amanda denkt ook dat ze een relatie heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:06 schreef scanman01 het volgende:
Amanda denkt dat Lieke het niet goed heeft gedaan
Het is nog niet afgelopen toch?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:07 schreef noekje het volgende:
Lieke was goed!!
Jensen na Brian zijn lulverhaal over die zelfmoord enzo. Jajaja, dat klinkt intelligent enzo, maar Huub zit gewoon je vriendin te likken....quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:07 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hij zit en doet als een complete loser.
En dan ook elke keer verontwaardigd dat handje voor z'n mondquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:08 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Jensen na Brian zijn lulverhaal over die zelfmoord enzo. Jajaja, dat klinkt intelligent enzo, maar Huub zit gewoon je vriendin te likken....
Omdat ze gekrenkt is en nu een ander wil krenkenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:08 schreef SIRA het volgende:
waarom maakt Amanda zich nou druk dat Lieke weinig aan 't woord was ?
Omdat Amanda niet begrijpt dat Lieke verbaal wel erg sterk uit de hoek kwam.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:08 schreef SIRA het volgende:
waarom maakt Amanda zich nou druk dat Lieke weinig aan 't woord was ?
NOOIT EERDER BEN IK HET ZÓ MET IEMAND EENS GEWEEST!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:08 schreef agter het volgende:
Toen Brian opkwam, met dat sjaaltje om, toen had hij al verloren imo.
Omdat de aandacht van Brian af te leiden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Omdat Amanda niet begrijpt dat Lieke verbaal wel erg sterk uit de hoek kwam.
Als je psychologisch enigzins normaal bedeeld bent zie je dat ie dat soort dingen doet uit wanhoop. Woede en onmacht afdoen met een nietszeggend gebaartje.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En dan ook elke keer verontwaardigd dat handje voor z'n mond![]()
Nou, volgens mij zit het haar toch niet helemaal lekker...quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda beseft zich niet eens hoe ze zich nou moet voelen: balabberd!
[afbeelding]
Dat is KZ niet met je eens.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:09 schreef demins het volgende:
[..]
NOOIT EERDER BEN IK HET ZÓ MET IEMAND EENS GEWEEST!!!
DOOD AAN "DE SJAAL"!!!
Dat is wel duidelijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt dat er dingen niet in zitten ter bescherming van Eric.
Over de verkrachting dus.
Jensen zal dat filmpje wel hebben laten zien.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt dat er dingen niet in zitten ter bescherming van Eric.
Over de verkrachting dus.
Brian bevestigt het.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zegt tussen de regels door dat hij Eric heeft beschermd door met Jensen te overleggen om de aanrandingsbeschuldiging eruit te laten.
Tuurlijk niet. Daarom zit ze weer zo te bleren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zit het haar toch niet helemaal lekker...
met al de connecties die zij achter heeft zal ze het inmiddels ook wel gehoord hebben ..quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:13 schreef schatje het volgende:
Pijnlijk hoor voor Eric.
Morgen om 17.40 de herhaling.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:12 schreef Dementor het volgende:
Kut gemist kan ik het nog ergens terugkijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |