Wat bedoelt u hiermee ?quote:
Die indruk heb ik duidelijk niet. Je kunt beter andere streams kiezenquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:12 schreef FdW het volgende:
Wanneer ik de vage en geluidloze beelden van Hanff lite zie, krijg ik de indruk dat Jaap bewust erbij is gekomen om balletje in toom te houden.
Over my dead body!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die indruk heb ik duidelijk niet. Je kunt beter andere streams kiezen
Ik heb alleen een paar keer op Bart gestemd. Aan de rest zal ik nooit geld besteden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:13 schreef Donnie29 het volgende:
Zijn we nog steeds bezig met het stem onderzoek, ik stem laatste paar popo's op Jaap Huub en Lieke.
Het ligt niet aan je stream, de bewegingen van Brian onder het dekbed haperen altijd ......quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
I.v.m. mijn haperende streams, als je die snelle beweginkjes onder het dekbed ziet, is dat de 'daad' of 'handwerk'?
Toch iets langer dan een minuutjequote:Op donderdag 14 juni 2007 02:09 schreef webextreme.nl het volgende:
laatste topic dan maar voor mij,
brain en amanda zijn dr al weer klaar mee..
Ik denk wel dat het een haar streams ligtquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het ligt niet aan je stream, de bewegingen van Brian onder het dekbed haperen altijd ......
Enne, Amanda probeerde van alles.....
Je bent geen goeie reclame voor de Italianen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:52 schreef koejoeloek het volgende:
huub is voor mij echt voorbij nu,, tja ben italiaans, zo gaje niet met vrouwen om, in mijn opzichtdusss ik ben qua mannen voor brian, qua vrouwen,,vind ik amanda nog wel lekker
al is ze erg makkelijk
Huub heeft vanavond, nadat Marielle was vertrokken, rechtstreeks tegen Eric gezegd dat hij hem jankend de tent uit wil jagen. Later heeft hij samen met Japio gevraagd wel goed doel hij gaat kiezen voor de 10.000quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:15 schreef akveor het volgende:
Jammer dat Jaap en Huub niet bespreken of zeric eruit willen pesten en het hem 10K kost en een nieuwe miljonair willen of dat ze de gok willen nemen dat ze hem eruit kunnen stemmen.
Deze strategie zou BEAN wel eens in de kaart kunnen spelen...quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub heeft vanavond, nadat Marielle was vertrokken, rechtstreeks tegen Eric gezegd dat hij hem jankend de tent uit wil jagen. Later heeft hij samen met Japio gevraagd wel goed doel hij gaat kiezen voor de 10.000
De strategie lijkt me dus wel duidelijk.
Maar....weer niet gelukt?quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het ligt niet aan je stream, de bewegingen van Brian onder het dekbed haperen altijd ......
Enne, Amanda probeerde van alles.....
Zo dan zal amanda flink aan haar trekken zijn gekomen.quote:
Leg eens uit, ik volg je even niet ..... Waarom voordeel voor BEAN ? en niet voor HLJquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:19 schreef FdW het volgende:
[..]
Deze strategie zou BEAN wel eens in de kaart kunnen spelen...
En dat terwijl Jaap haast heeft? Dat is mij dus totaal niet duidelijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub heeft vanavond, nadat Marielle was vertrokken, rechtstreeks tegen Eric gezegd dat hij hem jankend de tent uit wil jagen. Later heeft hij samen met Japio gevraagd wel goed doel hij gaat kiezen voor de 10.000
De strategie lijkt me dus wel duidelijk.
Hun kennende gaan ze nog wel een stuk of 5 keerquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:21 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Zo dan zal amanda flink aan haar trekken zijn gekomen.![]()
Geen idee, Amanda liep niet naar het afdruiprekje. Maar dat zegt niet zoveel bij Amanda.......quote:
Je bedoelt dat BAN voor de poort gat staan omquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:19 schreef FdW het volgende:
[..]
Deze strategie zou BEAN wel eens in de kaart kunnen spelen...
Veel scenarios denkbaar, een ervan is dat rat & co puur om huppeltje te frustreren alsnog opnieuw volledig achter Erictie gaan staan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leg eens uit, ik volg je even niet ..... Waarom voordeel voor BEAN ? en niet voor HLJ
Het zou ook dom zijn. Ze hoeven nog maar 2 weken te wachten. Het is een kwestie van Amanda en Natasia blijven bewerken en Eric ligt eruit. Als hij zelf uitstapt krijgen ze weer een nieuwe miljonair. Waarvan ze niet weten hoe sterk hij/zij is. Lijkt me geen goeie zet van de 2 'slimste' spelers.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:21 schreef akveor het volgende:
[..]
En dat terwijl Jaap haast heeft? Dat is mij dus totaal niet duidelijk
Ik vraag me toch echt af hoe vaak amanda een orgasme heeft gehad in al die tig keren dat brrrrrian heeft liggen pompen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hun kennende gaan ze nog wel een stuk of 5 keer![]()
Na alles wat Brian heeft gezegd en het feit dat hij vanavond Natasia met klem heeft benadrukt Eric meteen eruit te gooien ? Ik denk geen moment dat Brian zal proberen Huub tegen te houden. Brian is pislink op Eric.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Veel scenarios denkbaar, een ervan is dat rat & co puur om huppeltje te frustreren alsnog opnieuw volledig achter Erictie gaan staan.
Ik zou nog eerder kunnen begrijpen dat Brian hem die 10K ook niet gunt.... Niet wegstemmen betekent wegtreiteren...quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Veel scenarios denkbaar, een ervan is dat rat & co puur om huppeltje te frustreren alsnog opnieuw volledig achter Erictie gaan staan.
Ik heb haar nog nooit horen klagen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:25 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af hoe vaak amanda een orgasme heeft gehad in al die tig keren dat brrrrrian heeft liggen pompen.![]()
Brian is dan ook het probleem niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Na alles wat Brian heeft gezegd en het feit dat hij vanavond Natasia met klem heeft benadrukt Eric meteen eruit te gooien ? Ik denk geen moment dat Brian zal proberen Huub tegen te houden. Brian is pislink op Eric.
En die enge vriend van d'r ook niet ff de washand er overheen halen..... Brrr...Smegma...quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen idee, Amanda liep niet naar het afdruiprekje. Maar dat zegt niet zoveel bij Amanda.......
Zijn drang om huppeltje gek te maken is ongetwijfeld groter dan zijn behoefte om snel van Erictie af te komen, want die vindt hij n.i.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Na alles wat Brian heeft gezegd en het feit dat hij vanavond Natasia met klem heeft benadrukt Eric meteen eruit te gooien ? Ik denk geen moment dat Brian zal proberen Huub tegen te houden. Brian is pislink op Eric.
En dan vraag ik me ook af wat voor invloed de Redaktie heeft.... hebben ze liever dat ie opstapt of eruit gestemt wordt...? Wat zijn de belangen? Durven ze een toneelhaak?quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:24 schreef Day het volgende:
[..]
Het zou ook dom zijn. Ze hoeven nog maar 2 weken te wachten. Het is een kwestie van Amanda en Natasia blijven bewerken en Eric ligt eruit. Als hij zelf uitstapt krijgen ze weer een nieuwe miljonair. Waarvan ze niet weten hoe sterk hij/zij is. Lijkt me geen goeie zet van de 2 'slimste' spelers.
En na Brian's gesprek (vanavond) met Natasia is ook zij geen probleem meer. Ze hebben ruim 'n kwartier bij de voordeur zitten praten op de trap. Brian heeft 'aangetoond' hoe Eric tot enkele dagen geleden was en hoe hij ineens van alles doet om te slijmen. Dat zag Natasia ook heel duidelijk. Vervolgens ging Brian verder op dezelfde manier als Huub gisteren deed.quote:
Wat wil RTL lijkt me op dit moment relevanter.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:29 schreef akveor het volgende:
[..]
En dan vraag ik me ook af wat voor invloed de Redaktie heeft.... hebben ze liever dat ie opstapt of eruit gestemt wordt...? Wat zijn de belangen? Durven ze een toneelhaak?
Ze beveelt zijn seks iedereen aan zelfsquote:
Een taktiek van dat jequote:Op donderdag 14 juni 2007 02:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Zijn drang om huppeltje gek te maken is ongetwijfeld groter dan zijn behoefte om snel van Erictie af te komen, want die vindt hij n.i.
Uiteindelijk is John de eindbaasquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat wil RTL lijkt me op dit moment relevanter.
Ik heb haar nog nooit horen klaarkomen. Of is dat het enige wat ze kan zonder te gillen?quote:
Ik weet dat Eric de komende 3 weken alleen maar wil studeren voor de 5 tentamen-opdrachten. Daar zal de redactie ook niet echt op zitten te wachten ........quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:29 schreef akveor het volgende:
[..]
En dan vraag ik me ook af wat voor invloed de Redaktie heeft.... hebben ze liever dat ie opstapt of eruit gestemt wordt...? Wat zijn de belangen? Durven ze een toneelhaak?
Maar wat wil Brian dan... wegtreiteren of wegstemmen... De redaktie bepaald?quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En na Brian's gesprek (vanavond) met Natasia is ook zij geen probleem meer. Ze hebben ruim 'n kwartier bij de voordeur zitten praten op de trap. Brian heeft 'aangetoond' hoe Eric tot enkele dagen geleden was en hoe hij ineens van alles doet om te slijmen. Dat zag Natasia ook heel duidelijk. Vervolgens ging Brian verder op dezelfde manier als Huub gisteren deed.
Je kunt Erictie als speler in de verste verte niet vergelijken met Japio.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Een taktiek van dat jeric er alsnog ten alle tijde kunt uitstemmen... ik denk niet dat Brian dat aandurft omdat die taktiek voor hem met Jaap ook niet zo goed heeft uitgepakt.
In principe heeft de redactie niks meer aan Eric. Huub heeft in Jaap een nieuw terrormaatje en Lieke heeft Sylvia's plekje prima ingenomen en geeft nog wel meer actie ook. Maar ik geloof niet dat de redactie zoveel invloed heeft op het spel, dat zij bepalen wie er uit gaan. In het geval van Sylvia (die deed geen klote behalve roken) en Angelique (een grote vergissing) konden ze niet anders.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Helaas ken ik geen contracten. De zakelijke kant is juist datgene wat mij interesseert.quote:
Een nieuwe miljonair erbij enquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Je kunt Erictie als speler in de verste verte niet vergelijken met Japio.
Met wegstemmen heeft hij geen problemen. Met wegtreiteren doet hij niet mee, niet Huub's stijl tenminste. Maar hij zal Huub ook zeker niet tegenhouden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar wat wil Brian dan... wegtreiteren of wegstemmen... De redaktie bepaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |