Nee, alleen die van morgen (en wat bergritten uiteraard)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:48 schreef Cootz het volgende:
Serieus? Zendt de VRT alle etappes integraal uit? De NOS begint om half 3 waarschijnlijk, dan zijn ze morgen zeker al halverwege.
Op zich wel leuk, ware het niet dat ik morgen overdag zelf fiets.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee, alleen die van morgen (en wat bergritten uiteraard)
Komt omdat het in London start en dat de organisatie dat dus wil laten zien.
Het begin van een ontsnapping zien gebeuren met een sloot koffie en een kater![]()
ik zeg één naam en onthoud hem goed : Mark CAVENDISHquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:17 schreef PAA-053 het volgende:
Sprint. Ik zeg McEwen, wat een lef he!
hoe vlakker hoe beter. Al heeft die in Catalonie bewezen ook op wat hellende stroken te kunnen aankomen. Al was het veld in Catalonie wel niet het je van het op sprintgebied maar tochquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:01 schreef Leatherface het volgende:
What about Cavendish?
Komt die beter tot zijn recht op een vlakke aankomst, of lichtjes bergop?
Trekken zij niet de kaart Eisel denk je?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik zeg één naam en onthoud hem goed : Mark CAVENDISH
Niet in Engeland.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Trekken zij niet de kaart Eisel denk je?
morgen zeker niet in Canterbury. Cav is een Brit dus die zal denk ik wel voluit gaan daar. Eisel zal heus wel zijn kans krijgen maar Cavendish is momenteel gewoon de snellere man dan Eisel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Trekken zij niet de kaart Eisel denk je?
onderschat de tandem Haussler en Förster nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:49 schreef One_of_the_few het volgende:
jammer dat Kopp niet meedoet trouwens
Wrolich ook nog, die deed het vorig jaar nog een aantal keer goed.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
onderschat de tandem Haussler en Förster niet
ja, dat kan nog leuk worden, maar ik vind kopp gewoon een leuke renner.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
onderschat de tandem Haussler en Förster niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |