wat willen ze als ze ook nog Eisel hebbenquote:Op zondag 8 juli 2007 16:24 schreef kawotski het volgende:
lekkere ploeg die T-Mobile, laat Cavendish maar stikken in zn eigen land
die komt ook niet meer terug denk ikquote:Op zondag 8 juli 2007 16:26 schreef Ambrosius het volgende:
Ik schrijf McEwen eigenlijk al af voor vandaag, ook al komt 'ie nog terug.
quote:16:24 - Correction : maillot à pois pour Millar
Passé en deuxième position au sommet de la dernière côte du jour, Millar se retrouve à égalité de points avec Augé. Il portera le maillot à pois en raison de sa meilleure position au classement général.
quote:Op zondag 8 juli 2007 16:26 schreef Cootz het volgende:
Het publiek staat op de weg, dat is bijzonder. Dat doen ze in de Pyreneen nooit!
Ventoso dan maar, zolang het Boontje niet isquote:Op zondag 8 juli 2007 16:27 schreef Arcee het volgende:
Ik denk een Casper-achtige verrassing vandaag.
Ja, maar daar hadden ze wel eerder door dat Saunier voor Millar reed en niet voor Ventoso...quote:
Het stuk bij die valpartij was redelijk smal. Waarschijnlijk hebben er maar een paar man op de grond gelegen en moesten er een hoop daarachter in de remmen. Die kunnen of ook gevallen zijn met een lagere snelheid, of hebben de fietsen in elkaar gereden waardoor er nog wat wielen vervangen moesten worden.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:31 schreef Cootz het volgende:
McEwen's arm ziet er toch niet helemaal normaal uit. Zou hij daadwerkelijk echt gevallen zijn?
quote:Op zondag 8 juli 2007 16:33 schreef Intxaurraga het volgende:
Spannend. Zou Boonen kunnen winnen van een geblesseerde Freire, een bejaarde Zabel, een geloste McEwen, een op-de-grond-liggende Cavendish en een ontbrekende Petacchi?
Je vergeet Bennati... ik zie 'm echt nog wel winnen vandaag...quote:Op zondag 8 juli 2007 16:33 schreef Intxaurraga het volgende:
Spannend. Zou Boonen kunnen winnen van een geblesseerde Freire, een bejaarde Zabel, een geloste McEwen, een op-de-grond-liggende Cavendish en een ontbrekende Petacchi?
No way, hij komt snelheid tekort.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:34 schreef Cootz het volgende:
[..]
Je vergeet Bennati... ik zie 'm echt nog wel winnen vandaag...
Nope, er komt een slitsende Italiaan in paars en roze keihard overquote:Op zondag 8 juli 2007 16:33 schreef Intxaurraga het volgende:
Bennati, Hushovd. O'Grady. Eisel.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:33 schreef Intxaurraga het volgende:
Ach, niets vergeleken met een stel dwaze Basken... kijk over twee weken nog maar eensquote:Op zondag 8 juli 2007 16:34 schreef oxylus11 het volgende:
Wat zijn die Engelsen een Kutpubliek zeg. Hebben echt geen kaas gegeten van wielrennen blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |