quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:03 schreef Gellius het volgende:
[..]
Met venkel en geitenkaas. Ik noem hem: Claudia's Risotto II.
Ik heb altijd in je geloofd. Van harte gefeliciteerd, Erik!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Geslaagd!
Heb je nog appeltaart gegeten bij Café België?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:39 schreef Lienekien het volgende:
Ik was vandaag in Utrecht. Wat is dat toch een leuke stad.![]()
Och.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik was vandaag in Utrecht. Wat is dat toch een leuke stad.![]()
Jammergenoeg was ik er niet voor mijn lol.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:46 schreef dwerg het volgende:
[..]
Heb je nog appeltaart gegeten bij Café België?
Nee, nee, nee. Ansjovis gebruik je bij de bloemkoolrisotto. (Broodkruim roosteren met ansjovis). De venkelrisotto maak je als een gewone risotto, alleen voeg je aan het einde citroenrasp en citroensap toe. Verder bak je in een aparte pan venkel met wat venkelzaad en dat doe je er aan het einde bij, samen met geitenkaas. Je kunt in plaats van geitenkaas ook cheapass ricotta gebruiken uit de supermarkt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:30 schreef Gellius het volgende:
Hoe was het, Claudia: venkel en geitenkaas en ansjovis?
Hé, wat leuk. Wist je dat ik in Utrecht werk? We zouden eens wat af kunnen spreken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:05 schreef Lienekien het volgende:
Hm. Dat ligt potentieel op de route. En ik moet vanaf nu weer regelmatig naar België, eh, Utrecht.
Mooi! Van harte!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Geslaagd!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:44 schreef wyccie het volgende:
Mijn keuken heeft er nog nooit zo schoon uitgezien.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:03 schreef wyccie het volgende:
Doe eens je best om een leuk plaatje te vinden.![]()
Nou ja, je mag ook best in mijn keuken staan koken, hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:22 schreef wyccie het volgende:
Dank je, Bupa.
Als je het niet erg vindt, breng ik liever wat minder tijd door in mijn keuken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |