Ja, een baantje gaat wel lukken, denk ik. Maar een baan, hè?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:02 schreef Gellius het volgende:
D'r zijn zat baantjes, Claudia. Overal staan in de ramen van winkels en restaurants bordjes met personeel gevraagd.
Oh, daar kun je ook nog best leuk mee terecht komen. Het is alleen wel even zoeken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, een baantje gaat wel lukken, denk ik. Maar een baan, hè?
Ach, wat zit ik te zeuren. Ik moest zo nodig filosofie studeren.
Daar studeer je toch in af, of niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb het idee dat ik met taalkunde makkelijker aan de bak kom.
Ja, maar dat kan best even duren, en als je in de tussentijd niet op de zak van vadertje Staat wil teren en je ook niet wil laten onderhouden door de Grieken, dan moet je wel een baantje. Lijkt mequote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, een baantje gaat wel lukken, denk ik. Maar een baan, hè?
Ach, wat zit ik te zeuren. Ik moest zo nodig filosofie studeren.
Ja, en ook in wijsbegeerte.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar studeer je toch in af, of niet?
Jij bent ook lief. Ik zal nooit vergeten hoe je al die drankjes van Gellius betaald hebt, toentertijd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:08 schreef beeer het volgende:
Ben ik ook lief of ben ik gewoon een incidentele tussenposter.
Wat is volgens jou de derde?quote:
Wijsbegeerte is gewoon een pretentieuzere naam voor filosofie.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:24 schreef k_man het volgende:
Filosofie, wijsbegeerte, taalwetenschappen?
Zijn er echt mensen die hun propedeuse inlijsten?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:31 schreef Bupatih het volgende:
Mijn propedeuse ligt hier ook nog steeds opgerold en wel in een kokertje op mijn kamer, waar klasgenoten het ding netjes ingelijst aan de muur hebben hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |