Jep, woensdag was alles nog steeds 50% van de madonna collectie (overigens niet alles, wel de skinny en de kimono's en zijden topjes)quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:40 schreef sproetjes het volgende:gelukkig ga ik zaterdag naar maastricht, eens even kijken wat ik kan scoren
hopelijk zijn er daar ook wat madonna items in de sale, want er zaten wel mooie dingen tussen
en ik vind dat mn bestelling nu wel eens van manco af mag gaan
staat een bestelling over het algemeen lang op manco trouwens?
Precies, ik vind het een geweldige oplossing zo, ik haat winkelen en passen, dit is veel relaxter.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:22 schreef MissLuna het volgende:
Liep vanavond in een "gewone" H&M, zo chaotisch als wat, en was zo blij dat je ook online kan bestellen. Hoezo verslavend..
bij mij geeft ie bij die bh half augustus aan. Artikelnummer 59-5561 maat 80b kleur zwart. En anders een poederkwast, die is pas in september leverbaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:22 schreef Bartjebart het volgende:
Welk artikel heeft een lange levertijd? Iemand een idee?
Ik heb de b h geprobeerd uit het vorige topic, maar die is gewoon leverbaar... zucht...
De onderste heb ik ook! Maar ja, dat kan al snel met H&M kleding natuurlijk....heb met mijn collega een afspraak; ik op de even dagen en zij op de oneven, anders bestaat de kans dat we wel eens hetzelfde aan hebben!quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:46 schreef Addict89 het volgende:
Kleren zijn binnen![]()
Deze gaat sowieso terug:
[afbeelding]
En van deze twijfel ik nog:
[afbeelding]
Maar de rest blijft, allemaal leuk en het past echt goed deze keer!
Ja dat heb ik wel bij meer artikelen gezien, een divided jurk was een paar dagen 9,90, later weer 19,90 en een shirt eerst 5,00 toen opeens 7,90quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:20 schreef Chanty87 het volgende:
Huh![]()
[afbeelding]
Deze jurk was gister ofzo nog afgeprijsd naar 19,90, staat ie nu weer op 29,90Gelukkig staat ie bij mijn bestelling nog wel gewoon op 19,90...
Nog steeds niet in behandelingquote:
Heb ik ook altijd ja... Heb ik net alles binnen, ga ik weer bestellenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:06 schreef shmoopy het volgende:
En shmoop neigt alweer te gaan bestellen.
Jaaahquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:27 schreef Roeji het volgende:
[..]
bij mij geeft ie bij die bh half augustus aan. Artikelnummer 59-5561 maat 80b kleur zwart. En anders een poederkwast, die is pas in september leverbaar.
Maar die zal gegarandeerd geannuleerd worden aangezien het bedrag te laag is. Ik zou de bh er nog bijzetten. Tenzij je natuurlijk je bestelling dan pas helemaal wilt laten komenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jaaah
Dank je wel... ik was al bij de bh's aan het kijken en dacht, omdat de foto bh roze was, dat het om de roze ging... Maar ik ben toch maar voor de poederkwast gegaan... die duurt nog iets langer...
dank je wel
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:07 schreef Miss_S het volgende:
ik heb mijn blauwe stippen bikini
misschien herinneren jullie nog wel dat ik er na vroeg omdat ze hem niet in mijn cup maat hebben
maar heb nu gewoon maar een andere cup maat gepakt en hij pastwel kans dat hij na een jaar echt te wijd is maar goed
ook nog een fel roze met steentjes alleen daarvan komt het broekje pas eind juni
Fijn te horen!! De omvang smaller maken is toch simpel te doen, als de cups tenminste nog passen, mocht ie volgend jaar te ruim zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:07 schreef Miss_S het volgende:
ik heb mijn blauwe stippen bikini
misschien herinneren jullie nog wel dat ik er na vroeg omdat ze hem niet in mijn cup maat hebben
maar heb nu gewoon maar een andere cup maat gepakt en hij pastwel kans dat hij na een jaar echt te wijd is maar goed
ook nog een fel roze met steentjes alleen daarvan komt het broekje pas eind juni
daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:12 schreef Roeji het volgende:
[..]
Fijn te horen!! De omvang smaller maken is toch simpel te doen, als de cups tenminste nog passen, mocht ie volgend jaar te ruim zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |