GITAAR-LERAAR ALERT?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
He man, hij is weer binnen man, hij wil wel koffie man.
RAPPER-ALERT.quote:
Zou me ook niets verbazen als het haar eigen schuld is. Die rechter zit helemaal laag en scheef.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... hij kan Natasia de schuld nog geven: niet genoeg rust nemen, radslag doen...
Zijn eigen graf?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:18 schreef Meganog het volgende:
Brian gaat weer spitten, man.
Ik denk dat natas echt geschokt is, dat ze daar niet 1 van de hoofdrolspelers isquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:05 schreef Gert het volgende:
De twee diva'szien voor het eerst het DGK-promofilmpje op de King Jaap-site.
Natasia doet quasi-geschokt, Eric kan er wel om lachen.
Ja, ze staat niet in het middelpuntquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat natas echt geschokt is, dat ze daar niet 1 van de hoofdrolspelers is
Geschokt en zwaar beledigd waarschijnlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:20 schreef PC eend het volgende:
Ik denk dat natas echt geschokt is, dat ze daar niet 1 van de hoofdrolspelers is
Waar het hart vol van is..... stroomt de mond van overquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:21 schreef Meganog het volgende:
De rap gaat over..... HUUB!
U riep?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
Kadir: Je moet wel met je Sjchmoel naar de mike staan man.
Doe niet zo maf,quote:
Hopelijk gaat die clip met een fake huub die hij in elkaar rost ook doorquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is..... stroomt de mond van over![]()
Hij scheidt het koren van het kafquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:22 schreef PC eend het volgende:
Doe niet zo maf,
als hij gaat spitten staat iedereen paf![]()
Jij bent altijd welkom.quote:
Volgens mij gaat hij bijna klaarkomen op de gedachte aan zoveel fysiek contact met "Huub"quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hopelijk gaat die clip met een fake huub die hij in elkaar rost ook door![]()
Als dat zo was, hadden ze NL ook wel kunnen laten terugkomenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
WB: Huub kwam terug in de Kooi omdat het zo saai was. Kijk, dat is info![]()
![]()
![]()
Ooow, het is een autobiografische rap.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:24 schreef Disana het volgende:
Je bent nep
Zelfs iets
lukt je niets
van het schrijven van je eigen lied
dit is mijn eigen spittende rap
Ik kan het niet bijhouden. Maar dit is genoeg om Brian's talent weer te geven![]()
Oh God.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:24 schreef Disana het volgende:
Je bent nep
Zelfs iets
lukt je niets
van het schrijven van je eigen lied
dit is mijn eigen spittende rap
Ik kan het niet bijhouden. Maar dit is genoeg om Brian's talent weer te geven![]()
Hazes is er groot mee gewordenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:25 schreef Disana het volgende:
Sinterklaasrijmpjes met het woordenboek erbij.
Hij is en blijft een beetje laf,quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij scheidt het koren van het kaf
en spit de vonken overal van af!
Die is dan wel weer goedquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:26 schreef Meganog het volgende:
Heel Nederland ziet hoe je jezelf verlaagt
Hoe alcohol je brein vertraagt
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:27 schreef koejoeloek het volgende:
hiphop kenmerkt zich met 4 elementen, die ook weleens de 4 elementen van hiphop genoemd worden. WOW geniaal
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:27 schreef koejoeloek het volgende:
hiphop kenmerkt zich met 4 elementen, die ook weleens de 4 elementen van hiphop genoemd worden. WOW geniaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |