Ik vind dat echt een lekker nummer. (Dubieus of niet)quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:19 schreef Glacier het volgende:
Dit blijft toch een heel dubieuze remix van Tori Amos
Ik vind het ook geen slechte plaatquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vind dat echt een lekker nummer. (Dubieus of niet)
En ik ga zometeen richting Den Haag en daar schijnt het te regenen. Hier schijnt de zon!![]()
En Heej![]()
(En idd, nu was ik het topic kwijt. wel een betere titel, though)
Ik hoorde de niet remix van de week ergens... De remix vind ik dan toch hipper.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen slechte plaatHoe ze de tekst bij elkaar hebben geraapt is wel grappig
De remix is idd veel leukerquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:54 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik hoorde de niet remix van de week ergens... De remix vind ik dan toch hipper.
Prince: Vrienden van me gaan 2 a 3 keer naar die show in London. Geen geld, anders was ik graag meegegaan.![]()
Lekkerquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:11 schreef Glacier het volgende:
[..]
Mogguh
* Glacier deelt koffie en thee uit
Ik had hetzelfde... Alleen dan wel door school... Maar omdat de docent wist dat ik heel krap stond besloot hij mij om zo snel mogelijk uitsluitsel te geven...quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:13 schreef Marc63 het volgende:
Ik kan me die dag nog wel herinneren. Je kreeg alleen bericht als je niet geslaagd was en een kwartier voor het verstrijken van de tijd werd ik gebeld... of mn broertje die middag wat te doen had
Dat bedoelde ik dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:35 schreef Litton-Lane het volgende:
(En idd, nu was ik het topic kwijt. wel een betere titel, though)
Hoi Glacierquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:30 schreef Glacier het volgende:
Hoi MutZ
Ja, die dag weet ik ook nog goed..ik moest in de ochtend tennissen...ik was met mijn hoofd compleet ergens anders en heb een paar ballen tegen me aan gehad omdat ik ff stond na te denken
Zijn ze zo streng?quote:
ja in vergelijking met de voorgaande jaren wel. Hoogste voormij een 1,2 voor AK, dat had minimaal 1,5 moeten zijn. vind ikquote:
2,5?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:07 schreef borisz het volgende:
[..]
ja in vergelijking met de voorgaande jaren wel. Hoogste voormij een 1,2 voor AK, dat had minimaal 1,5 moeten zijn. vind ik
wat wel weer grappig is VMBO kader wiskunde 2,5![]()
havo economie 1 = ook 2,3quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
2,5?Zo hoog heb ik hem volgens mij nog nooit gehoord... Staat die wel in de normeringen? Die lopen toch van 0,0 tot 2,0?
Eerst de haren uit t putje halen hè, anders stroomt de bak overquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:15 schreef Glacier het volgende:
OMG, Ali B
De douche is hier weer bezet...zometeen mijn 3e douchepoging
In the naaame of loveee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:28 schreef JDude het volgende:
Stop!
Beter van wel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:28 schreef JDude het volgende:
Stop!
Slemfem?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:32 schreef JDude het volgende:
Dit is al een verademing vergeleken met de jumpstyle zender die ik om mijn oren kreeg bij het aanzetten van de radio.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:33 schreef ChatGirl het volgende:
* chatgirl is blijEen 9 voor boekhouden en een 8,2 voor marketing!
![]()
Geen herkansingen dus, vanmiddag alleen nog eindpresentatie
Ik kwam er afgelopen maandag achter dat ik volgende week weer tentamens heb, terwijl ik het gevoel had nog steeds in de maand mei oid te zitten...quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:33 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
Gefeliquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:33 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
Ik ben aan het leren..quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:37 schreef MutZ het volgende:
Tis stil hier...
quote:
quote:
Tis hier al ff middag hoorquote:
Auw!quote:
Nu heb ik een blauwe plekquote:
quote:
Dank jequote:
Dan zijn de vragen het moeilijkstquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:47 schreef borisz het volgende:
waarom gaan ze op dag 4 en 5 altijd onderuit
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:52 schreef borisz het volgende:
broer van Rab is geslaagd,
nu moet die telefoon hier nog gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |