Hoe oud zijn de katten eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:49 schreef Werewolf het volgende:
Vanmorgen stonden ze er niet![]()
Misschien hebben ze geleerd dat het niet zo leuk is om uit je slaap gehaald te worden.
Ik de ene gisteravond namelijk ook even wakker gemauwd toen hij op de bank lag te slapen![]()
Zijn ze verder wel binnen dan, overdag enzo?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:32 schreef Werewolf het volgende:
Ze zijn van september.
Maar het is wel lastig. Zojuist stond er ook weer eentje aan de achterdeur in de regen.
Doe ik toch wel even open ondanks dat ze ook elders kunnen schuilen.
Ze zijn binnen als wij thuis zijn, dus vanaf 's middags tot 's avonds.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn ze verder wel binnen dan, overdag enzo?
En willen ze dan zelf 's nachts naar buiten?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:48 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Ze zijn binnen als wij thuis zijn, dus vanaf 's middags tot 's avonds.
Ja, dan zitten ze binnen voor de achterdeur te mauwenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:24 schreef mootie het volgende:
[..]
En willen ze dan zelf 's nachts naar buiten?
Hmmm je eigen katten wegjagen met plenzen water, ik weet niet of dat nou wel zo'n strak plan isquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:04 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Ja, dan zitten ze binnen voor de achterdeur te mauwen![]()
Vanmorgen 6:15 (plens water), 7:00 (plens water), 7:30 (alleen gezicht laten zien).
Daarna tot half 9 uit kunnen slapen
Kijken hoe dit zal gaan.
Ik gooi niet raak, alleen maar in de buurt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm je eigen katten wegjagen met plenzen water, ik weet niet of dat nou wel zo'n strak plan is![]()
Haren bijten, haren trekken, tikken met het pootje, in je tenen bijten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:48 schreef SHE het volgende:
Bleef het hier maar bij miauwen. Onze kat gaat gewoon op je zitten, met zijn poot in je gezicht tikken en keihard in je oor spinnen.![]()
Waarom niet gewoon je achterdeur opengooien dan?quote:Op zondag 17 juni 2007 09:41 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Ik gooi niet raak, alleen maar in de buurt.
Maar hij weet wel dat hij weg moet wezen, want gisteren zette hij het al op een lopen toen hij het gordijn opzij zag schuiven.
Vandaag hoefde het slechts één keer.
Ik zie ook geen andere oplossing. Ik kan het niet maken om (net als vandaag op zondag) om half 7 de kat 45 minuten (want dat houd hij wel vol) te laten mauwen bij de achterdeur.
Zelf zou ik ze inderdaag ook gewoon even binnenlaten.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:14 schreef Ole het volgende:
Mijn katten slapen uit![]()
Tot 11 uur![]()
Maar ja, die kunnen vrij in en uitlopen. Ik zou niet zo snel een oplossing weten voor TS, helaas. Ben bang dat het toch maar om half 6 eventjes opstaan en deur opendoen is......
Dat heb ik dus gedaan, maar ze willen aandacht.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelf zou ik ze inderdaag ook gewoon even binnenlaten.![]()
Tenzij ze dan gewoon lekker gaan liggen slapen op bed, zoals de mijne.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:20 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan, maar ze willen aandacht.
Eten en drinken hebben ze nog.
Als ik ze binnen laat gaan ze bij de slaapkamerdeur lopen mauwen.
En om ze nu ook de slaapkamer in te laten en zoals meerderen hier in dit topic wel doen lijkt me ook niet bevorderlijk voor mijn rust
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:40 schreef Frappelsien het volgende:
Hier gebeurd al anderhalf jaar hetzelfde, de katten staan elke ochtend aan je deur te miauwen omdat ze zo graag bij ons willen.
Ik heb ze een tijd genegeerd maar na 6 maanden bleef dat elke ochtend doorgaan.
Begon me op een gegeven moment best te irriteren..![]()
Toen heb ik het opgegeven, ze mogen nu s'ochtends gewoon bij ons liggen. Waarom ook niet?
Ze vinden het zo fijn, ze gaan dan liggen aan het voeteneind.
Of op de krabpaal op de slaapkamer en gaan slapen.
Vaak komt Iggy (rood/wit) dan bij me liggen echt in mijn armen en slaapt daar makkelijk nog 3 uurtjes verder![]()
Ik heb katten genomen, en ik wil dat ze gelukkig zijn.
Vind niet dat je het kan maken om kwaad te worden of ze buiten laten staan.![]()
Mijn lieve mannen... daar kun je me voor wakker maken![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |