fuistert, is dat een nieuw soort fistfucking?quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:48 schreef crossover het volgende:
[..]
* crossover fuistert:
goedmorgen kuuk, heb je een beetje een kater of ben je nog helemaal broos de de heftige nacht?
SORRY !quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
HALLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOO< JEEEE CAPSLOCK STAAT AANAAAAAAAAAAAAAAAA!!
EINS!!!2!!!!@!@!@
quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
fuistert, is dat een nieuw soort fistfucking?
Ik ben nog niet zo héél erg goed wakker.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:48 schreef crossover het volgende:
* crossover fluistert:
goedmorgen kuuk, heb je een beetje een kater of ben je nog helemaal broos de de heftige nacht?
Daar laat ik me dan weer niet over uit enzo.quote:
Crossieeeeee.......quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:47 schreef crossover het volgende:
oja, GOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEDEMORGEN!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Dus we kunnen tijdens de zomermaanden gemiddeld 500+ posts van jouw verwachten per dag!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Lei, jij bofkont.
Ik heb pas euh... 19 augustus vakantie. Maar ik heb zo'n vermoeden dat het hier heel rustig is tijdens de zomer.
quote:
Hee JJquote:
Nah. Dat is wel overdreven hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:52 schreef OA het volgende:
Dus we kunnen tijdens de zomermaanden gemiddeld 500+ posts van jouw verwachten per dag!!![]()
Jij ook al. Waarom is iedereen zo'n beetje vrij vandaag.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:52 schreef crossover het volgende:
Wat is iedereen er vroeg bij vandaag. Of eigenlijk, ik ben er vroeg bijheb zelfs vrij vandaag.
Maar je komt nu al aardig in de buurt!quote:
LIFE'S COULDN'T BE BETTER......quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat is iedereen er vroeg bij vandaag. Of eigenlijk, ik ben er vroeg bijheb zelfs vrij vandaag.
[..]
Hee JJHow's life?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
fuistert, is dat een nieuw soort fistfucking?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:53 schreef Frutsel het volgende:
Jooolzzz![]()
![]()
Phenooo![]()
Linkerbaaantje
Crossie![]()
![]()
Best goed atmquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
LIFE'S COULDN'T BE BETTER......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
how's yours....???![]()
![]()
OOOAaaaaaatjuhquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:52 schreef OA het volgende:
[..]
Dus we kunnen tijdens de zomermaanden gemiddeld 500+ posts van jouw verwachten per dag!!![]()
Dusse, alles goed OA?quote:
Mogge jongen!quote:
Ze gaat het ook flikken denk ikquote:
Prima Quukie!quote:
krijg je er geen lamme arm van...?????quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:55 schreef crossover het volgende:
[..]![]()
[..]
Best goed atm
Sjonge ik ben wel weer een half uur aan het zwaaien naar iedereen![]()
Ah tof. Wat ga je doen van het weekend?quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:57 schreef OA het volgende:
Prima Quukie!![]()
Bijna weekend en dan staan er weer leuke dingen te wachten!![]()
Mjah, als ie met rechts zwaait is ie vast getraind....quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
krijg je er geen lamme arm van...?????![]()
mss is ie wel links handig...quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, als ie met rechts zwaait is ie vast getraind....![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |