ik heb niets te ruilen, maar als je hem wil verkopen dan hoor ik het graagquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:59 schreef IkWilbert het volgende:
ik heb hier wii play liggen, iemand die nog een leuk spel heeft en wat deze wil ruilen tegen wii play?
Wii Play + 10?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:08 schreef renetje19 het volgende:
[..]
Wii Play + 15 eurie en we hebben een deal
Heb een bod van 20 euro... wil je hem nog kopen? Ik hoor het graag.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik heb niets te ruilen, maar als je hem wil verkopen dan hoor ik het graag
Ik heb wel interesse: check je PMquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:53 schreef Kingside het volgende:
Ik heb Mario Strikers ook in de aanbieding.
Graag ruilen tegen Super Paper Mario
Oh, dat lijkt mij ook wel watquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:52 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse: check je PM
Hallo,quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:49 schreef killermj het volgende:
IMijn aangeboden software : Vind je Hier
Mijn Wishlist (andere games mag je ook aanbieden) : Vind je hier
O.a.:
Wii: Scarface
Wii: Call Of Duty 3
Wii: Super Paper Mario
Wii: Splinter Cell double agent
Mysims ruilen tegen Mario Strikers?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:28 schreef remcheese het volgende:
Ik heb te ruil:
Tony Hawk Downhill Jam
Pirates of the Caribean
SSX BLUR
Mysims
Sorry,quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:09 schreef radioanne het volgende:
[..]
Mysims ruilen tegen Mario Strikers?
niemand lekker bowlen?quote:Op donderdag 1 november 2007 17:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb hier: Brunswick pro bowling http://www.wiiparty.nl/games/info/4312/
Die wil ik graag ruilen, bijvoorbeeld voor Boogie maar andere aanbiedingen mogen ook.
Spel is 1x gespeeld en is dus als nieuw.
wii brain academy ook te koop? Zoja hoeveel, kbied 15 euroquote:Op zondag 25 november 2007 18:28 schreef r_kluft het volgende:
Te Ruil:
WII Brain Academy / Far Cry
Gevraagd:
Excite Truck / Need for Speed ProStreet(beide)
Ja is te koop maar nee niet voor 15 euro.quote:Op zondag 25 november 2007 18:32 schreef Batsies het volgende:
[..]
wii brain academy ook te koop? Zoja hoeveel, kbied 15 euro
voor 25 euro kan je hem in de winkel ook krijgen... iig wel met de aanvraagbare kortingskaart van de frs.quote:Op maandag 26 november 2007 10:23 schreef r_kluft het volgende:
[..]
Ja is te koop maar nee niet voor 15 euro.
Zie op marktplaats prijzen staan van ongeveer 25 euro voor brain academy en excite truck dus das mijn richtprijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |