Hoeveel Euroos vraag je voor Scarface?quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:49 schreef killermj het volgende:
IMijn aangeboden software : Vind je Hier
Mijn Wishlist (andere games mag je ook aanbieden) : Vind je hier
O.a.:
Wii: Scarface
Wii: Call Of Duty 3
Wii: Super Paper Mario
Wii: Splinter Cell double agent
wat vraag je ervoor?quote:
ruilen dat gaat helaas niet lukken.quote:Op maandag 26 november 2007 15:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik zou hem het liefste ruilen, geen idee wat hij in geld moet kosten, hij is bijna nieuw
30% van de nieuwprijs terwijl ik hem 1x heb gespeeld, dan hou ik hem liever, of wacht op een goede ruilquote:Op maandag 26 november 2007 15:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ruilen dat gaat helaas niet lukken.
(en dat bijna is juist de resen waarom er 30% van de prijs afgaat normaal gesproken :p)
Tja dat is het voordeel van 2dehands kopen, de prijs.quote:Op maandag 26 november 2007 15:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
30% van de nieuwprijs terwijl ik hem 1x heb gespeeld, dan hou ik hem liever, of wacht op een goede ruil
Wat is veel? -,- (Voor ééntje in nieuwstaat)quote:Op maandag 26 november 2007 15:30 schreef RijstNatie het volgende:
Ik zoek resident evil 4 voor de Wii
ik ben bereid om veel geld neer te tellen, wie helpt mij??
Mjah, anders zou ik het ook niet vragen, he. Alleen heb ik hem nog bijna niet gespeeld, want tot nu tot vind ik hem nog niet veel aan, maar tegen een goed bod wil ik hem wel wegdoen.quote:Op maandag 26 november 2007 18:20 schreef RijstNatie het volgende:
heb je hem dan ofniet|?
sorry laat maar, ik heb em net aangeschaft voor 26 euro via marktplaatsquote:Op maandag 26 november 2007 18:51 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Mjah, anders zou ik het ook niet vragen, he. Alleen heb ik hem nog bijna niet gespeeld, want tot nu tot vind ik hem nog niet veel aan, maar tegen een goed bod wil ik hem wel wegdoen.
Die heb ik geruild, wacht op de ontvangende game, zodra die binnen is is Scarface wegquote:Op maandag 26 november 2007 14:23 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Hoeveel Euroos vraag je voor Scarface?
Dan gaat ie alleen weg voor een ander spel.quote:Op maandag 26 november 2007 12:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
voor 25 euro kan je hem in de winkel ook krijgen... iig wel met de aanvraagbare kortingskaart van de frs.
Ik bied er max 19 incl. voor
Daar heb ik wel oren naar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:49 schreef killermj het volgende:
IMijn aangeboden software : Vind je Hier
Mijn Wishlist (andere games mag je ook aanbieden) : Vind je hier
Doe een goed bod, liefst ruil ik mijn games aangezien je er nooit wat voor terug krijgtquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:14 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Daar heb ik wel oren naar.
Noem eens een voorstel in euro's aub?
Zelda Twilight Princess.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:58 schreef killermj het volgende:
Doe een goed bod, liefst ruil ik mijn games aangezien je er nooit wat voor terug krijgt
Prima maar ik ga geen "oude consoles" games ruilen tegen WII games, alleen WII tegen WIIquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:26 schreef Ninedarts het volgende:
Ik heb je Wishlist eens bekeken en paar spellen heb ik die ik dubbel hebt en die ik best wil ruilen met jou....
Ik wil graag die Wii spellen hebben, vanavond laat ik je weten wat ik voor je hebt.... ben nu namelijk op mijn werk
En als ik naar mijn vriendin toe gaat kom ik langs jouw plek.....
Vanavond hoor je meer
Heb ik alquote:
Helaasch geen andere games te ruil tenzij je Xbox 360 games wilt hebbenquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:55 schreef killermj het volgende:
[..]
Prima maar ik ga geen "oude consoles" games ruilen tegen WII games, alleen WII tegen WII
[..]
Heb ik al
Thanks for the update.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:30 schreef Ninedarts het volgende:
Voor Mr_Belverdere, Super Paper Mario heb ik al dus die hoef ik niet....
(omdat ik ook interesse hebt in de Wii spellen)
Die heb ik ook alquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Thanks for the update.
Wil je die trouwens ruilen tegen zelda? ;-)
Ik heb eventueel wel interesse.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:23 schreef SnookieMJ het volgende:
ik heb hier Rayman Raving Rabbids liggen, iemand die wil ruilen of tegen een scahppelijke prijs wil overnemen?
Dus Gamecube spellen voor Gamecube spellen, SNES voor SNES etc?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:55 schreef killermj het volgende:
[..]
Prima maar ik ga geen "oude consoles" games ruilen tegen WII games, alleen WII tegen WII
[..]
nee dat hoeft nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:33 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Dus Gamecube spellen voor Gamecube spellen, SNES voor SNES etc?
Heb ook wel interesse maar will idd de schappelijke prijs wetenquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:23 schreef SnookieMJ het volgende:
ik heb hier Rayman Raving Rabbids liggen, iemand die wil ruilen of tegen een scahppelijke prijs wil overnemen?
25 euro inclusief?quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:23 schreef SnookieMJ het volgende:
Oaky, ik zal straks kijken welke dubbel ik hebt van Gamecube tot NESquote:Op woensdag 28 november 2007 11:15 schreef killermj het volgende:
[..]
nee dat hoeft nietmaar geen WII game tegen SNES ofzo.
WII alleen tegen WII, rest maakt niet uit
Zie PMquote:Op woensdag 28 november 2007 11:15 schreef killermj het volgende:
[..]
nee dat hoeft nietmaar geen WII game tegen SNES ofzo.
WII alleen tegen WII, rest maakt niet uit
quote:
Dan wachten we nog evenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:19 schreef SnookieMJ het volgende:
[..]
25 incl. lijkt mij zeker een schappelijke prijs. Voorkeur gaat echter nog uit naar ruil. Als dat niet lukt gaat ie weg voor dit bedrag.
komt morgen pas uitquote:Op donderdag 29 november 2007 17:14 schreef bigben04 het volgende:
Ik heb Resident Evil 4: Wii edition, die ik graag wil ruilen tegen Resident Evil: Umbrella Chronicles of Super Mario Galaxy (als daar al iemand op uitgekeken is)
Oepsquote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 17:31 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Oeps
Ik had ergens anders gelezen dat iemand 'm al gespeeld had, heb 'm zelf ook al gespeeld namelijk (vraag niet hoe)
Naja, als iemand twijfelt welke RE 'ie moet kopen, koop UC en als 'ie niet bevalt kan je met mij ruilen
geen wii game?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:35 schreef PGL het volgende:
Ik heb eventueel Excite Truck te ruil..
Ik zoek een MP3 speler, daar wil hem wel tegen ruilen, + eventueel een DS game ofzo van mijn kant erbij.
Paper Mario ruilen voor Farcry?quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:43 schreef killermj het volgende:
TR/TK (liefst TR)
Big brain nog te koop, bied 20 euro?quote:Op zondag 25 november 2007 18:28 schreef r_kluft het volgende:
Te Ruil:
WII Brain Academy / Far Cry
Gevraagd:
Excite Truck / Need for Speed ProStreet(beide)
Anyone? Bueller... Bueller...quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Mario Strikers Charged Football en wil hem graag ruilen tegen Paper Mario.
Super Paper Mario tegen Rayman?quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:43 schreef killermj het volgende:
TR/TK (liefst TR)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |