Ik was gisteren veel keys kwijt, dat is niet leuk, anders stond ik 10 plekkies hoger ongeveerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan heb je aardig lopen knallen op je toetsenbord
28k gister en nog steeds niet genoeg, want ik ben alweer een plekje gezaktquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:02 schreef Ravii het volgende:
[..]
Dat is dus waarschijnlijk niet genoeg!
* Ravii doet weer een dansje om Bouncer Bone aan te moedigen![]()
Mijn gemiddelde per dag is trouwens gestegen naar 22k
vanaf 1 JUNI, (zonder vandaag erbij geteld)
Ach, beter dan niksquote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:59 schreef gateway het volgende:
vandaag weer een dag met weining keyz..... Ben de hele dag weg (www.kultuurkuur.nl)
maargoed, dat is de laatste weken niet anders geweest
Ik speel wel vals,quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:16 schreef fate het volgende:
En toch heb je gisteren nog 70k ofzo gepulsed?Sterk hoor vdvorst!
Tegenwoordig moet je minstens 20k pulsen om in de top 50 te komen, vroeger lag dit veeeeel lager!
Dat haal ikquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:16 schreef fate het volgende:
Tegenwoordig moet je minstens 20k pulsen om in de top 50 te komen, vroeger lag dit veeeeel lager!
Dat haal ik ook,quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:53 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Bedoelt fate niet de top 50 dagelijkse toppulsers?
dan blijf ik mooi in de top50 staanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:16 schreef fate het volgende:
Tegenwoordig moet je minstens 20k pulsen om in de top 50 te komen,
vroeger lag dit veeeeel lager!
Tja, maar jij verdubbelt je totale keys ookquote:
Yep, maar ik kom vandaag niet meer toe aan een pulse gok ik,quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:41 schreef Deansensitized het volgende:
Daarom, in het begin stijg je veel sneller dan op het eind
Andere pc moet ik nog 40k tot de pulse ofzo, haal ik niet dusquote:
Een megapulse van ongeveer.... 100 mill?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:16 schreef Wouser het volgende:
Nog maar een verschil van tussen 64.759.648 FOK! en SAG
Maar gegarrandeerd dat hun een megapulse aan 't voorbereiden zijn... Gezien hun output van de laatste weken... terwijl ze toch wel meer members hebben als ons...
hoezo heb jij er veel klaar staanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:56 schreef Ravii het volgende:
[..]
Een megapulse van ongeveer.... 100 mill?
Lekker boeiend?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |