Lieke heeft gedemonstreerd dat ze ver boven Loco staat, en geen conflict uit de weg gaat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:37 schreef Desii het volgende:
[..]
Nee..... dat zie je verkeerd
door met Brian te zoenen, heeft ze Bean munitie gegeven voor weer een paar dagen.... en dat is jammer
(maar ze praten er relaxt over)
Jah, ik weet.. Maar dat dit werd gezegdquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:40 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze blowen regelmatig achter..en coke geloof ik ook.:) En nee dit verzin ik niet..
Forget it. Ze weten het toch zo te draaien, dat ze er erg voordelig uitkomen. Allemaal een Chinese muur voor hun ordinaire harses.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat ik wil is dat iemand ze een keer gaat vertellen hoe hypocriet ze zijn, met de beelden erbij ter ondersteuning.
Dat zou pas mooie en educatieve televisie opleveren.
Dat tuig brult altijd maar, dat ze hier zoveel geleerd hebben. Dat moet eens ontkracht worden.
Moet er even goed opgelet worden of ze rode randjes onder aan de neus hebben.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:40 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze blowen regelmatig achter..en coke geloof ik ook.:) En nee dit verzin ik niet..
verkeerde quote...quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het wel cool van Lieke..zij bepaalde haar spel..weet niet of het slim was of niet..en niet Huub.
Het kind met de grote bek is volledig afhankelijk van Lieke.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:38 schreef SiRojK het volgende:
Huh
L: Sta je nog een beetje strak?
H: ik voel me B.R.A.K.
Ik vind ze SAMEN heel sterk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Het kind met de grote bek is volledig afhankelijk van Lieke.
Zonder haar was hij al weg geweest.
Nee, je verzint het niet, maar geloofd iets te lang in jezelf. Ze hebben 'achter' best wel eens een blowtje gehad maar 'regelmatig' en 'coke' zijn heerlijke forum-toevoegingen om het verhaal te versterken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:40 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Je weet niet, mss waren er dan al wel 2 andere miljonairs geweest waarmee Huub het heel goed kon vinden.. Maar idd, als de situatie was zoals die nu is en Lieke is weg, dan zou hij misschien (jaap) weg zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:42 schreef FdW het volgende:
[..]
keep on dreaming. 41%. Zelfs al zou Huub Brian in elkaar trappen dan nog laat de redactie hem niet gaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke moet het kindje ballenbak bemoederen anders redt hij het niet meer..quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:41 schreef Varen het volgende:
Lieke: weet je nog wat je gisteravond allemaal aan me hebt verteld, omdat je gedronken had.
Huub. Mmmm
Bedoel je misschien Slet set?quote:
Maar volgens mij hoorde ik het toch goed... Lieke vroeg:' sta je nog een beetje strak?'quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, je verzint het niet, maar geloofd iets te lang in jezelf. Ze hebben 'achter' best wel eens een blowtje gehad maar 'regelmatig' en 'coke' zijn heerlijke forum-toevoegingen om het verhaal te versterken.
Wat zou hij gezegd hebben? Weet iemand dat?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:41 schreef Varen het volgende:
Lieke: weet je nog wat je gisteravond allemaal aan me hebt verteld, omdat je gedronken had.
Huub. Mmmm
Als hij implodeert kan de Febo daar weinig aan verhapstukken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
keep on dreaming. 41%. Zelfs al zou Huub Brian in elkaar trappen dan nog laat de redactie hem niet gaan.
Ja, hoorde je goed (en Huub gaf een onverstaanbaar maar wel bevestigend antwoord). Ze ging toen verder dat er bezoek voor hem zou komen, en dat hij zich daardoor waarschijnlijk wel weer beter zou gaan voelen. Ze stelde ook voor in de tuin te gaan wandelen, maar dat vond hij te broeierig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:45 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Maar volgens mij hoorde ik het toch goed... Lieke vroeg:' sta je nog een beetje strak?'
Nou dat vond ik weer minder, maar die eieren kon ik wel om glimlachen, btw hoe is het met Juf judithquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:37 schreef mootie het volgende:
[..]
In de kots rollen blijft inderdaad eeeenig!![]()
Peetje, ik respecteer jouw mening zeer, maar op dit moment trekt Lieke de kar van JHL helemaal in haar eentje, op een voortreffelijke wijze, ook sociaal intermenselijk. Topvrouwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |