Als Palma een knal krijgt van iemand dan noemt ze dat "een fan die wat opdringerig werd". Als ze in haar gezicht gespuugd werd door iemand dan "is dat een teken van liefde"...toen haar huis onder werd gekalkt was het "een stalker". Dat spook leeft niet in de realiteit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:32 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het kromme is natuurlijk dat wanneer Palma echt een keer een klap krijgt van iemand buiten dat dan Huub de schuld zal krijgen. Maar wanneer Huub iets buiten de kooi overkomt dan heft hij het er zelf naar gemaakt en zijn alle doodsbedreigingen aan zijn adres door verschillende mensen opeens vergeten.
hoeveel kosten die streams eigenlijk?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:43 schreef Rens_Wilders het volgende:
Komt omdat steeds meer mensen weigeren te betalen voor de streams. De meeste mensen lezen alleen nog de COSsen (ik ook).
Oh dan heb je nog een paar weken te gaan:) Morgen vervalt mijn maandje..denk dat ik nu een maandje ga betalen. Kun je dat met online postbank doen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:47 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hoeveel kosten die streams eigenlijk?
ik zit nu op dat gratis vista spulletje en ik vind t wel grappig eigenlijk.
Eric the ripper!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:52 schreef schatje het volgende:
Gadver, die aanrander van een Eric is wakker.
Yep, binnen een minuutje geregeld.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:51 schreef LoveProfusion het volgende:
denk dat ik nu een maandje ga betalen. Kun je dat met online postbank doen?
Dat loopt ze al vanaf 9 uur te verkondigen alhoewel Huub het op rustige wijze allang heeft weerlegt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:55 schreef schatje het volgende:
Huub is ziek van het optreden van Jensen, aldus Natasia en Palma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |