Zo heel slecht was het niet. Beetje dom van Huub dat ie z'n onzekereheid probeerde te maskeren door voordat ie de show had gezien hij Jensen de grond in trapte.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:55 schreef schatje het volgende:
Huub is ziek van het optreden van Jensen, aldus Natasia en Palma.
Nee, Lieke is ziek ofzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:59 schreef Yollie het volgende:
Is Lieke echt net geslagen door Palma?
Nee hoor, dat was een geintje van SiRojK.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:59 schreef Yollie het volgende:
Is Lieke echt net geslagen door Palma?
Ja, het wordt steeds gekkerquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:03 schreef petraa het volgende:
Oh nu zit Huub weer niet lekker in zijn vel, omdat Lieke heeft gezoend met Brian, aldus Natas
ik weet niet wat huub zo slecht vond aan de show ....maar hij was goed gemonteerd toch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo heel slecht was het niet. Beetje dom van Huub dat ie z'n onzekereheid probeerde te maskeren door voordat ie de show had gezien hij Jensen de grond in trapte.
Ik zit al te wachten op het moment dat ze het uitspreekt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:07 schreef schatje het volgende:
Natasia denkt natuurlijk, Lieke blijft op bed liggen omdat ze bang is vanwege het zoenen met Brian.
Precies. Hij zei eerder dat Jensen een waardeloze interviewer was en dat ie 4 uur aan opnames nodig had om een show van 38 minuten te maken. Hij had dus een slecht gevoel over de show leverde al commentaar zonder te weten hoe die gemonteerd zou worden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:04 schreef 2live het volgende:
[..]
ik weet niet wat huub zo slecht vond aan de show ....maar hij is was goed gemonteerd toch?
Zo zie je maar weer dat sommige mensen alleen maar zien wat ze willen zien. Ik vond Huub het best aardig doen, al was ie zichtbaar nerveus.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:57 schreef petraa het volgende:
Palma heeft een heerlijke morgen hier, omdat Huub zo is afgegaan bij Jensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |