Soms ben ik zooooo blij dat ik geen streams meer kijk!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De Rat heeft weer eens lol omdat Amanda iets roept naar Lieke
[afbeelding]
Dat is mij ook opgevallen lieke scheld niet echt veel...verbaal is ze eigenlijk beresterk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:18 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
omdat lieke stijl heeft en zich niet wil verlagen door dit soort uitspraken te doen.
dat is ook haar kracht, vind ik
brian lacht als een bitchquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De Rat heeft weer eens lol omdat Amanda iets roept naar Lieke
[afbeelding]
Ik heb ze uitgedaan, het is te erg.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Soms ben ik zooooo blij dat ik geen streams meer kijk!![]()
Nou je uitspraak deels mee eens....versufd idd boringgg...maar niet klaarkomen zo houden dan kotst die zichzelf vanzelf uit..en is die in zijn mannelijkheid gekrenkt!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:22 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Juist niet..een para Brian is veel leuker dan een versufde Brian die niet kan klaarkomen.
En elkaars valkuilen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:17 schreef Desii het volgende:
Lieke en Huub zijn heel sterk zo saampies
Oh ik hou het nog vol, gelukkig veel telefoontjes waardoor ik ze ff uitzet, maar ik kan er nog ff tegen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ze uitgedaan, het is te erg.![]()
Jammer dat Lieke er niet vanaf het begin bij is. In combinatie met een wat intelligentere Febo had het experiment een stuk leuker kunnen worden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dat is mij ook opgevallen lieke scheld niet echt veel...verbaal is ze eigenlijk beresterk.
Jij bent idd een bikkel, maar dat wist ik al.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh ik hou het nog vol, gelukkig veel telefoontjes waardoor ik ze ff uitzet, maar ik kan er nog ff tegen.![]()
Ik vind het goor om te horen als Jaap eetquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:26 schreef PumaStreamer het volgende:
Waarom klinkt zoenen toch altijd zo goor online...dat kutgesmak...alsof...nou laat maar..klinkt goor...
Yep, ze hebben het uiteindelijk uitgesproken.. Het was misschien beter om eerst te bespreken, maar er is geen directe schade...quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:28 schreef avonne het volgende:
*slingert streams aan
Is Huub al een beetje over de schok heen? Hij was gisteren behoorlijk aangeslagen.
doe maar weer uit hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:28 schreef avonne het volgende:
*slingert streams aan
en haar direct op het keukenblok neemtquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:22 schreef Haunter het volgende:
Amanda is wel erg geirriteerd voor iemand die "onschuldig" isik wacht met smart op de komst van Dimitri om het te komen bevestigen
![]()
Huub staat helemaal achter Lieke, maar hij vindt het wel beetje dom omdat dit blijft back firen!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:28 schreef avonne het volgende:
*slingert streams aan
Is Huub al een beetje over de schok heen? Hij was gisteren behoorlijk aangeslagen.
Er is er tot nu toe maar eentje die echt een avond is gezonken als een baksteen en dat is SmEricquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:30 schreef petraa het volgende:
N: Ik vind het een HET het is geen haar. 100%.
A: Ze moet blij zijn met mij.
E: Ze gaan als een baksteen zinken.
N: Ze past op een gegeven moment de deur niet meer door. In plaats van dat haar vriendje haar optilt als ze neuken, moet zij hem optillen. Je bent heel sterk hoor. Dit is echt zo leuk. Dit is echt zooooooo leuk. Nou luister dan kan hij beter zijn pik ana mijn dure extensions wave is het niet eens waard om zijn kleine pik aan af te vegen. (sorry natasia taal)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |