Lol, ik heb ook 3 nieuwe gekocht. Oude bikini's waren al zo oud dat de elastiek vergaan was of ze pasten totaal niet meer. Alles maar weggegooid. Eigenlijk heb ik 4 nieuwe, maar 1tje is alleen voor thuis. Die houd de bovenkant maar net bedekt en is dus ideaal om streeploos bij te bruinen. En aangezien die hele bikini samen maar 5 euro heeft gekost, tel ik die dus niet mee.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in
eens kijken of ik dat met mijn oude bikini's kan doen
ookal heb ik nu al 3 nieuwe
ik moet ook nog ff bedenken of alle topjes wel bedekt genoeg zijn om echt buiten aan te hebbenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:18 schreef Roeji het volgende:
[..]
Lol, ik heb ook 3 nieuwe gekocht. Oude bikini's waren al zo oud dat de elastiek vergaan was of ze pasten totaal niet meer. Alles maar weggegooid. Eigenlijk heb ik 4 nieuwe, maar 1tje is alleen voor thuis. Die houd de bovenkant maar net bedekt en is dus ideaal om streeploos bij te bruinen. En aangezien die hele bikini samen maar 5 euro heeft gekost, tel ik die dus niet mee.![]()
dankjewelquote:Op zondag 17 juni 2007 20:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Super cute! De kleur staat je ook erg goed!![]()
dat is wel het figuur dat ik ook hebquote:Op zondag 17 juni 2007 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
Zo'n Kylie jurkje zou met mijn figuur denk ik ook wel goed kunnen... Smalle taille en brede heupenDat jurkje verdoezeld mijn brede heupen dan denk ik
Alleen jammer van de zeer doorschijnende behaquote:Op zondag 17 juni 2007 20:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Super cute! De kleur staat je ook erg goed!![]()
tja beter dan geen bhquote:Op zondag 17 juni 2007 22:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Alleen jammer van de zeer doorschijnende beha..
creme kleurquote:Op zondag 17 juni 2007 22:20 schreef alors het volgende:
Had je er een witte bh onder? Want huidskleurige zie je als het goed is echt niet/nauwelijks.
Staat je verder erg leuk
Heb je niks roods waar je de bandjes af kan halenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
creme kleur
en je hebt waarschijnlijk gelijk over huidskleur maarja is nu te laat heb deze gekocht voor een paar andere jurkjes
rood? werkt dat...quote:Op zondag 17 juni 2007 22:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je niks roods waar je de bandjes af kan halen. Werkt ook perfect
.
Hej dat heb ik ook inderdaad...quote:Op zondag 17 juni 2007 22:49 schreef alors het volgende:
Hmmm vaag, mn bestelling is in behandeling genomen, maar hij staat ook nog bij nog niet geleverde artikelen
Het schijntquote:
Zeg dat nou niet, want dan ga ik dalijk ook kijken..........quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |