1,72 ben ik maar dus ik zit nog steeds 23 kilo boven mijn streefgewicht als ik het goed heb ( of is het 13 kilo?). Heb wel jaren krachttraining gedaan dus het is niet zo dat het 1 klomp vet is, je ziet nog steeds het resultaat van jaren aan de gewichten hangen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:22 schreef Metro2005 het volgende:
en hoe lang ben je droom? 85kg valt toch wel mee op zich? ik wou dat ik wat meer woog. Ik weeg slechts 65kg![]()
Jij hebt al genoeg slagroom gehadquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kan er nou toch wel bij....
Hoewel...![]()
Was het maar zo simpel. ik eet me rot en ook al snoep ik me ook rot dan komt er nog geen kilo bij.quote:
Zou dat schelen denk je?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij hebt al genoeg slagroom gehad![]()
Ga jij in het vervolg maar aan de culinesse of zoiets
Proteine shakes bij het fitness-centrum dronk ik vroeger vaker met veel eiwitten. Weight-gainers heb je ook nog maar dan moet je volgens mij gaan sporten om die in te nemen. Bij proteine shakes krijg je het gevoel alsof je net 10 borden spagetti hebt gegeten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel. ik eet me rot en ook al snoep ik me ook rot dan komt er nog geen kilo bij.
Dat had ik dan laatst niet moeten doen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:45 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Omdat ik regelmatig merk dat sommige mensen bang zijn dat ze smelten in de regen ben ik dus maar express in de regen gaan rijden..............maar helaas, geen kilo kwijt![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:08 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh... Miniminimonster is jarig! En ik is ziekjes
Hoiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:15 schreef freak1 het volgende:
zeg nokwanda, ik heb je vanavond gemist?
best een geinig dingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:01 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Niet alle dromen zijn bedrog
![]()
Met een beetje geluk kan ik mijn oude hobby weer oppakken![]()
Morgen gaan we kijken of ik ermee overweg kan http://www.martinconquest.nl/
Ja hequote:
maar je zit dus in een rolstoel?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja he![]()
Moet ik alleen mijn Harley verkopen en dat vind ik dan weer minder![]()
Ik reed Harley, die staat alweer bijna 10 jaar in de garage, en om hem niet vast te laten roesten rijdt mijn zus er af en toe mee.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:10 schreef freak1 het volgende:
[..]
maar je zit dus in een rolstoel?
dus hoe kan je dan nu op een harley rijden?
even onpasselijk en offtopic maar harleyhonda supersports for teh win
tja. er komt een tijd dat je toch een beslissing zult moeten nemen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik reed Harley, die staat alweer bijna 10 jaar in de garage, en om hem niet vast te laten roesten rijdt mijn zus er af en toe mee.
Verkoop je hem zou je zeggen maar dat kan ik niet, teveel emotionele waarde![]()
Neeeee, heb ik al een testrit op gemaakt, niet echt mijn ding.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:19 schreef freak1 het volgende:
[..]
tja. er komt een tijd dat je toch een beslissing zult moeten nemen.
koop anders een pontiac trans am automaat? vrij makkelijk aan te passen om alleen met handen te rijden, en toch american power
op een pontiac trans am gereden?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:23 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Neeeee, heb ik al een testrit op gemaakt, niet echt mijn ding.
Als ik weer ga rijden moet het wel uitstraling hebben![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:24 schreef freak1 het volgende:
[..]
op een pontiac trans am gereden?
op het dak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |