Je kunt de spaties ook weglaten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:36 schreef Disana het volgende:
Ik verstond: Ik heb wat krielnagels op m'n tenen gezet.
Wat Amanda zei: Ik heb acrylnagels op m'n tenen gezet.
No way heeft Brian dit zelf verzonnen. Anders was het wel in steenkolen-Engels geschrevenquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:37 schreef beequeen het volgende:
Bron: Blog WB.
Zou WB dit zelf verzonnen hebben, of uit een of ander siegologisch blad hebben gejat?
Jij wilt Eric opfleuren?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor de screening:D
Ik doel op het feit dat er staat , dat dit een mail voor Huub was, van een Brianfan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
No way heeft Brian dit zelf verzonnen. Anders was het wel in steenkolen-Engels geschreven![]()
Dapperquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Is Palma al weg, anders laat ik de streams nog even uit, vandaar geen ALERT.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:42 schreef Disana het volgende:
Geeft nu zelfs niemand meer een GITAAR ALERT af?
Wat staat er nu in je ondertitel?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:44 schreef Disana het volgende:
Huub tegen Palma, die het over zijn kleren heeft: Vraag maar aan mijn baas, ik doe nooit zomaar wat uit mezelf.
nu maar wahten op een oproep.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Als Eric jankend de villa verlaat dan kun jij het huis in. De rol van Eric wordt vanaf vandaag gespeeld door LoveProfusion.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:42 schreef LoveProfusion het volgende:
De rol van aan coke verslaafde hivnicht Eric wil ik niet overnemen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Als Eric jankend de villa verlaat dan kun jij het huis in. De rol van Eric wordt vanaf vandaag gespeeld door LoveProfusion.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Als Eric jankend de villa verlaat dan kun jij het huis in. De rol van Eric wordt vanaf vandaag gespeeld door LoveProfusion.
En o wee dat je, als je wél doorgaat, toch besluit je aan de boezem van Natasia vast te klampen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:50 schreef LoveProfusion het volgende:
De rol van aan coke verslaafde hivnicht Eric wil ik niet overnemen.
Ik ben de labiele, vrolijke, geen blad voor de mond nemende LoveProfusion die toevallig gay is. Afijn kans dat je er doorkomt is toch maar 0.05 procent. En de kans dat ik het doe is nog kleiner..maar lijkt me wel leuk om het mee te maken zo'n screening. Een rol spelen kan ik wel een paar uur.
Vergeet hierbij Palma niet!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
En o wee dat je, als je wél doorgaat, toch besluit je aan de boezem van Natasia vast te klampen!
Die wilde ik nu juist wél vergeten. Een mens kan tenslotte maar zoveel aan ...quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:53 schreef noekje het volgende:
Vergeet hierbij Palma niet!
Een wekelijkse column voor de Party, na aanleiding van het bezoek van Joop van Tellingen en Andries enkele dagen terugquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:59 schreef Disana het volgende:
Wat is Jaap toch aan het schrijven? Eerst ging hij bij Huub en Lieke te rade, nu bij Huub en Brian. Brian noemt een column, maar is het dat? En waarvoor?
Ga je mond spoelenquote:
Laat me raden: toen kwamen ze op het lumineuze idee het weer eens over Huubhuubhuub en Liekeliekelieke te hebben?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
Er valt een lange stilte tussen E, N en A. E zegt: Waar zullen we het over hebben, anders moet ik weer naar huis.
De toneelhaak hangt dus als een zwaard van Damocles boven zijn hoofd.
En wat is je plan dan? Wat zal jou nick name worden als je een tijdje in de kooi zit?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh, okee, dankjewel. Je moet er maar zin in hebben, maar jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:00 schreef Haunter het volgende:
[..]
Een wekelijkse column voor de Party, na aanleiding van het bezoek van Joop van Tellingen en Andries enkele dagen terug![]()
Als hij zulke dingen zegt, dan is dat inderdaad wel zo ongeveer het bewijs. Ik merk trouwens niets meer van het plan van Jaap en Huub hem voortdurend lastig te gaan vallen zodat hij weg wil... of gaan ze daar pas later aan beginnen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
Er valt een lange stilte tussen E, N en A. E zegt: Waar zullen we het over hebben, anders moet ik weer naar huis.
De toneelhaak hangt dus als een zwaard van Damocles boven zijn hoofd.
Blij dat ik het geluid net pas had overgezetquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:
Natasja kan zichzelf niet strelen omdat haar borsten nog pijn doen, daarom kan ze niet masturberen. Haar 3 tarzan's liggen thuis, dus dat is ook geen optie.![]()
Hoe zie je dat dan? Ik dacht dat 2x een date van 24 uur bijvoorbeeld toch een uitgelezen kans was om iets neer te zetten. Het moet echt van Eric zelf komen... en dat doet het niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Probleem bij Eric is is dat hij totaal geen tv oplevert aangezien hij geen kans krijgt om tv te maken. Natasia is een kutwijf maar heeft wel voor spraakmakende beelden gezorgd (ook al zapt de helft van de kijkers bij haar weg)
Fijn die info, word ik heel vrolijk van.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:
Natasja kan zichzelf niet strelen omdat haar borsten nog pijn doen, daarom kan ze niet masturberen. Haar 3 tarzan's liggen thuis, dus dat is ook geen optie.![]()
Edit: Hierover dus Cc.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:
Edit: Hierover dus Cc.
Jaap en Huub zaten gisteren erg lang "achter", en sindsdien is de terror voorbij. De redaktie zal dan iets anders van plan zijn. Ik kan alleen niet begrijpen waarom ze Eric erin zouden willen houden, hij voegt niets toe aan het programma.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:04 schreef Disana het volgende:
Ik merk trouwens niets meer van het plan van Jaap en Huub hem voortdurend lastig te gaan vallen zodat hij weg wil... of gaan ze daar pas later aan beginnen.
Dat heeft te maken met het feit dat Natasja niet vingerde maar tepelde vroegerquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Dan zou ik liever Huubhuubhuub horen.
Sinds wanneer moet je per se aan je borsten zitten om te masturberen, trouwens? Alhoewel ik wel blij ben dat het bij Natasia wel zo werkt.
Hmmm. Maar Huub zei na dat gesprek met Lieke over de Brian-zoen dat hij het jammer vond dat het de aandacht van BAN weer had verplaatst naar hem en haar, terwijl hij juist met Eric bezig wou gaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jaap en Huub zaten gisteren erg lang "achter", en sindsdien is de terror voorbij. De redaktie zal dan iets anders van plan zijn. Ik kan alleen niet begrijpen waarom ze Eric erin zouden willen houden, hij voegt niets toe aan het programma.
Dat Natasja dat dan weer wel accepteert......... zelfs ik vind dat echt heel ranzig!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:09 schreef beequeen het volgende:
Amanda vijlt haar teennagels heerlijk fris boven het nieuwe vloerkleed.![]()
Het enige wat ik kan bedenken is wachten tot 23 september, dan hoef Tien geen nieuwe bewoner te screenenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jaap en Huub zaten gisteren erg lang "achter", en sindsdien is de terror voorbij. De redaktie zal dan iets anders van plan zijn. Ik kan alleen niet begrijpen waarom ze Eric erin zouden willen houden, hij voegt niets toe aan het programma.
Huub wacht al 6 weken op de hem toegekende motorrijles.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:10 schreef petraa het volgende:
Zouden ze zich daar nou niet doodvervelen, want wat doen ze nou eigenlijk ???? Huub doet niks heeft niets geen cursussen meer. Lieke doet NIETS, Natas heeft haar tiepcursus waar ze nooit wat aan doet. Brian heeft gitaarles, rapcursus kickboksen, Amanda visagie, en nagels. Erik leren en visagie. Jaap NIETS. Het is ook NU wel duidelijk wie worden beziggehouden alle BEAN's
Ik weet het, en de toerek ritjes gaan ook niet door, daar ben ik dan wel weer blij om.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Huub wacht al 6 weken op de hem toegekende motorrijles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |