Nee, dat lees je..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoor ik daar Den Bosch en gratis bier?
OKquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jawel pik, nu zit je er aan vast.
Gratis bier op het terras in Den Bosch, ik zie het helemaal zitten.
Die oude nokia waar hij mee rondsjouwt kan wel wat hebben hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daar denk je morgen rond deze tijd wel anders over Pizzaboy.
Telefoon vanavond oplaaien voordat je weer met een half lege batterij aan het rondstruinen bent
Dacht dat die drie jaar geleden was overleden ...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mijn moeder leest alles voor voor mij.
?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:44 schreef RayMania het volgende:
Dacht dat die drie jaar geleden was overleden ...
Nee, ik herinnerde mij alleen deze opmerking nog.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
?
Dat moet een soort van grap voorstellen?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:51 schreef PLAE@ het volgende:
o, in dat geval goeie plaats om dat te bespreken hoor![]()
had je het gebookmarked ofzo![]()
Het leven van TerroRobie is grap en zijn aanwezigheid op dit forum al helemaal.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
?
Dat moet een soort van grap voorstellen?
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, en? Als ze hem liever een jaar doorbetalen (terwijl hij met Jong Ajax balt of op de tribune zit) dan dat ze hem naar PSV laten gaan, tonen ze in elk geval hun principes. En onze Deense vriend weet ook dat een jaar niet voetballen op zijn leeftijd funest kan zijn, dus zal hij eerder naar bijvoorbeeld Feyenoord vertrekken.
quote:Geen Ajax maar Anderlecht voor Sterchele
De aanvaller van Germinal Beerschot, François Sterchele, stond volgens meerdere berichten nadrukkelijk in de belangstelling van Ajax. De Belgische aanvaller heeft nu echter een akkoord bereikt met de Belgische kampioen Anderlecht.
De Belgische krant "Het Laatste Nieuws" maakte deze ochtend bekend dat Sterchele een principe akkoord heeft bereikt met Anderlecht. De aanvaller zou de afgelopen week een gesprek hebben gevoerd met het bestuur en trainer Vercauteren van Anderlecht. Volgens de berichten gaat Stercehele een contract tekenen voor de komende vier seizoenen. Het is vooralsnog onbekend wat het transferbedrag is dat Anderlecht zal gaan betalen aan Germinal Beerschot. Eerder leek de transfer geen doorgang te vinden omdat Anderlecht de gevraagde transfersom van vier miljoen euro te hoog zou vinden.
Als Perez speelt hoor je hem volgens mij nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:11 schreef w00h00 het volgende:
, want Perez gaat wel voor problemen zorgen waar hij ook voetbalt.
Is ie ook, hij heeft alleen een probleem bij Ajax, Sneijder is beter.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als Perez speelt hoor je hem volgens mij niet. Hij vindt zichzelf vooral te goed voor de bank, en gaat dan klagen als hij niet in de basis staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |