nouja, over jou kan ik een positief oordeel geven, vind jou altijd nog 1 van de meest rationele az fansquote:
Iedereen zegt dus iets andersquote:
Ben je nogal laat mee.. Maar wees gerust, hij heeft nog steeds pizza's in de schuur staan!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:56 schreef Zwansen het volgende:
Lol, die Jorien-gate...
Net pas gelezen.
Wie heeft er toen eigenlijk echt een pizza besteld?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:58 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ben je nogal laat mee.. Maar wees gerust, hij heeft nog steeds pizza's in de schuur staan!
Ik meen Sethje en anders niemand.. Of PizzaSalami.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:00 schreef jna het volgende:
[..]
Wie heeft er toen eigenlijk echt een pizza besteld?
Kofschip enzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:41 schreef Boixos_Nois het volgende:
nieuw werkwoord:
Ik calimero
jij calimeroet
hij calimeroet
wij calimeroen
zij calimeroen
u calimeroet
wij hebben gecalimeroetd
mssn wat voor in het nog te maken clublied van AZ
lekker belangrijk enzo...ga eens wat "nuttigs" posten net zoals ik (sarcasme) in plaats van alleen maar te miepen als iemand wat faut spelt zoals je de laatste tijd wel vaak doet.quote:
Dat van mij was lekker serieus, anders had deze -->quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:11 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
lekker belangrijk enzo...ga eens wat "nuttigs" posten net zoals ik (sarcasme) in plaats van alleen meer te miepen als iemand wat faut spelt zoals je de laaste tijd wel vaak doet.
Pas maar opquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:09 schreef Silenus het volgende:
Bovendien moet er onder andere een trema op de tweede e van 'calimeroen'.
nee die van mij was lekker serieus anders had ik er wel eenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat van mij was lekker serieus, anders had deze -->er wel gestaan!
Het was cynisch bedoeld, omdat het werkwoord uberhaupt niet bestaat.
En mijn laatste drie posts gingen over Vermeer, lijkt me redelijk ontopic.
En ik kan me niet heugen, dat ik in deze topicreeks over spelfouten ben begonnen.
Dus zeg alsjeblieft geen dingen die niet waar zijn en kijk vooral naar jezelf als je over "nuttige" posts met mij wilt discussieren. Zo af en toe mag er best wel een "luchtige reactie" tussen staan, dat hoort er nu eenmaal bij.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:23 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
nee die van mij was lekker serieus anders had ik er wel eeningezet!
![]()
topicsbevuilen doe ik niet aan, zoals ik al zei ik post nuttige info...althans ik probeer hetquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:31 schreef Robar het volgende:
[..]
Daarom reageerde ik er juist zo op zoals ik deed, ik had juist door dat het sarcasme was.
Joh, misverstand, we hebben het er niet meer over, anders bevuilen we dit topic
Maar ik ben serieus benieuwd wie hier Vermeer als "volgende" keeper van Ajax ziet?
Dat is inderdaad een hele slechte eigenschap van mij . . . .quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:23 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
Maar je hapt wel lief, ben je niet zo een troetelbeertje als dennis himself?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |