Ja, verwacht van wyccie geen dankbaarheid, hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:12 schreef Gellius het volgende:Je wou een gerecht waarmee je niet veel pannen hoeft vies te maken, wyccie.
.
Maar ook iets wat lèkker is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:12 schreef Gellius het volgende:Je wou een gerecht waarmee je niet veel pannen hoeft vies te maken, wyccie.
.
Ja, vroeger had ik nog een avatar nodig om eruit te springen. Ik mag hopen dat ik nu wel wat verder ben!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met Wallie sprong je er in één keer uit!
Je trekt het je allemaal wel heel persoonlijk aan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, vroeger had ik nog een avatar nodig om eruit te springen. Ik mag hopen dat ik nu wel wat verder ben!
Nou, nee.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:14 schreef Bupatih het volgende:
Ik mag hopen dat ik nu wel wat verder ben!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:16 schreef wyccie het volgende:
Ik wil graag de volgende mensen bedanken:
Lienekien
Gellius
De lieve heer daarboven
Vooral in de sushi.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:16 schreef Lienekien het volgende:
Succes.
Surimisticks, zijn die nou lekker?
Weet ik.quote:
Nou, bedankt.quote:
Valt best mee, hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je trekt het je allemaal wel heel persoonlijk aan.![]()
Als er op het label staat dat het op 40 graden kan, dan kan dat ook meestal.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:19 schreef wyccie het volgende:
Lien, krimpt viscose/elasthan in de was?
Ik werk nog met het antieke Corel PhotoPaint (9).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:14 schreef wyccie het volgende:
Haha, had die smiley niet eens gezien.
Mijn haar zit net iets anders. Met wat voor programma maak je zoiets?
Verklaar 'immers' in dit verband.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Valt best mee, hoor.Ik ben immers niet diegene die problemen heeft met mijn nieuwe avatar.
Et tu, Claudia_x?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:15 schreef Claudia_x het volgende:
Zo'n groenteprak lijkt mij ook niets. Konijnenvoer.
Ik wil kaas of room of een lekker sausje.![]()
Ik wil juist dat het gaat krimpen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:20 schreef Lienekien het volgende:
Als er op het label staat dat het op 40 graden kan, dan kan dat ook meestal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |