Ja, ik wilde 'm namelijk ook. In het echt is hij veel felgroener dan hij lijkt op de site.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Nee he...zie ik net een leuk tasje, is ie weer uitverkocht!
Iemand hem in de échte winkel gezien?
[afbeelding]
Thanks, i'll keep an eye on it!quote:Op maandag 18 juni 2007 12:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, ik wilde 'm namelijk ook. In het echt is hij veel felgroener dan hij lijkt op de site.
Verder een fijn, klein tasje. Ik heb de witte genomen, omdat ik de groene toch te fel vond. Een vriendin van me heeft de zwarte. Ze vullen 'm waarschijnlijk weer bij, hij staat al een tijd op de site.
Ik kan hem wel zien, maar zodra ik de groene in mijn mandje wil doen, zie ik de melding dat hij is uitverkocht!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:19 schreef Pearl22 het volgende:
Huh, dat tasje is er toch gewoon nog? In het wit en het groen.
Ah ik dacht al dat ik een of andere oude link te pakken had. Beetje vreemd om voor zoveel uur offline te gaanquote:Op maandag 18 juni 2007 22:02 schreef Chanty87 het volgende:
Op dit moment zijn we wegens technisch onderhoud en updates tijdelijk niet bereikbaar.
Wij zijn rond 05.05 uur weer bereikbaar.![]()
![]()
Wat ik wil ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:21 schreef Addict89 het volgende:
Hij doet het weer, maar alles wat ik wil is net uitverkocht.. en geen nieuwe dingen![]()
Bij mij een zware gok; ik heb nog nooit jeans besteld bij H&M.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:58 schreef Debsterr het volgende:
[afbeelding]
die heb ik toch ook maar besteld. In maat 29 en 30, want deze mag geloof ik wel goed baggy zitten
.
In de OP staat alle info over het bestel en retour proces.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:54 schreef Jasmina5 het volgende:
Vraagje (misschien al vaker langsgeweest): als je een pakket wil retourneren door middel van afgeven bij de TNT, moet je hierover dan ook weer pakketkosten betalen bij TNT? En krijg je dit bedrag weer terugvergoed door H&M?
Ik heb inderdaad in vergelijking met taille ook bredere heupen en bovenbenen, denk dat 30 je wel moet passen hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Bij mij een zware gok; ik heb nog nooit jeans besteld bij H&M.
Mijn taille is 72 cm en dat zou overeenkomen met maat 28/29 inch, confectiemaat 38.
Maar ik heb nogal kont en heupen dus ik krijg die maat bij andere merken niet eens over mijn bovenbenen heen
Esprit jeans en broeken heb ik maat 40.
Ik heb nu maar maat 30 inch besteld, hoop dat die goed is....wilde 31 inch maar die is uitverkocht helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |