abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juni 2007 @ 11:54:01 #1
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_50444105
Afgelopen nacht liep ik door mijn woonwijk heen, toen ik plotseling pulserende tikken hoorde bij een bepaalde woning.

Toen ik vanmorgen (bij daglicht) weer door de wijk liep, lette ik even op. Een bewoner heeft schrikdraad over zijn of haar schutting gespannen en een geel bord met zwarte letters op de schutting geschroeft met de tekst: "PAS OP SCHRIKDRAAD".

Nu kan ik me daar heel erg kwaad over maken, je zal daar maar net lopen met je paraplu met metalen frame, of je vind je huisdier daar zwaargewond terug.

Het is hier geen agrarisch gebied, maar een woonwijk met veel jonge gezinnen met kinderen.

Is het zomaar toegestaan om schrikdraad over je schutting te spannen? Zo niet, dan ga ik lekker fijn de NSB'er spelen.

Ik ben tevens radioamateur en ik ondervind de laatste tijd veel storing. Voor radioamateurs is het een algemeen bekend gegeven dat schrikdraad veel rommel de ether in stuurd bij frequenties onder de 30 MHz. (breed verstrooid pulserend stoorveld verspreidt tussen 0 en 30 MHz, vergelijkbaar met storing wanneer een brommer met een niet onstoorde bougie door de straat rijdt)
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_50444162
Was radiopiraterij niet verboden?
  donderdag 14 juni 2007 @ 11:56:15 #3
28214 Leia
Chewbacca's
pi_50444192
Aan een paraplu zit meestal geen metalen handvat dus een schok zal je wel niet krijgen. Daarbij geeft schrikdraad niet constant stroom af. Dus dieren zullen er wel niet zo snel dood van gaan. Misschien wil diegene gewoon katten uit zijn tuintje houden oid.
Geduld in een capuchon
  donderdag 14 juni 2007 @ 11:56:40 #4
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_50444209
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:55 schreef ruud.nl het volgende:
Was radiopiraterij niet verboden?
Geheel offtopic.

Er zijn ook luisteramateurs en gelicentieerde zendamateurs met toegewezen frequentiebanden.
  donderdag 14 juni 2007 @ 11:58:04 #5
17205 Profesor
I have a dream!
pi_50444255
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:56 schreef Leia het volgende:
Aan een paraplu zit meestal geen metalen handvat dus een schok zal je wel niet krijgen. Daarbij geeft schrikdraad niet constant stroom af. Dus dieren zullen er wel niet zo snel dood van gaan. Misschien wil diegene gewoon katten uit zijn tuintje houden oid.
Of de katten juist in de tuin houden.
wat elke katteneigenaar zou moeten doen.. schijtbeesten.
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  Donald Duck held donderdag 14 juni 2007 @ 11:58:12 #6
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_50444260
schrikdraad geeft alleen een onprettige tik. verre van dodelijk.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_50444267
Misschien heeft de bewoner last van mensen die telkens weer proberen om over de schutting te plassen.
Het enige dat rijmt op Niels is (spoor)biels...
  donderdag 14 juni 2007 @ 12:02:52 #8
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_50444424
Goed geisoleerde tang gebruiken in de nacht... Success
pi_50444545
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:02 schreef Shinadul het volgende:
Goed geisoleerde tang gebruiken in de nacht... Success
En dan de draad aan z'n deurklink vast maken (Home Alone style).
pi_50444628
als je net uit een kreek komt en je raakt met je natte ballen het schrikdraad aan is dat geen fijn gevoel

voor de rest kan het geen kwaad,

of het mag... geen idee
  donderdag 14 juni 2007 @ 12:10:30 #11
10409 Alecks
Pakjespiet
pi_50444676
Volgens mij mag je gewoon schrikdraad spannen, net als prikkeldraad.

(Misschien heeft die persoon een pony in zijn tuin? Dat is tegenwoordig ook een rage, begrijp ik.)
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
  donderdag 14 juni 2007 @ 12:12:10 #12
3185 Adelante
To let it go now
pi_50444740
volgens mij moet het minimaal 1 meter van de openbare weg worden gespannen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_50444741
Trouwens, welke sukkel loopt er met een paraplu zo dicht langs een muur dat deze er tegen aan schuurt?
pi_50444811
Volgens mij verzin je redens, om lekker illigaal uit te kunnen zenden

nu heb je storing van de schrikdraad!
pi_50445100
Het is in de regio rotterdam verboden (heb zo'n gare buurman gehad) en een zoek op google leverde dit op. Lijkt of dat het in sommige gemeentes wel mag, maar dan wel een bepaalde hoogte.

http://www.google.nl/search?q=wetboek+schrikdraad&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a
pi_50445134
ts moet gewoon niet zo janken met zijn halbakken piratenzendertje. ik heb last van dat tuig dat storing op mijn zenders veroorzaakt als ik radio wil luisteren, dat ze maar lekker gestoord worden, en anders afknippen die antennes.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:09:13 #17
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_50446746
Laat die man lekker schrikdraad hebben.
Hoogstwaarschijnlijk standaard schrikdraad tegen katten, insluipers of hangjeugd. Hebben mijn ouders ook rond hun vijver (tegen de katten).
pi_50447009
Zal waarschijnlijk geregeld zijn in de APV. Die is wel te vinden op de site van je gemeente.
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:16:12 #19
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_50447075
Wat loopt iedereen te huilen, dat ze denken dat ik zendpiraat ben.

Ik ben LUISTERamateur, ik heb ONTVANGERS waarmee ik luister.

Een ZENDAMATEUR is iemand die geheel legaal met vergunningen op door de overheid toegewezen frequenties uit mag zenden, zich moet houden aan etherdicipline en ervoor geleerd heeft om de zendinstallatie zodanig te laten werken, dat andere mensen daar geen last van kunnen ondervinden.

Dus niet een zendPIRAAT die Koos Alberts en allerlei smartlappen de ether in slingert.
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:21:28 #20
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_50447283
Uit de plaatselijke APV:
quote:
Artikel 2.1.6.6. Gevaarlijk of hinderlijk voorwerp

1. Het is verboden op, aan of boven het voor voetgangers of (brom)fietsers bestemde deel van de weg op
enigerlei wijze prikkeldraad, schrikdraad, puntdraad of andere scherpe voorwerpen aan te brengen of te
hebben hangen lager dan 2,2 meter boven dat gedeelte van de weg.

2. Het in het eerste lid gestelde verbod geldt niet t.a.v. prikkeldraad, schrikdraad, puntdraad of andere
scherpe voorwerpen, die op grotere afstand dan 0,25 m uit de uiterste boord van de weg, op van de weg
af gerichte delen van een afscheiding zijn aangebracht.

3. Voor de toepassing van dit artikel wordt onder weg verstaan hetgeen artikel 1 van de Wegenverkeerswet
daaronder verstaat.
Wat betekend dit concreet, voor mij is het net een cryptogram...
pi_50447672
Wat is er zo moeilijk aan dan?

Hij mag het wel op z'n schutting hebben zitten als het hoger dan 2,20 m. zit of als de schutting verder dan 0,25 m. afstaat van de stoep waar jij loopt.
pi_50448347
Hoger dan 2.2 meter en verder dan 25 cm van de erfgrens/de "weg"
pi_50448742
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:50 schreef FranticDJ het volgende:
Hoger dan 2.2 meter en verder dan 25 cm van de erfgrens/de "weg"
Niet 'en', maar 'of'.
pi_50448785
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:16 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wat loopt iedereen te huilen, dat ze denken dat ik zendpiraat ben.

Ik ben LUISTERamateur, ik heb ONTVANGERS waarmee ik luister.

Een ZENDAMATEUR is iemand die geheel legaal met vergunningen op door de overheid toegewezen frequenties uit mag zenden, zich moet houden aan etherdicipline en ervoor geleerd heeft om de zendinstallatie zodanig te laten werken, dat andere mensen daar geen last van kunnen ondervinden.

Dus niet een zendPIRAAT die Koos Alberts en allerlei smartlappen de ether in slingert.
amateur, piraat, tis een pot nat.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_50449007
- Je huisdier gaat er niet dood aan;
- Je kind gaat er niet dood aan (misschien als het van schrik van de schutting valt waar het opgeklommen is om die draad aan te raken waarop staat dat je OP MOET PASSEN met waarschijnlijk ook nog zo'n mooi bliksemflitsje ernaast);
- Het is niet illegaal (zie posts hierboven);
- Jij gaat er niet dood aan, ook niet als het (één of andere wonderbaarlijke wijze) via de rubberen uiteinden van je paraplu naar je lichaam wordt geleid.

Je nazi-carrière gaat een jammerlijke dood sterven ben ik bang.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')