volgens mij wil je haar gewoon neuken, je neemt het wel heel erg voor haar op.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
O....M...G! Een meisje is niet eens 100% flawless! Ik zeg: preventief ruimen, dit soort meisjes hebben niets maar dan ook NIETS op deze wereld te zoeken!!!!!!!!.
Nope, heb een leuke, lieve vriendinquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:52 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
volgens mij wil je haar gewoon neuken, je neemt het wel heel erg voor haar op.![]()
heb ik al gezegd dat ik de foto sowieso kudt vind?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
O....M...G! Een meisje is niet eens 100% flawless! Ik zeg: preventief ruimen, dit soort meisjes hebben niets maar dan ook NIETS op deze wereld te zoeken!!!!!!!!.
maar vraagt ze er zelf niet een heel klein beetje om? constant in de belangstelling willen staan terwijl ze weet de top nooit te kunnen bereiken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, heb een leuke, lieve vriendin.
Ik snap het alleen nooit zo dit gebash om niets. Het is best een aardig meisje om te zien en men valt dr toch op dr uiterlijk aan. Of ze aandachtsgeil is zal me worst zijn, maar dit is puur negatief posten om het negatief posten.
Ik durf te wedden dat de posters met de grootste bek met hun bek vol tanden staan bij een meisje in de buurt,leer mij fokkers kennen.
Waarom moet iemand bij de top zitten?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
maar vraagt ze er zelf niet een heel klein beetje om? constant in de belangstelling willen staan terwijl ze weet de top nooit te kunnen bereiken.
kijk nu eens naar die foto waar ze zonder make up op staat. ik vind het daar echt geen mooie vrouw.![]()
jullie blijven kijken naar sprookjesplaatjes waar je elke vrouw er leuk uit kunt laten zien. whats next? haar een cupje d geven?
kind, lees je eigenlijk wel? lees je eerst even in. geef ik dan wel antwoord.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Waarom moet iemand bij de top zitten?
Ze is naar maatschappelijke normen gewoon een mooi meid. er zijn altijd mooiere meiden en er zijn altijd lelijkere meiden.
Wat is nu precies het probleem?
Moet ze op een brandstapel? Gestenigd? Wat?
nou, ik zie die drang naar de top, die hier de hele tijd wordt neergepleurd, ook niet zo... maar goed...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:00 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
kind, lees je eigenlijk wel? lees je eerst even in. geef ik dan wel antwoord.
Zegt de zonnebril peuter; doe maar stil ok?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kickvan ieder kind kan je zó een foto maken
zelfs van jou
Het is gewoon zo mevrouw de mod, en dát heeft er natuurlijk ook hélemaal niks mee te maken hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Zegt de zonnebril peuter; doe maar stil ok?
blaaaaaablablaaaaaaaaaaaa.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is gewoon zo mevrouw de mod, en dát heeft er natuurlijk ook hélemaal niks mee te maken he![]()
ik wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou, ik zie die drang naar de top, die hier de hele tijd wordt neergepleurd, ook niet zo... maar goed...
moet jij nu als ex crewlid nog altijd achter de modjes staan? ik zie je echt niets anders doen dan aan de reet van diverse mods likken.quote:
ophangen. op een 200m² scherm in het centrum van Utrecht.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Waarom moet iemand bij de top zitten?
Ze is naar maatschappelijke normen gewoon een mooie meid. er zijn altijd mooiere meiden en er zijn altijd lelijkere meiden.
Wat is nu precies het probleem?
Moet ze op een brandstapel? Gestenigd? Wat?
waar dan?quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:03 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ophangen. op een 200m² scherm in het centrum van Utrecht.
wat heeft ex-crewlid of het achter modjes staan nou hiermee te maken?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:03 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
moet jij nu als ex crewlid nog altijd achter de modjes staan? ik zie je echt niets anders doen dan aan de reet van diverse mods likken.![]()
nee, het heeft met haar eigen opstelling te maken. ik zie har morgen nog voor de mediamarkt staan cd-tjes aan te prijzen in de hoop beroemd te worden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
waar dan?
ach, what the hell, mensen met een bepaalde ambitie of bepaalde ervaringen worden al snel met de grasmaaier onthoofd.
nou ja, het viel me zo op.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat heeft ex-crewlid of het achter modjes staan nou hiermee te maken?
ik niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nee, het heeft met haar eigen opstelling te maken. ik zie har morgen nog voor de mediamarkt staan cd-tjes aan te prijzen in de hoop beroemd te worden.
idd, Jerruh mag helemaal niet achter me staan verdommequote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat heeft ex-crewlid of het achter modjes staan nou hiermee te maken?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, Jerruh mag helemaal niet achter me staan verdomme.
als ik SHE d'r reet wil likken, doe ik het wel IRL.quote:
precies! eerst je kont maar es scheren vorodat dat gebeurt!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, Jerruh mag helemaal niet achter me staan verdomme.
Wat weet jij daarvan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
precies! eerst je kont maar es scheren vorodat dat gebeurt!
Ik had gehoopt dat je een beter beeld van me hadquote:
heb ik ookquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je een beter beeld van me had.
Ontopic in ONZ, doe normaal manquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
heb ik ook.
maar goed, genoeg off-topic gehaar...ehhh gezeik!
ja maar... straks heb IK het weer gedaan! ik mag tegenwoordig niet eens meer tegen bekende peeps zeggen dat ik nog weer es een biertje met ze wil drinkenquote:
Oh ja, wanneer gaan we zuipen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja maar... straks heb IK het weer gedaan! ik mag tegenwoordig niet eens meer tegen bekende peeps zeggen dat ik nog weer es een biertje met ze wil drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |