Mooi, ik wil ook geen detailsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen. Maar meer details geef ik niet weg.
Eentje verder, afgelopen zondag hebben we episode 15 gehad (8 pm - 9 pm).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zondag was 14 dacht ik.
wat een vage ommekeer van Wayne Palmer!! Hoewel, ten tijde van David palmer was wayne ook altijd pro-aanvallenquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:48 schreef Mr-Sander het volgende:
Palmer terug
Die kernaanval echter
Je zou nu toch bijna zeggen dat de aanvallen over moeten zijn, aangezien Fayed gearresteerd is en Gredenko dood.
De aanval is vast in scene gezet ofzow om bepaalde mensen uit de tent te lokken vermoed ik. De ommekeer was wel heel snel. Kan me niet voorstellen dat die zooi die hij ingespoten krijgt je meteen gek maakt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat een vage ommekeer van Wayne Palmer!! Hoewel, ten tijde van David palmer was wayne ook altijd pro-aanvallen![]()
netjes voorspeldquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De aanval is vast in scene gezet ofzow om bepaalde mensen uit de tent te lokken vermoed ik. De ommekeer was wel heel snel. Kan me niet voorstellen dat die zooi die hij ingespoten krijgt je meteen gek maakt.
Nou ja, na 1 seizoen 24 liggen sommige dingen gewoon erg voor de hand. Blijft overigens wel vermakelijk, maar heel onverwachts zijn sommige gebeurtenissen niet echt.quote:
Ja, inderdaad. Alleen die "reddingsactie" van Fayed had ik niet verwacht...quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat dat telefoontje van Audery zou zijn was wel heeeeeeeeeeeel voorspelbaar hoor.
De 2 ontsnappingen waren wat mij betreft de 2 beste momenten uit dit seizoen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:02 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Alleen die "reddingsactie" van Fayed had ik niet verwacht...
Daar verbaas ik me ook nog altijd over. Het viel me voor het eerst op in seizoen 4, in de aflevering met de kampeerders in de woestijn en de nucleaire voetbal: elke keer dat die jongen belde, had Jack zijn ringtone aanstaan...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:41 schreef mvroegin het volgende:
en nog steeds niet weet hoe de trilfunctie werkt.
Mee eensquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:04 schreef bloodymary het volgende:
Nou ja, dat zijn van die dingen daar moet je niet al te logisch over nadenken. Dat is gewoon om de serie spannender te maken. Vergeet niet dat het een tv-serie is, het is geen werkelijkheid!
Spoilers!?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:58 schreef Arjanpc het volgende:
Vind Karin ook wel beetje egoischtisch... Het is 1 van ons twee maar het mag niet ten koste gaan van mij dus ben jij hetBen ook benieuwd of ze de chip van Cheng nog terugkrijgen
![]()
Nou ja, we weten dankzij jou in ieder geval dat Audrey dit seizoen gaat overleven. Gebruik gewoon spoilertags, zoveel moeite is het niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:59 schreef Arjanpc het volgende:
Ik heb het hier over de afleveringen op tv? Ik download zelf niet dus dit is al op tv geweest in nederland...
Nee, dat gequote heb ik gedaan zodat het eerste deel er niet nog een keer stond. Maar goed, het is ook weer niet een heeel dikke spoiler waard, maar tochquote:Op donderdag 13 september 2007 16:48 schreef Arjanpc het volgende:
Oke sorry![]()
Of ze het wel of niet overleeft heb ik helemaal niet gezegd ik weet het niet eens! Wat ik heb gepost noem ik dus echt geen spoiler... Zeker niet wat er werd gequote..
Nee, nog drie afleveringen te gaan nuquote:Op zondag 23 september 2007 23:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een aflevering.
Voor het eerste dat ik dat dit seizoen kan zeggen... en we moeten nog maar 1 of 2 episodes toch.
Ahum... nog maar 2 te gaan dusquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:56 schreef Aarti het volgende:
mooie aflevering, nog 3 te gaan, ben benieuwd!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Josh wordt naar zijn krankzinnige opa gebracht, terwijl Jack weer in hechtenis genomen wordt.
Laten we het hopen. Ik begin me aan haar te ergeren.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:07 schreef Aarti het volgende:
Volgende week de laatste aflevering, zou Chloe ook dood gaan
Is deze 'spoiler' niet al wat te voorbarig?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:07 schreef Aarti het volgende:
Volgende week de laatste aflevering, zou Chloe ook dood gaan
Aflevering is toch al geweest?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is deze 'spoiler' niet al wat te voorbarig?
het is geen spoiler, ik kijk voor het eerst, en heb dus geen idee wat er gaat gebeuren.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is deze 'spoiler' niet al wat te voorbarig?
Als het Chloe niet zou zijn (heb het al gezien maar spoiler niet) dan denk ik dat Curtis meer dramatisch was dan Miloquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
het is geen spoiler, ik kijk voor het eerst, en heb dus geen idee wat er gaat gebeuren.
maar elk seizoen heeft toch een dramatische sterfscene van een belangrijk persoon? Of zou dat Milo zijn?![]()
Nog niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |