okquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:36 schreef kebabkip het volgende:
ze zijn al klaar joh...
zal ik verklappen hoe het gaat? : er is iets van nationaal belang en jack lost het op, veelvuldig damn it roepend, en hier en daar iemand martelend.
deze serie is zooooooo klaar. cancellen die hap.
seizoen 1 is goed, en alles daarna is bagger 1e klas
Oke...nou, leuk...quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:36 schreef kebabkip het volgende:
ze zijn al klaar joh...
zal ik verklappen hoe het gaat? : er is iets van nationaal belang en jack lost het op, veelvuldig damn it roepend, en hier en daar iemand martelend.
Voor?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:39 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Oke...nou, leuk...
(ik ben trouwens gezakt)
HAVOquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:36 schreef kebabkip het volgende:
ze zijn al klaar joh...
Ow...quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:10 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Uhm seizoen 6 ja, alleen zijn er al 6 afleveringen uitgezonden.![]()
Aanklagen die handel!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:39 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Oke...nou, leuk...
(ik ben trouwens gezakt)
Ik zou Jack erop af sturen klopt natuurlijk geen klote van..quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:39 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Oke...nou, leuk...
(ik ben trouwens gezakt)
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:11 schreef Mr-Sander het volgende:
Zie je het al voor: Jack rondschietend op de DamDaarna de bloemenveiling komt redden van een of andere Jood (het zou geen moslim worden) die de bloemen wil stelen
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:36 schreef MrManiak het volgende:
Ik heb het gemist gisteren, kan iemand een korte samenvatting geven wat watskeburt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da wast.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:50 schreef ruud.nl het volgende:
[..]Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da wast.![]()
![]()
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat was het weer.
Op de site van Fox staan trouwens ook gewoon samenvattingen per aflevering.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:50 schreef ruud.nl het volgende:
Samenvatting:Hey te gek manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat was het weer.
Op de site van Fox staan trouwens ook gewoon samenvattingen per aflevering.![]()
Thanks!
KLinkt als een spannende aflevering!
Ik durf niet op de site van Fox te kijken, veel te bang dat ik iets lees wat ik nog niet wil weten
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:08 schreef morgane het volgende:
Ah, dit topic zocht ikik volg dit seizoen van 24 ook weer, alleen kijk het niet op tv omdat ik het echt een rottijd vind. Ik loop wel op schema qua afleveringen, zondag komt ep. 9 toch?
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:50 schreef ruud.nl het volgende:
Samenvatting:Mijn God! Het kidnappen van iemand door de meest gevaarlijke terroristen, bevrijdingsactie, +plus het ontmantelen van een atoombom en dat alles in minder dan een reallife uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat was het weer.
![]()
Zit je nou die spoiler te ontspoileren?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:17 schreef Djaser het volgende:
[..]
Mijn God! Het kidnappen van iemand door de meest gevaarlijke terroristen, bevrijdingsactie, +plus het ontmantelen van een atoombom en dat alles in minder dan een reallife uur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |