abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50618876
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 16:15 schreef Syrena het volgende:
Hier ook eentje met 38 en 30 in spijkerbroeken Ook in die van de H&M. Alleen niet in de stretch die ik heb, daar heb ik 29 in.

En nu wil ik die spijkerbroek ook maar ik ga heel verstandig afwachten tot jullie 'm binnenhebben. Knap he!
Oeps, ik heb echt maat 40 met broeken, we zullen zien.

je hebt hem stiekem toch besteld he! Want hij is ineens uitverkocht

[ Bericht 2% gewijzigd door cinnamongirl op 19-06-2007 16:35:57 ]
pi_50619959
Nee echt niet! Nu moet ik sowieso wachten als ie uitverkocht is.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50621379
Ik heb die spijkerbroek, heb normaal maat 38/40 van broeken en bij die broek maat 31, en hij zakt dus echt af als ik geen riem om doe
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_50626962
Is de postbode langs geweest met (eindelijk!) mijn pakket. Was ik niet thuis. Nou komen ze morgen weer langs, hopelijk als ik wél thuis ben. Zal je zien dat ik ze weer mis loop.

Oh, en trouwens nog een simpel wit strapless shirtje in de winkel gekocht
pi_50631982
Staat dat strapless shirtje ook op de site??
pi_50632647
Nee, kon ze niet vinden iig. Ik heb ze in de winkel in zwart/wit/grijs gezien. Zit ook een soort 'band' voor onder je borsten. Zodat het allemaal wat steviger zit.
pi_50636133
Die tubetop heb ik ook, in het zwart. Maar 5 euro!
pi_50642103
Kun je bij de H&M afgeprijsde kleren terugbrengen?
  woensdag 20 juni 2007 @ 09:28:53 #109
16715 Mylene
*schatje*
pi_50642469
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:53 schreef Femke. het volgende:
Die tubetop heb ik ook, in het zwart. Maar 5 euro!
Ja, en ze zitten ideaal!
pi_50643478
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 09:14 schreef Erotica_ het volgende:
Kun je bij de H&M afgeprijsde kleren terugbrengen?
Ja hoor! geen probleem!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_50654714
Pakket binnen!

Ga heel veel dingen terug doen. Slechte kwaliteit of staat me gewoonweg niet. Plus ben ik blut, dus moet kritisch zijn naar wat ik wel / niet hou.
Iemand enig idee hoe dat zit met de kortingscodes? Had een bestelling van 90,- dus 2x 10,- korting. Maar stuur wel voor 40,- terug. Verrekenen ze dat op je maandfactuur?

Mijn nieuwe kleren!

pi_50655467
Ik wil dat vest
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  FOK!fotograaf woensdag 20 juni 2007 @ 18:08:11 #114
148247 taxibabe
pi_50660391
Nou ik bestel nooit meer wat online bij H&M...
Begin mei een broek besteld, week later krijg ik een mailtje dat mijn adres niet zou kloppen of ik even het goede adres wou doorgeven. (Het adres klopte gewoon).

Begin juni krijg ik een mailtje van Kiala, mijn pakket is binnen. Dus ik blij .. eindelijk mn broek. Is het de verkeerde broek......
Ik weer bellen: Ik heb de verkeerde broek ontvangen .
H&M: Owow, welke broek had u besteld, dan kijken we even mee.
Ik: Die broek .. met die steekzakken en ceintuurbandjes. De broek die ik nu hier heb heeft dat niet.
H&M: Hmm ja idd, nou stuur die broek maar terug dan krijgt u binnen 6-8 dagen de goede broek.

Vandaag mailtje van Kiala, uw pakket is binnen.
Ik blij pakket ophalen ...... hebben ze exact dezelfde (en dus verkeerde broek) gestuurd

Ga ik kijken op internet, is de broek die ik wil hebben (en begin mei al had besteld) uitverkocht!
Dus ik weer bellen. heel verhaal, maar ze hebben dus zonder overleg een alternatief opgestuurd omdat die broek is uitverkocht.....

Ze heeft haar excuses aangeboden en gaat het intern doorsturen, en misschien dat ik een goedmaker krijg.
  woensdag 20 juni 2007 @ 18:56:59 #115
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_50661855
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:07 schreef loehoes het volgende:
Pakket binnen!

Ga heel veel dingen terug doen. Slechte kwaliteit of staat me gewoonweg niet. Plus ben ik blut, dus moet kritisch zijn naar wat ik wel / niet hou.
Iemand enig idee hoe dat zit met de kortingscodes? Had een bestelling van 90,- dus 2x 10,- korting. Maar stuur wel voor 40,- terug. Verrekenen ze dat op je maandfactuur?
Als je het terug brengt in de winkel kan je de kortingen sowieso houden. Dus desnoods (bij geldgebrek) eerst terug brengen, geld op rekening zetten en dan factuur helemaal betalen.
Of niet soms?
pi_50665523
Zo doe ik het ook altijd: maar je moet wel met je ogen dicht de winkel doorlopen, anders zie je weer veels te veel leuke dingen waar je niet aan voorbij kan lopen .

taxibabe: Wat een gekluns, wel weer aardig als je een vergoeding krijgt.
pi_50678238
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:29 schreef Addict89 het volgende:
Ik wil dat vest
Hij is echt super fijn
pi_50680828
Mijn pakketje is binnen

Jurk, trui en blouse.

wel in het grijs.

Heb alleen nog geen tijd gehad om alles te passen.
Dus dat gaan we vanavond na het werk doen!
pi_50683737
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 08:19 schreef Koningin het volgende:
Mijn pakketje is binnen

Jurk, trui en blouse.
[afbeelding]
Die jurk stond mij heul raar, ik had wel de goede maat maar de tailelussen zaten veel te hoog!

Vraagje: doen ze moeilijk als je een in de echte winkel gekocht kledingstuk wilt ruilen maar het prijskaartje er niet meer aanzit?
pi_50683964
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:33 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Die jurk stond mij heul raar, ik had wel de goede maat maar de tailelussen zaten veel te hoog!

Vraagje: doen ze moeilijk als je een in de echte winkel gekocht kledingstuk wilt ruilen maar het prijskaartje er niet meer aanzit?
Wil je het omruilen of terugbrengen? Als je de bon nog hebt, en het artikel ziet er nog netjes uit is er vast wel een oplossing te vinden, ik zou gewoon even naar de winkel gaan.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_50684352
Zeg anders gewoon dat er geen kaartje meer aanhing toen je hem kocht.
pi_50684389
Ik heb trouwens ook weleens meegemaakt dat iemand haar geld terugkreeg terwijl ze géén bon en géén kaartje eraan had!
pi_50684542
En dan hopen dat je lieve mensen achter de kassa hebt, ik had van de week dat ze begonnen te zeuren dat ik een artikel van de online shop niet weer in dat plastic tasje had gedaan? En daarna dat ik het artikel al gedragen zou hebben terwijl het de avond ervoor binnen was gekomen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:09:23 #124
123170 alors
zlata1234
pi_50684814
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:41 schreef Jurk het volgende:

[..]

Wil je het omruilen of terugbrengen? Als je de bon nog hebt, en het artikel ziet er nog netjes uit is er vast wel een oplossing te vinden, ik zou gewoon even naar de winkel gaan.
Bij mij gingen ze toen een keer vet moeilijk doen, terwijl het kaartje er gewoon al nauwelijks meer omheen zat toen ik het kocht, was iets uit de sale..
know'm sayin?
word? word.
pi_50685306
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:55 schreef Femke. het volgende:
Zeg anders gewoon dat er geen kaartje meer aanhing toen je hem kocht.
We kunnen aan de omschrijving op de bon zien of het artikel handmatig is ingegeven ( als er dus geen kaartje aan hing toen je het kocht) of dat de streepjescode van het kledingstuk gescand ( als er dus wel een kaartje aanhing) is.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')