quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat sommige mensen alleen maar zien wat ze willen zien. Ik vond Huub het best aardig doen, al was ie zichtbaar nerveus.
Brian kraamde zoals gewoonlijk alleen onzin en wartaal uit.
Lieke vond ik erg leuk, scherp en stralend. Wat staan die extensions haar goed!![]()
Niet weg te treiteren: Hij zit al weken in een zware dip.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:06 schreef 2live het volgende:
eric; ik ben niet weg te treiteren maar dat schijn t huub niet te realiseren.
Nee eric maar weg te stemmen wel!!
Zwanger?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:13 schreef 2live het volgende:
amanda heeft gekotst
neuh, anaal he!quote:
Wat zijn de gevolgen al je gekust wordt door iemand die een blaasontsteking heeft?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:17 schreef SiRojK het volgende:
Die lui kussen ook echt alles en iedereen maar op hun mond, met of zonder zere keel, met of zonder ralle stem, met of zonder blaasontsteking
Maar ze moeten weer even met zijn allen bezig gaan... HJL en BA! Dan merkt Eric echt heel erg hoe alleen hij wel niet staatquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Niet weg te treiteren: Hij zit al weken in een zware dip.
Doe mij maar een nieuwe miljonair.ric is gewoon niet mans genoeg om z'n 24 uur aan te vragen. Ik hoop dat Huub hem keihard blijft taggen en hij alsnog jankend de poort uitloopt.
Jah, daar dacht ik ook al over na, maar dat maakt niet uit, gaat om het principe, alle kussen dat ziek is of een ontsteking heeftquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat zijn de gevolgen al je gekust wordt door iemand die een blaasontsteking heeft?![]()
Hij heeft gewoon geen eergevoel.... vrij vanaf het begin vond ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:19 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Maar ze moeten weer even met zijn allen bezig gaan... HJL en BA! Dan merkt Eric echt heel erg hoe alleen hij wel niet staat
Ik kan daar zelf ook niet tegen.. Als ik flink op mijn flikker krijg van allerlei lui, ga ik niet een paar uur later direct stoer meedoen met anderen... Dat voelt gewoon niet lekkerquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon geen eergevoel.... vrij vanaf het begin vond ikric al een loser... Ik als streamkijker heb gewoon recht op een nieuwe miljonair.
![]()
en dan kan iedereen wel roepen dat het verstandiger is om tot de stemming te wachten maar dan zijn aman en natas allang weer vergeten wat ze van eric vonden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:22 schreef SiRojK het volgende:
Eric heeft al weer veel te veel praatjes
BEAN had dan gisteren ook een feestje om de overwinning te vieren op Huub en Lieke. Welke overwinning is me niet duidelijk geworden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:22 schreef SiRojK het volgende:
Eric heeft al weer veel te veel praatjes
Dat Brian zijn vriendinnetje niet sommeert om op te staan en haar kater als 'een man' onder ogen te zien. Valt me toch weer mee van hem.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian geeft Japio uitleg : "M'n vriendinnetje had gisteren een beetje veel gedronken, daarom is ze nu misselijk en blijft even in bed liggen."
[afbeelding]
En dan tegen Marielle zeuren dat hij ook niet meer op intelligentie wordt getriggerd.....quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:24 schreef akveor het volgende:
[..]
BEAN had dan gisteren ook een feestje om de overwinning te vieren op Huub en Lieke. Welke overwinning is me niet duidelijk geworden.ric is dan ook duidelijk van een BAN niveau.
BEAN leeft onderhand in een eigen wereldje dat zelfs voor de fanatieke streamers niet meer te doorgronden is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:24 schreef akveor het volgende:
[..]
BEAN had dan gisteren ook een feestje om de overwinning te vieren op Huub en Lieke. Welke overwinning is me niet duidelijk geworden.ric is dan ook duidelijk van een BAN niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |