00 schreef jna het volgende:
[..]
Wie heeft er toen eigenlijk echt een pizza besteld?
Over pizza's gesprokenquote:
haha een van de weinige door mij geopende topics, en 1 of 2 voorgaandequote:Op donderdag 14 juni 2007 23:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Over pizza's gesproken, in welke topicnummer kan ik het prachtige verhaal van Jorien ook alweer volgen?
!!
![]()
''Binnen nu en een half uurtje worden er 4 heerlijke salamipizza's afgeleverd in R********k''quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:30 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha een van de weinige door mij geopende topics, en 1 of 2 voorgaande
AFC Ajax topic #595 - Wie belt de moeder van..... ?
Inderdaad, hij heeft naast potentie ook nog heel veel punten waarop hij zich moet verbeteren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:23 schreef Mindstate het volgende:
Ik hoop dat Babel nog ff bij Ajax blijft, hij kan het niveau Arsenal nog echt niet aan.
Viel mij ook meteen op. Zag er ook maf uit vond ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:42 schreef BB-boy het volgende:
[afbeelding]
Toch weer vanuit de heup he.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:58 schreef BonJovi het volgende:
Kijk hoe de Ridder met zijn stijve bangt![]()
Edit: Oké.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Voorbarig dat jij hier weer komt zuigen.
Nou eigenlijk niet VCL is ook CL.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Voorbarige TT weer.
Ach, hij heeft voorlopig gewoon gelijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Voorbarig dat jij hier weer komt zuigen.
Ja van die kneus ja, maar wel een hele lekkere slet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat is toch die slet van Jantje Shit.
Die kan nu mooi zijn rust pakken en zich volgende maand fit melden bij de selectie.quote:Vermaelen mist de rest van het EK Onder-21
Thomas Vermaelen kan alleen nog maar toekijken op het EK Onder-21 in Nederland. De verdediger van Jong België is uitgeschakeld voor de rest van het toernooi. Een schouderblessure noopt hem tot drie weken rust.
Na die periode zou Vermaelen weer probleemloos aan de slag moeten kunnen. Een operatie lijkt niet nodig. De Ajacied was tot nog toe in beide duels de volle negentig minuten van de partij. Laurent Ciman lijkt hem te gaan vervangen.
België heeft in het laatste groepsduel met Jong Oranje nog een punt nodig om zeker te zijn van plaatsing voor de halve finale en de Olympische Spelen.
Heb geen zin om 4 pagina's terug te spitten dus post het voor degene die het nog niet weten maar nog een keer.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Is al gepost.
AFC Ajax topic #670: Groetjes uit de CL aan Dirk Scheringa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |