Geheel offtopic.quote:
Of de katten juist in de tuin houden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:56 schreef Leia het volgende:
Aan een paraplu zit meestal geen metalen handvat dus een schok zal je wel niet krijgen. Daarbij geeft schrikdraad niet constant stroom af. Dus dieren zullen er wel niet zo snel dood van gaan. Misschien wil diegene gewoon katten uit zijn tuintje houden oid.
En dan de draad aan z'n deurklink vast maken (Home Alone style).quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:02 schreef Shinadul het volgende:
Goed geisoleerde tang gebruiken in de nacht... Success
Wat betekend dit concreet, voor mij is het net een cryptogram...quote:Artikel 2.1.6.6. Gevaarlijk of hinderlijk voorwerp
1. Het is verboden op, aan of boven het voor voetgangers of (brom)fietsers bestemde deel van de weg op
enigerlei wijze prikkeldraad, schrikdraad, puntdraad of andere scherpe voorwerpen aan te brengen of te
hebben hangen lager dan 2,2 meter boven dat gedeelte van de weg.
2. Het in het eerste lid gestelde verbod geldt niet t.a.v. prikkeldraad, schrikdraad, puntdraad of andere
scherpe voorwerpen, die op grotere afstand dan 0,25 m uit de uiterste boord van de weg, op van de weg
af gerichte delen van een afscheiding zijn aangebracht.
3. Voor de toepassing van dit artikel wordt onder weg verstaan hetgeen artikel 1 van de Wegenverkeerswet
daaronder verstaat.
Niet 'en', maar 'of'.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:50 schreef FranticDJ het volgende:
Hoger dan 2.2 meter en verder dan 25 cm van de erfgrens/de "weg"
amateur, piraat, tis een pot nat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:16 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wat loopt iedereen te huilen, dat ze denken dat ik zendpiraat ben.
Ik ben LUISTERamateur, ik heb ONTVANGERS waarmee ik luister.
Een ZENDAMATEUR is iemand die geheel legaal met vergunningen op door de overheid toegewezen frequenties uit mag zenden, zich moet houden aan etherdicipline en ervoor geleerd heeft om de zendinstallatie zodanig te laten werken, dat andere mensen daar geen last van kunnen ondervinden.
Dus niet een zendPIRAAT die Koos Alberts en allerlei smartlappen de ether in slingert.
Mag wel tussen jouw tuin en die van de buren, want dat is geen openbare weg, en daar heeft die 2,2 m en 25 cm regel betrekking op. Uiteraard wel in goed overleg met je buren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:18 schreef Gia het volgende:
M.a.w. het moet zodanig geplaatst zijn dat anderen er niet met gestrekte arm aan kunnen (Uitzonderingen als superlange mensen daargelaten)
Ik mag het dus niet op de schutting tussen mijn huis en het huis van de buren plaatsen, maar wel boven mijn eigen terrein 25 cm van de schutting af. (Maar goed, dáár heeft het geen nut)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |