Ik begrijp sowieso niet dat ze mag blijven liggen, dat ze kater heeft is haar eigen schuld. Dat moet Huub eens proberen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat Brian zijn vriendinnetje niet sommeert om op te staan en haar kater als 'een man' onder ogen te zien. Valt me toch weer mee van hem.
Ik begrijp gewoon die 8% ook niet... het betekent dat elke 12de stem er een voorquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:25 schreef 2live het volgende:
het grappige is dat hier op het forum ook nog nooit echt poulair is geweest. Na de komende uitzendingen laten de tv kijkers hem ook nog vallen.
Dat vind ik ook, hup eruit!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet dat ze mag blijven liggen, dat ze kater heeft is haar eigen schuld. Dat moet Huub eens proberen.
Dat hoop ik eigenlijk, Huub op de laatste stoel, iedereen die hem weg stemt, Huub die hem er als laatste inhoudt met de boodschap dat hij hem helemaal gek gaat maken, dan loopt Eric direct weg volgens mij!quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon die 8% ook niet... het betekent dat elke 12de stem er een voorric was. Maar idd maandag was pas te zien dat die 2de date getreiterd werd en Huub daarvoor de samenwerking met
ric had opgezegd. Persoonlijk hoop ik dat ie de volgende PP niet meemaakt omdat ie z'n 24 uur heeft aangevraagd. Of zelfs dat Huub hem er niet uitstemt om
ric zo ver te krijgen dat ie jankend de poort uitloopt het liefst zonder dat ie die 24 uur aanvraagd.
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:29 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp sowieso niet dat ze mag blijven liggen, dat ze kater heeft is haar eigen schuld. Dat moet Huub eens proberen.
Hij is wel grappig, maar wss weer onbedoeltquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:32 schreef 2live het volgende:
b; de bom is door de kerk
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:32 schreef 2live het volgende:
b; de bom is door de kerk
Ja, duh...quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:34 schreef SiRojK het volgende:
Hij is wel grappig, maar wss weer onbedoelt
Dat zou een ego boost voor Huub kunnen zijn ware het dan niet dat Brian het hem kwalijk zou nemen dat iequote:Op donderdag 14 juni 2007 11:31 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat hoop ik eigenlijk, Huub op de laatste stoel, iedereen die hem weg stemt, Huub die hem er als laatste inhoudt met de boodschap dat hij hem helemaal gek gaat maken, dan loopt Eric direct weg volgens mij!
Hij mist alleen zijn ho's aan tafel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:34 schreef 2live het volgende:
n; kijk hem zitten, pimpdaddy
die stem kan dus nóg lelijkerquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:50 schreef akveor het volgende:
Amanda is wakker en heeft een behoorlijk rauwe stem...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |