Voor uitleg over die meldingen lees even de OP.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:39 schreef ivetje het volgende:
Als ik inlog en bij Mijn pagina kijk, zie ik bij bestellingen helemaal niets staan. Ook bij "nog niet geleverde artikelen" staat dat ik geen artikelen heb die nog geleverd moeten worden
Bij "geleverde artikelen/retourneren" staat mijn bestelling wel en staat dat hij in behandeling is. Daar staat ook een collonnummer bij wat je kan aanklikken. Dan kom je op de track&trace pagina van tnt. Daar staat dan weer bij status "Voorgemelde zending niet aangetroffen : manco" en bij locatie staat "Zwolle, intern transport paketten". Vind het een beetje vreemd allemaal...hoop maar niet dat ze hem kwijt zijn ofzo
Hij is dus aangemeld bij tnt om te bezorgen, maar daar niet binnen gekomen om hem te verzenden...
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:41 schreef Roeji het volgende:
[..]
Voor uitleg over die meldingen lees even de OP.![]()
geeft niet. Maar doordat het dus uit zweden komt, duurt t veel langer dan wanneer t vanuit nl verstuurd zou worden. Geduld is dus een schone zaak en wordt aardig op de proef gesteld als je bij h&m besteldquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:43 schreef ivetje het volgende:
[..]
sorry...wist niet dat het uit zweden moet komen btw. Dacht gewoon in Nederland
Gister was m'n pakketje oooook al in het sorteercentrum.. ik wil het verdomme vandaag ophalenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:11 schreef Roeji het volgende:
[..]
geeft niet. Maar doordat het dus uit zweden komt, duurt t veel langer dan wanneer t vanuit nl verstuurd zou worden. Geduld is dus een schone zaak en wordt aardig op de proef gesteld als je bij h&m besteld![]()
Nu snap ik idd waarom het soms lang kan duren. Maar geeft niet, het is nog steeds geen jurkjes-weer dus heb em nog niet nodigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:11 schreef Roeji het volgende:
[..]
geeft niet. Maar doordat het dus uit zweden komt, duurt t veel langer dan wanneer t vanuit nl verstuurd zou worden. Geduld is dus een schone zaak en wordt aardig op de proef gesteld als je bij h&m besteld![]()
Laten we het hopen dat het dan idd sneller gaat. Want zoals t nu gaat, is het 3 keer niks.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:42 schreef Syrena het volgende:
In België gaat H&M een distributiecentrum bouwen. Ik hoop dat dat betekent dat onze online bestelde verslavingen dan ook daar vandaan komen. Dat zal wel een hoop schelen in tijd.
Godver, niet dusquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:29 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat mijn bestelling *eindelijk* eens in behandeling wordt genomen... Had net nog vlug een rood blousje erbij besteld
Dat is 'm ja.. in welke maat zou je 'm willen hebben? Want de 30 hou ik waarschijnlijk, maar heb 'm ook in 29 besteld..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:14 schreef Syrena het volgende:
Is dat de broek die niet meer te krijgen is?! IK WIL 'M!
Aan de achterkant.. heb er geen foto van (die mislukte nogalquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:18 schreef ChilllayD het volgende:
gat?
Valt ie krapjes of gewoon?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is 'm ja.. in welke maat zou je 'm willen hebben? Want de 30 hou ik waarschijnlijk, maar heb 'm ook in 29 besteld..
Als je normaal 30 hebt ben ik bang dat 't niks gaat wordenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Valt ie krapjes of gewoon?
Ik heb normaal ook 30. De 29 is nog te koop op de site.
Het gaat me om de zakken achterop, ik heb nu zo'n broek met zo'n zakken, alleen donkerder (van de V&D) en iedereen zegt dat mijn kont daar mooi in isdus nu wil ik weer zo'n broek. Die wat ik nu heb begint uit elkaar te vallen.
Anders moet ik maar eens naar de Men At Work ofzoWel duur, maar een mooie kont is ook wel tof
![]()
Welke broek is dat dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je normaal 30 hebt ben ik bang dat 't niks gaat worden. Heb zelf soms 29 soms 30, en hij is wel behoorlijk stretch, maar het is vooral die verhouding been wijdte/band wijdte.. kan anders wel de maten precies opmeten voor je van die 29, dat je 't vergelijkt met een andere broek!
Die ik op de foto's aan hebquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:31 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Welke broek is dat dan?
*maat 29 heeft*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |